איך לפתוח תיק השקעות ולעשות כסף

מאמרים

קרנות השקעה מורכבות ממאגר כסף שגויס על ידי משקיעים מרובים שניתן להשקיע בהרבה דברים שונים, כולל מניות, אגרות חוב ונכסים אחרים. קרנות השקעה מאגדות משקיעים "כסף להשקעה באג"ח שונות, מניות וניירות ערך פיננסיים אחרים. תעודות סל (קרנות הנסחרות בבורסה) הן סוג של מוצר השקעה הנסחר בבורסה הרשומה ב- SEC המאפשר למשקיעים לאחד כסף ולהשקיע במניות ובאג"ח. נסחרת בבורסה בארה"ב.

בחירת המניות הנכונה יכולה להיות מסובכת ולוקחת זמן

כך שעבור רוב האנשים הדרך הטובה ביותר להשקיע במניות היא באמצעות מניות בעלות נמוכה או קרן מדדים. קרנות השקעה הן סוג של קרן השקעות המנוהלת על ידי מנהל כספים שמשקיע את כספך כדי שתקבל את התשואות הטובות ביותר. קרנות השקעה ותעודות סל יכולות להחזיק מגוון נכסים, וזו דרך מצוינת לגוון את ההשקעות שלך ולסייע בהפחתת הסיכון הקשור לאדם הבעלים. מניות ואיגרות חוב.

אסטרטגיית ההשקעה שלך תלויה ביעדי החיסכון שלך

בכמה כסף אתה צריך להשיג מטרות אלה ובמסגרת הזמן שלך. באופן דומה, אם אתה חוסך למטרה לטווח קצר, תזדקק לכסף לפחות חמש שנים, אך הסיכונים הכרוכים במניות פירושו שעדיף לך לשמור את כספך בחשבון חיסכון מקוון מאובטח, חשבון ניהול מזומנים או תיק השקעות בסיכון נמוך. כמות הכסף שאתה מתחיל איתה היא לא הדבר החשוב ביותר; הוא מבטיח שאתה מוכן להשקיע לפני שאתה משקיע בכל עת.

לאחר שדאגת לדברים החשובים

כולל הקצאת כסף לקרן חירום וחיסכון לטווח קצר, אתה מוכן להשקיע. האסטרטגיה הטובה ביותר היא לפתוח חשבון חיסכון או קרן שוק כספים המיועדת במיוחד להשקעות עתידיות. אתה יכול לבנות את החיסכון שלך לאורך זמן למטרות לטווח קצר או להשקיע ביעדים ארוכי טווח על ידי רכישת מניות בודדות, אגרות חוב, קרנות נאמנות והשקעות אחרות.

לבנקים יש יתרון המאפשר לך להכניס מעט כסף לחשבון חיסכון ולהרוויח מעט ריבית ללא סיכון להפסד

אתה עדיין יכול להכניס את רוב הכסף לחשבון השוטף שלך כדי לשלם את יוקר המחיה הרגיל, אך ניתן להעביר מעט לחשבון חיסכון או לחשבון השקעה בשוק הכסף. כדי להשקיע בדרך זו, עליך לחסוך קצת כסף.

אם יש לך קצת כסף בחשבון ואתה לא רוצה להיות עמוס בבחירה ובחירה של השקעות

אתה יכול להתחיל להשקיע עם רובו-יועץ. אם אתה לא באמת רוצה לבלות שעות עם התיק שלך כמו שרוב האמריקאים עושים, הכנסת הכסף שלך להשקעה פסיבית כמו קרן מדד או קרן נאמנות היא בחירה נבונה. קרן איגרות חוב עשויה להיות מתאימה אם יש לך סובלנות סיכון נמוכה ורוצה תשואות גבוהות יותר ממה שהיית מקבל מחשבון חיסכון או השקעה באג"ח.

אפליקציות השקעה

חשבונות חיסכון, הקמת חשבונות פרישה ותקצוב מציעים כל כך הרבה אפשרויות שתוכל להתחיל עם קצת כסף. אתה יכול להתחיל בהשקעה של כסף רב במניות שעולות כמה דולרים. אם אתה חושב שאתה צריך סכום כסף גדול יותר כדי להקים תיק, אתה יכול להתחיל להשקיע 100 $.

קיימת תפיסה מוטעית כי נדרש כסף רב

כדי לפתוח ולהשקיע חשבון השקעה. אתה יכול להניח שהשקעה דורשת הרבה כסף אם יש לך סדרי עדיפויות פיננסיים חשובים אחרים, כגון שמירה על דמי פנסיה או הקמת קרן חירום לכיסוי יוקר המחיה במשך שלושה חודשים. אבל $ 500 עד $ 1,000 הם לא טון של כסף, ואם אתה רק מתחיל, השקעות קטנות הן ההימור הטוב ביותר שלך כדי לקחת את הזמן כדי לבנות קצת כסף ולהרחיב את אפשרויות ההשקעה שלך.

אתה יכול להרוויח כסף על ידי השקעה במניות

אגרות חוב, קרנות וניירות ערך אחרים, אבל אתה יכול גם להפסיד כסף אם ההשקעות שלך לא יחזרו לערכן. אחת הדרכים להשקיע כסף היא השגת תשואות על ידי מכירת נכסים ברווח ותביעת רווחי הון. עם תיק השקעות מגוון, יש לך את היכולת להרוויח כסף נוסף במהלך תנודות שוק גדולות על ידי מכירה כאשר משהו מרוויח בערך וקונה יותר כאשר הוא מאבד מערכו.

כאשר אתה מגוון את תיק ההשקעות שלך

הוא מחזיק במגוון השקעות שאינן כפופות לאותו סיכון שוק-מניות, אגרות חוב ומזומן, קרנות נאמנות וקרנות נסחרות (תעודות סל). ככל שהתיק שלך יגדל ויורד, הקצאת הנכסים שלך (כמה אתה משקיע במניות ואיגרות חוב מול מזומנים) תשתנה. מי שרוצה השקעות מסוכנות יותר יכניס פחות כסף למניות ויותר כסף למוצרי הכנסה קבועה ואג"ח.

בקיצור

השקעה פסיבית פירושה הכנסת הכסף שלך לרכב השקעה מבלי לעשות את העבודה הקשה, וקרנות השקעה הן דוגמה לכך. קרנות השקעה הן כלי השקעה המאפשרים למשקיעים לאחד את כספם ולהשקיע בנכסים שונים, בדומה לתעודות סל בכמה אופנים. בונה הפורטפוליו של סטש הוא כלי שמחלק את כספך לשש קרנות שונות המשקפות את סגנון ההשקעה שלך.

קרנות הנאמנות וקרנות הנסחרות בבורסה דומות באופיין והן נוטות להיות אופציה טובה לאנשים שרוצים להשקיע במניות אך רוצים לתרום

כדי לבצע בחירות במניות בודדות. אתה יכול להשקיע כסף במניות בודדות, אגרות חוב, תעודות סל ונאמנות להשקעות. זו ידועה גם כתוכנית הזנת טפטוף ומאפשרת לך להשקיע סכומי כסף קטנים במניות או בחברות המשלמות דיבידנדים.
למידע מורחב על איך לפתוח תיק השקעות ולעשות כסף ניתן לבקר באתר money-time.co.il

Related Posts