נדל\"ן להשקעה בבודפשט

מאמרים

החיפוש שלנו אחר נכסי השקעה לטווח ארוך בבודפשט אינו מוגבל על ידי תקנות העיר, מה שאומר שיש לנו מבחר רחב של נכסים במחוזות במחירים סבירים כמו VI, VII, VIII, IX ו- XIII שהם לא אזורים עירוניים רועשים, אלא מגורים שקטים. אזורים שצומחים במהירות בערכם. אנו מייעצים לך היום כי הדרך המהירה ביותר למצוא את הנכס שלך בשוק השכירות לטווח קצר היא ברובע IX (Ferencva Ros XIII, AJLipa3tva Ros) ובאזור המרכז.

השוואת הונגריה

מדינה נטולת מרכז אירופה של גבעות ומישורים עם 10 מיליון תושבים, עם פראג וורשה, שהן בגודל דומה, כוח קנייה וגיאוגרפיה, מחירי הבתים נמוכים בהרבה. המגיפה העולמית, שנמצאת כעת תחת שליטה בהונגריה, הגיעה לשיאה בסוף 2020 ובאביב שעבר, ועצרה עשרות שנים של עליות מחירים במדינה. בעת בניית דירה, המחירים מתחילים ב 300 000 huf / sqm, אך הם עולים עד 1000 000 hUF או יותר בהתאם למיקום ולמצב הנכס.

שוק השקעות הנדל"ן בבודפשט

הונגריה, שצמח בשנים 2015 עד 2019, עומד על קיפאון. העלות הממוצעת של בית משומש היא דירה, שלא לדבר על ירידה ברוב רובעי בודפשט, יעד התיירות הגדול ביותר ורובעי העיר הפנימית. המחיר הממוצע של בית משומש היה 1.6 מיליון HUF (44,415 USD) ברבעון הראשון של 2020 בהונגריה, בעוד שהוא עומד על 2.47 מיליון HUF (68,565 USD) עבור בתים שנבנו לאחרונה. בהשוואה לרבעון הקודם, מחירי הבתים החדשים ירדו ב -9% במונחים מותאמים לאינפלציה.

למרות העלייה המתמשכת במחירי הדיור בבודפשט

העיר נותרה אחת הערים הזולות ביותר באיחוד האירופי. מחירי הנדל"ן נמוכים ביתר בירות וערים באירופה, ומחירי הנדל"ן עלו בשנים האחרונות בשל הפופולריות הגוברת של העיר כיעד תיירותי (8-10% בבירת הונגריה מאז 2016). עלויות הרכישה של מדריך רכישה נמוכות ומתונות בהונגריה, כאשר נסיעה הלוך ושוב עולה בין 709 $ ל -1,421 $ עבור נכס בעל ערך זה.

השקעה מינימלית של 200,000 $ מספיקה לרכישת שתי דירות בבודפשט. שוק הנדל"ן בבודפשט צומח בכ -15% והתשואה על ההשקעה מובטחת.

אחד היתרונות העיקריים בנכס השקעה מסורתי

הוא ההכנסה החודשית מדמי השכירות שהוא מייצר. אם אתה הבעלים של נכס משלך בבודפשט, הונגריה, אתה תהיה אחראי למס הארנונה בעת השכרת דירה. על רכישת 2 דירות בבודפשט יש לשלם דמי תכנית של 20,000 $ וארנונה של 4%.

בסופו של יום, המחיר הממוצע של נכס M2 נע בין 1300 $ ל -15,000 $, אך אפשר למצוא נכסים כאלה מתחת למחירי השוק. תשואת השכירות ברוטו מקובלת בבודפשט, מכיוון שהיא מייצגת את הרווחיות הגולמית (שכירות דירה) של 5.6%, בעוד שהיא רק 5.2% בבודה פשט.

