החלפת אמבטיה למקלחון

מאמרים

עלויות העבודה משתנות בהתאם לקהילה, כאשר העלות הממוצעת של פרויקט החלפת אמבטיה שלם נעה בין 450 ל-2,000 דולר, תלוי בחומר האמבטיה. אם אתם מעדיפים לשכור מתקין מקלחונים מקומי, שימו לב שכ-$1,000 מעלות החלפת האמבטיה במקלחת יועברו לעלויות העבודה.

אתה יכול לצפות לשלם בין $2,000 ל-$3,500

כדי להתקין מקלחון במקום שונה מהאמבטיה המקורית שלך. אם אתה מחליף אמבטיה באמבטיה או מקלחת במקלחת ולא מוסיף תכונות חדשות, העלות האופיינית היא בין $3,000 ל-$5,000. החלפת אמבטיה קיימת במקלחון יוקרתי יכולה לעלות בסביבות 15,000$ ומעלה בהתאם למורכבות הפרויקט.

די בתקציב של 5,000$

כדי לכסות את עלות הסבת האמבטיה למקלחון, כאשר איש מקצוע יתקין מערכת מקלחת איכותית עם מושבים, משענות ומדפים מובנים. אתה יכול להתקין מקלחון מראש או לשנות לחלוטין את חדר האמבטיה שלך עם ראשי מקלחת יוקרתיים, אריחי שיש ופריטים אחרים במחיר סביר. החלפת אמבטיה במקלחת היא בדרך כלל קלה ומהירה ויכולה לעלות גם 1,200 דולר. המרת מקלחת לאמבטיה עולה בדרך כלל בין 1,900 ל-10,400 דולר, כאשר עלות האמבטיה עצמה היא אחד הגורמים החשובים ביותר.

עם זאת

אם יש לך מספר חדרי אמבטיה עם אמבטיות, המרת אמבטיה למקלחת לא סביר שתעלה לך נקודות אצל קונים מעוניינים. גם אם אתה אף פעם לא משתמש בחדר האמבטיה, למעט עבודת ניקיון גדולה מדי פעם, יהיה נחמד שתהיה לפחות אמבטיה אחת בבית. בבתים עם חדר רחצה הורים, הוצאת האמבט והחלפתו במקלחון לעיתים רחוקות מפחיתה מערכה. מקלחת היא כלי שירות ואמבטיה היא מותרות בהתאם לזמן השהייה.
עבור מידע על החלפת אמבטיה למקלחון כדאי לבדוק כאן: shipootz.co.il

מקלחת היא אופציה מעשית מאוד מכיוון שאולי יש לך אמבטיה אבל אתה משתמש בה לעתים רחוקות. מקלחות זולות יותר מכיוון שמקלחות משתמשות ב-20 ליטר מים ואמבטיות משתמשות ב-30 ליטר.

בעוד שמקלחת חוסכת זמן ומספקת גישה נוחה, אמבטיה נראית מדהים כשאתה נרגע אחרי שבוע מפרך. לעומת זאת, חלק מההורים לילדים צעירים עשויים להעדיף אמבטיה, שכן ניהול זמן המקלחת עבור תינוקות יכול להיות אתגר.

אחת הסיבות שאתה יכול לשקול להפוך אמבטיה למקלחון

היא שזו דרך פרקטית ומסוגננת לעדכן את חדר האמבטיה שלך. החלפת אמבטיה קיימת במקלחון יכולה להביא לשדרוג מעוצב ופרקטי לביתכם, שכן היא תגרום לחדר האמבטיה שלכם להיראות מודרני וגדול מבעבר.

אם נראה שהאמבטיה שלך תופסת את רוב החלל בחדר האמבטיה שלך

הסרתה והחלפתה במקלחת תהיה הגיוני מאוד כדי לנצל טוב יותר את החלל שלך. בהסבת אמבטיה למקלחון, כדאי להתקין את המקלחון החדש בחלל שמותיר האמבטיה, שכן קווי הניקוז ואספקת המים כבר יהיו במקום. בעלי בתים רבים מסוגלים להסיר את האמבטיה לאחר הפסקת מים, אך אם תחליף את האמבטיה במקלחת, הדבר עלול להשפיע על מערכת האינסטלציה ולדרוש שינוי בגודל הצנרת.

השתמש בחמשת השלבים הקלים האלה כדי להסיר את האמבטיה שלך ולפנות מקום למקלחת חדשה. ראשית, התקינו את מגש המקלחת ותקנו את כל הקירות שהשארתם חשופים לאחר הוצאת האמבטיה.

