עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר

עסקים ותעשייה

הקדמה: מהי טעינת רכב חשמלי (EV) ומדוע יש צורך בעמדות טעינה של EV?

טעינת EV היא תהליך של מילוי מצבר של רכב חשמלי. עמדת הטעינה היא מכשיר המספק חשמל לרכב ולרוב מחובר למקור מתח זרם חילופין (AC).

תחנות טעינה של EV נחוצות מכיוון שהן נחוצות כדי להחליף את כלי הרכב המונעים בגז על מנת להפחית את הזיהום ואת פליטת גזי החממה. הם גם מספקים אפשרות נוחה יותר לנהגים שאין להם גישה למטען ביתי או שזקוקים למטען למכונית השנייה שלהם.

עמדת הטעינה לרכב חשמלי היא מקום בו בעלי רכב חשמלי יכולים להטעין את רכביהם. כלי רכב חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר, אבל הבעיה היא שאין מספיק עמדות טעינה ציבוריות שאנשים יוכלו להשתמש בהן. תחנות הטעינה ל-EV יקרות להתקנה ולתחזוקה, אך הן מספקות יתרונות לסביבה ולחברה כולה.

הקדמה: שוק עמדות הטעינה לרכב חשמלי מתפוצץ!

עמדות טעינה הן מרכיב מכריע בשוק הרכב החשמלי. הם נחוצים על מנת להטעין את ה-EV ולאפשר לרוץ ה-EV.

מחיר עמדות הטעינה עולה ככל שהביקוש להן עולה. המחיר עלה ביותר מ-100% תוך שלוש שנים בלבד, וזה רק ימשיך ככל שיותר אנשים קונים מכוניות חשמליות.

עמדות טעינה לרכב חשמלי מותקנות בקצב מהיר. מחיר עמדת הטעינה לרכב חשמלי הוא הגורם החשוב ביותר לצמיחת השוק הזה. מחיר עמדת הטעינה לרכב חשמלי נקבע על ידי גורמים רבים כגון עלות הציוד, עלויות ההתקנה ועלויות התחזוקה.

העלות של תחנת טעינה לרכב חשמלי יכולה להיות בין $2,000 ל-$30,000 תלוי בסוג המטען והתכונות שהיא מספקת.

עלות מטען לרכב חשמלי תהיה תלויה גם בכמה כוח הוא מספק, כמה מכוניות יכולות להטעין בבת אחת, האם יש או אין מערכת גיבוי לסוללות במקרה של הפסקת חשמל ועוד.

מהם הסוגים השונים של רכבי EV וכיצד הם פועלים?

כלי רכב חשמליים (EVS) הופכים פופולריים יותר וחשוב להכיר את הסוגים השונים של EVs וכיצד הם פועלים.

הסוגים הפופולריים ביותר של כלי רכב חשמליים הם רכב חשמלי עם סוללות (BEV), רכב חשמלי היברידי פלאג-אין (PHEV) ורכב תאי דלק מימן (FCEV).

BEVs מקבלים את הכוח שלהם מסוללה נטענת האוגרת חשמל.
למידע נוסף אודות electricvehicle.co.il ועמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר נא לגשת לאתר electricvehicle.co.il

ניתן לטעון אותם באמצעות מטען מובנה או על ידי חיבור למקור מתח חיצוני.

PHEV מקבל את הכוח שלו הן מסוללה נטענת והן ממיכל גז, מה שאומר שניתן להטעין אותו באמצעות מטען על הלוח או על ידי חיבור למקור מתח חיצוני.

FCEV משתמש במימן כדי לייצר חשמל בתא הדלק של המכונית, כלומר

כלי רכב חשמליים הם אלטרנטיבה ידידותית לסביבה למכוניות המשתמשות בדלק מאובנים. הם עתיד התחבורה של כדור הארץ.

הרכב החשמלי הראשון הומצא בשנת 1837 על ידי רוברט אנדרסון, מהנדס סקוטי. עם זאת, רק בסוף המאה ה-19 פותחו מכוניות חשמליות ונמכרו באופן מסחרי.

ישנם סוגים שונים של רכבים חשמליים הפועלים על מקורות כוח שונים:

– רכבי סוללה חשמליים (BEV) – לרכבים אלה יש ערכות סוללות שצריך להטעין ממקור מתח חיצוני כגון שקע בקיר או עמדת טעינה והם אינם דורשים דלק

– כלי רכב היברידיים נטענים (PHEV) – לרכבים אלו יש גם מנוע גז וגם מנוע חשמלי שניתן לטעון חיצונית ולרוב יש להם טווחים של 40 מייל או פחות

Related Posts