בודפשט היא אפשרות קיימא עבור רבים בחיפוש אחר השקעות נדל"ן זרות. המסגרת התקציבית הנדרשת לרכישת נכס בבודפשט נמוכה מאוד וההשקעה נגישה מאוד. מכיוון שבודפשט היא יעד תיירותי כה פופולרי, יש צורך ממשי בדירות Airbnb.

יש מספר הולך וגדל של משקיעי נכסים זרים בבודפשט-בשנת 2019 נמכרו 37.53% מהנכסים לקונים בינלאומיים-עלייה של 6% בהשוואה לשנה הקודמת

על פי נתוני המועצה לייעוץ דיור ונדל"ן (LITT), מספר רב של דירות מושכרות לתיירים לטווח קצר, ובכך מתרחקות משוק ההשכרות לטווח ארוך.

מאז המשבר העולמי

אנשים מכל רחבי העולם התעניינו בהשקעה בהונגריה ובבודפשט. השקעות בנדל"ן בהונגריה, ובייחוד בבודפשט, הן בעלייה השנתית הגבוהה ביותר במחירי הנכסים למגורים באירופה והיא אחת המדינות המובילות להשקעות כאלה באירופה. במובנים רבים, הסיבה לכך היא שהמשקיעים נכנסים לכלכלה פורחת ומנצלים מסים נמוכים כדי להשקיע בנדל"ן בבודפשט.

כיום

זרים המתגוררים עם משפחותיהם בהונגריה נוטים לקנות ולשכור נדל"ן לשימוש אישי. זרים איבדו את ההזדמנויות והנכונות שלהם להשקיע בבודפשט, כפי שעשו בעבר, כתוצאה מההגבלות שהטילה המדינה וסגירת גבולותיה. זרים קונים נדל"ן, רוכשים ומרוויחים ממנה, אך אינם גרים בה.

לסטודנטים בינלאומיים המסיימים את מלוא לימודיהם האקדמיים בבודפשט או גולים המתגוררים בהונגריה

משימות העבודה והלימודים שלהם יכולים לקחת מספר שנים והם צריכים לשלם שכר דירה. לכן, זהו צעד חכם עבורם להשקיע כסף לרכישת נדל"ן בבודפשט ולהשתמש בו לתשלומי שכר דירה, בנוסף להטבות שהבעלות מציעה להם כמקור הכנסה פסיבי לפני שהם עוזבים את העיר כדי להמשיך בקריירה. השכרת נכס מרווח בסגנון קלאסי (80 מ"ר) בבודפשט או מגורים לסטודנטים יכולים להוביל להשקעות נדל"ן בבודפשט. בודפשט אסטייט היא חברת נדל"ן בשירות מלא וחברת ניהול נדל"ן המציעה מספר רב של נכסים שיענו על צרכי ההשקעה שלכם בבודפשט.

תמחור נכסים פוטנציאליים של Airbnb תלוי בגורמים כגון מיקום

רובע, קומה, מצב בניין, מצב דיור וכו '. אם אתה רוצה לקנות, לשכור, להשקיע או לשכור דירות בהונגריה, אתה יכול לעשות זאת נכון דרך ללא צורך למצוא את הנכס בבודפשט. פרויקטי רכישה וניהול נכסים כאלה מבוצעים על ידי המומחים שלנו ברכישה ומכירה של נציגים, המפרטים את הבניינים למטרות מלונאות, משרדים, מגורים ולוגיסטיקה במרכז העיר בודפשט.

אם יש לך ערימת מזומנים בבנק ורוצה להגדיל את החשיפה לנכסים קשים

השקעה אמיתית בבודפשט היא אופציה אטרקטיבית. המחירים עשויים לרדת בטווח הקצר, אך עדיין תוכל לרכוש נכסים מרכזיים בבודפשט בהנחה משמעותית בהשוואה למקביליהם באיחוד האירופי.
עבור מידע על נדל\"ן להשקעה בבודפשט והשקעות נדל"ן בבודפשט מומלץ לבקר ב- dombp.com

Related Posts