באזור שמכיל את האמבטיה

כנראה שיהיה לך מספיק מקום להתקנת מקלחון, אבל תרצה להוסיף אריחי משטח קשיחים או גבול כדי למנוע כניסת מים לאמבטיה. חדר האמבטיה הקטן הזה לא משאיר מקום להוספת מקלחת לרצפה קיימת מבלי להרוס כמה קירות או להגדיר מחדש את האמבטיה הקיימת. בהתאם למה שתבחר, המקלחת שלך עשויה לתפוס יותר מקום מהאמבטיה שלך, במיוחד אם אתה הולך על האפשרות היוקרתית יותר.

ייתכן שיהיה לך תא מקלחת בחדר הרחצה הראשי ואמבטיה בחדר האמבטיה לאורחים/נוסף

אתה עלול גם למצוא את עצמך במצב שבו המיקום האידיאלי עבור מקלחון שלך אינו המקום שבו נמצאת האמבטיה הקיימת שלך, ובמקרה זה עשויה להידרש יותר עבודות אינסטלציה מאשר שיפוץ פשוט.

רוב האמבטיות והמקלחות הן מתקנים "שקועים" פחות או יותר

והסרתם כרוכה במספר עבודות צד, כמו החלפת אריחי ריצוף וגימורים אחרים, יצירת חיבורי אינסטלציה (לעתים קרובות קשה להגיע אליהם) ופתרון גודל. נושאים. ושוקלת שינויים נוספים בשיפוץ חדר האמבטיה שעשויים להיות הגיוניים בזמן שאתה עדיין הורס הכל. החלפת אמבטיה נחשבת בדרך כלל לא פרויקט קל מכיוון שאמבטיות יכולות להיות כבדות, גדולות ומסורבלות. תיקון אמבטיה קיימת או צנרת שלה עשוי להיות אופציה להחלפת אמבטיה מלאה, אך אם אתם מוצאים את עצמכם מזמינים אינסטלטור לעיתים קרובות לתיקון נזילות או החלפת ברזים, אולי הגיע הזמן לאמבטיה חדשה.

בממוצע

החלפת אמבטיה עולה בין 1,435 ל-7,246 דולר, אך המחיר ישתנה בהתאם לאמבטיה שתבחרו ולצורך בתיקונים נוספים. בהתאם לתקציב שלכם, עלות החלפת האמבטיה במקלחון יכולה לנוע מעבודה עשה זאת בעצמך ועד שיפוץ גדול. בעת תקציב החלפת אמבטיה למקלחת, שקול את גודל המקלחת, סגנון המקלחת, חומרים ואפשרויות התאמה אישית. בעת ניתוח עלויות, תבחין כי עלות פינוי אמבטיה והתקנת מקלחון מסווגת לרוב כעבודה או חומר.

אם אתה מחפש עלויות אמבטיה ומקלחת מכיוון שהאמבטיה הקיימת שלך ראתה ימים טובים יותר

אולי תרצה לשקול קישוט או תוחם אמבטיה. אם אתם משפצים את המקלחת שלכם, אולי אתם חושבים על שיפוץ חדר האמבטיה שלכם. כאשר אמבטיה או מקלחת נראים מכוערים מספיק כדי להחליף אותם, סביר להניח שהקירות והתקרה מסביב יזדקקו לפחות מתיחת פנים, אם לא שלמה.
עבור מידע על החלפת למקלחון באפשרותך לגשת לאתר shipootz.co.il

החלפת אמבטיה במקלחת

היא משימה מורכבת שיכולה להימשך בין יומיים לשבוע שלם להשלמתה, אך מדובר בפרויקט שלעיתים משתלם לאחר שהאבק שוקע. גימור המרת אמבט למקלחת בעצמך הוא הישג עצום עבור כל בעל בית, וכשתסיים, אתה צריך להתלהב מהמראה החדש של חדר האמבטיה שלך במקום לדאוג לניקוי. קדימה, המרת את האמבטיה הישנה או האמבטיה/מקלחת המשולבת לתא מקלחת מגניב אם בחדר אמבטיה אחר בבית שלך יש אמבטיה לפעילויות כמו רחצה של ילדים קטנים, או אם יש לך מקום במאסטר לשניהם, חדר רחצה. מקלחת ואמבטיה עצמאית.

Related Posts