מונטנגרו בחורף מומלצת?

מאמרים

בואו, התכוננו לבקר ביעדי החורף הפנטסטיים שלה. מונטנגרו ידועה בחופים היפים שלה, בשמש הקיצית ובערים עתיקות וקסומות, אבל מעטים האנשים יודעים שזהו מקום מצוין לחופשה חורפית. חופים מדהימים, שמש קיץ וערים עתיקות וקסומות הופכים את החורף במדינה בלקנית עצמאית צעירה זו לאחד מיעדי הטיול המובילים. הטמפרטורה היומית הממוצעת היא סביב 10 מעלות ובחורף היא הופכת לגן עדן לתיירים ליהנות ממזג האוויר החורפי במונטנגרו.

החורף במונטנגרו בדרך כלל נעים במהלך היום

אבל הלילות על החוף יכולים להיות קרירים. במהלך החודש הראשון של החורף במונטנגרו יש פחות ופחות ימי שמש. החורף במונטנגרו הוא עניין אחר לגמרי. אם נדבר על מזג האוויר בהרי מונטנגרו בתחילת דצמבר, אז אני אשקול שיהיה חורף אמיתי.

אני יכול לצפות את שאלתך ולענות שאין שלג בחלק החוף של מונטנגרו בחורף. בניגוד לאמונה הרווחת, החיים במונטנגרו אינם מפסיקים בחורף.

מעט אנשים מבקרים במונטנגרו במהלך החורף

אבל זה חבל שכן העונה הזו היא למעשה אחת התקופות הטובות ביותר לבקר במונטנגרו. רק באפריל מתחמם בצורה ניכרת ומלונות רבים פותחים את שעריהם באיטיות. הזמן הטוב ביותר לביקור במונטנגרו הוא ממאי עד ספטמבר. בתור הזמן הטוב ביותר לנסוע למונטנגרו, אנו ממליצים במיוחד על חודשי הקיץ.

השבוע יש לכם הזדמנות לקחת חלק בפעילויות חורף שונות ולהתעמק בתרבות המונטנגרית המסורתית

אנחנו יכולים להמליץ על טיסות זולות מלונדון לפודגוריקה למונטנגרו בכל יום ראשון עם Rayanair. בואו להירגע – תתפלאו עד כמה חופשות חורף במונטנגרו מהנות, פעילות ובמחיר סביר. התכוננו גם לשוטט ברחובות השוממים, הרחק מההמונים וההמונים המטריפים, ולבלות חורף נפלא במדינה בלקנית עצמאית צעירה זו. ז'בליאק צפופה מאוד בקיץ, אז אם אתם רוצים להימנע מההמונים וליהנות מהעיר העתיקה הזו, הזמן הטוב ביותר הוא החורף, שכן החורף במונטנגרו מציע לכם הרבה מה לעשות.

למי שמחפש חג מולד פשוט וחסר דאגות ללא מסע קניות

מסיבת סילבסטר נהדרת או חופשת חורף, מדינה בלקנית עצמאית צעירה זו מציעה את היעדים האידיאליים ביותר, עם או בלי שלג. אם אתם אוהבים ספורט חורף, מונטנגרו מציעה לכם מספר אזורים הרריים עם 30 ק"מ של מסלולי סקי.

במיוחד

אתרי הסקי של קולסין וזבליאק הם מקומות אטרקטיביים לספורט חורף. במהלך חודשי החורף, מתקיימים גם פסטיבלים רבים באתרי ספורט חורף כגון ז'בליאק או קולאסין. יש גם כמה אתרי נופש, כמו Zabljak ו-Kolasin, שהם מאוד פופולריים בקרב גולשי סקי וסנובורד בחורף במונטנגרו. אנו ממליצים גם להכיר את פעילויות החורף המהנות הללו במונטנגרו.

מונטנגרו

למרות היותה נחשבת בעיקר ל"נופש קיץ", מציעה אפשרויות פנטסטיות רבות לחופשות חורף. לגמרי לא ידוע, מונטנגרו היא מפלט חורף נהדר אם אתה רוצה להתרחק מההמונים. בניגוד לחלק גדול ממערב אירופה, מונטנגרו יחסית בתולית, מה שהופך את מונטנגרו ליעד המושלם לטיולים אמיתיים ואותנטיים, במיוחד בחורף. המדינה ממוקמת בדרום אירופה עם חוף בבלקן, ולכן האקלים של מונטנגרו הוא לרוב חם ושטוף שמש.

מצד שני

בחלק הפנימי של מונטנגרו יש אקלים תת-אלפיני עם קיץ חם וחורף קר. אפילו מדצמבר עד מרץ, המדינה נהנית מאקלים אדריאטי מתון ושפע של שמש, שפע של טבע בתולי, נופים ופעילויות מדהימים, נסיעות קומפקטיות וגישה נוחה. בחורף, הטמפרטורות בחופי מונטנגרו יורדות ל-10 מעלות צלזיוס (50 מעלות פרנהייט), והופכות את צפון מונטנגרו לארץ פלאות חורפית. יותר פנימה, תפגשו את כל ארבע העונות, כאשר צפון מונטנגרו הופך לארץ פלאות מושלגת (ואתר סקי פופולרי) בחורף.

האביב

הוא זמן מצוין לבקר במונטנגרו, למרות הגשמים העזים, הן בחוף המונטנגרו והן בפנים הארץ. הודות לשעות שמש נוספות בינואר, החוף של מונטנגרו נפטר מאפלולי החורף. מאי היא התקופה השמשית ביותר בשנה בהרצג נובי, במרץ יש פחות שמש בבירת מונטנגרו.

המישור שמסביב לבירה פודגוריצה מאופיין בקיץ חם ויבש ובחורפים קרים ומושלגים

לחובבי השלג אין פחד: העורף של מונטנגרו מתגאה בטמפרטורות נמוכות כמו -20 מעלות צלזיוס (-4 מעלות פרנהייט) בחורף, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור סקי וסנובורד.

מונטנגרו צוברת פופולריות גם כיעד חורפי

במיוחד עם מרינות חדשות על החוף, אבל העונה מסתיימת לא יאוחר מסוף אוקטובר כשהטמפרטורות יורדות וכמות המשקעים עולה. מונטנגרו ממתינה לנופשי החורף עם היופי הטבעי הבתולי והנופים הייחודיים. עבור מקומיים רבים, החורף (או עונת השפל) של מונטנגרו מתחיל כשהתיירים עוזבים ומסתיים זמן קצר לפני הגעתם. כמובן שחופשת הקיץ במונטנגרו היא כולה חופים צפופים וחיי לילה רועשים עד אור הבוקר.

זה נכון במיוחד כאשר מבקרים במדינה כמו מונטנגרו

בה ניתן ליהנות משילוב של פעילויות אורבניות וחיצוניות, במיוחד בחורף. סתיו, חורף ואביב הם אידיאליים לשהייה נוחה בריביירת בודווה ולביקור בשאר מונטנגרו ואפילו במדינות שכנות. אם אתם רוצים לחסוך כסף, בואו למונטנגרו בחורף ותיהנו מחופשה נפלאה ללא עלות נוספת. הרים מושלגים יוסיפו קסם לשהותכם במונטנגרו.

Related Posts