בניית קומה על גג

עסקים ותעשייה

מבוא 

בניית קומה על גג

הזמינו עכשיו קבלן מומלץ לבניית קומה על הגג 

קומה על גג היא הרחבה של הבית שנבנה על גבי הבית המקורי. ניתן לעשות זאת מסיבות שונות, למשל כדי ליצור יותר מרחב מחיה, להגביר את הביטחון על ידי בניית מחסום בין הקרקע לבית או כדי להקל על השימוש בנכס.

הרצפה על הגג בדרך כלל אינה גבוהה כמו הבית המקורי ולכן היא זולה יותר לבנייה. יש לו גם כמה יתרונות כמו הפחתת רעש מתנועה או רכבות. עם זאת, יכולים להיות לזה כמה חסרונות כמו מקשה על הגישה לחלקים אחרים של הנכס שלך, הפיכת הבית שלך לפגיע יותר במקרה של הצפה או שריפה והגדלת עלויות האנרגיה שלך מכיוון שאתה זקוק ליותר בידוד.

בניית רצפה על גג יכולה להתבצע בכמה דרכים שונות. סוג הרצפה שתרצו לבנות יקבע את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.

אחת הדרכים היא לבנות את הרצפה החדשה על הישנה, הנקראת שכבת-על. שיטה זו היא הטובה ביותר אם אתה לא רוצה להסיר חומרים קיימים ורק רוצה להוסיף עוד מקום. אם אתה לא רוצה להסיר חומרים קיימים, אז זה עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר עבור בניית רצפה על גג.

דרך נוספת היא על ידי הוספת שכבה או סיפור נוסף, הנקרא מילוי. שיטה זו תחייב להסיר חלק מהחומר הישן ולהתחיל מאפס עם חומרים חדשים. זה גם דורש יותר עבודה וזמן מאשר שכבת-על, אבל זה מספק יותר מקום לצרכים שלך

הגדרת הבסיס לקומה שלך

רצפה על גג היא הסוג הפשוט והנפוץ ביותר של מערכת קירוי. זה נקרא "גג שטוח" כי השיפוע של הגג הוא פחות מ-3 אינץ' לכל רגל. גג שטוח הוא אחד מסוגי הגגות הקלים ביותר להתקנה.

הצעד הראשון לבניית רצפה על גג הוא להקים את הבסיס שלך.

בנייה היא תהליך מורכב. אתה צריך את הכלים והחומרים הנכונים, ואתה צריך לדעת איך להשתמש בהם. אם אתה לא יודע מה אתה עושה, קל לעשות טעויות ולסיים עם בניין עלוב.
לעוד מידע אודות בניית קומה גג ובניית קומה על גג באפשרותך לבקר ב- kablanim10.co.il

הבסיס הוא החלק הראשון של הבנייה שתבנה. זה גם החלק החשוב ביותר בבניין שלך – אם הבסיס שלך לא מספיק חזק, כל השאר ייבנה מעליו, אז זה צריך להיות מוצק ועמיד.

קביעת גובה התקרה שלך ואפשרויות פריסה

גגות הם אחד החלקים החשובים ביותר בבניין. הם מספקים כיסוי מגן לחלל הפנימי, והם גם משמשים אמירה אדריכלית.

כשזה מגיע לעיצוב הגג שלך, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקבוע את גובה התקרה ואת אפשרויות הפריסה שלך.

גובה התקרה הוא גורם חשוב בקביעת הפריסה של החדר שלך. אם אתה רוצה למקסם את מרווח הראש, אז אתה צריך לשקול תקרה גבוהה יותר.

בבחירת הפריסה לחלל שלך, תצטרך לקבוע מה יתאים ביותר לצרכים שלך. אתה יכול לבחור מתוך מגוון פריסות המותאמות למטרות וצרכים שונים.

הבחירה שלך תהיה תלויה בכמה רהיטים יש לך וכמה אור אתה צריך בחלל שלך.

בניית הקורות והקורות שלך

הקורות והקורות תומכים במשקל הגג. הם כמו רגליים חזקות וחסונות שמחזיקות את הבית שלך. זו הסיבה שהם כל כך חשובים למבנה הבית שלך.

אנחנו יכולים לחשוב על זה במונחים של בית: הקורות והקורות תומכים במשקל הגג. הם כמו רגליים חזקות וחסונות שמחזיקות את הבית שלך. זו הסיבה שהם כל כך חשובים למבנה הבית שלך.

קורות המסגור הן המרכיבים המבניים העיקריים של בניין. הם תומכים במשקל הגג והם מעבירים עומסים מהקורות אל היסוד.

הקורות מותקנים בניצב אחד לשני, עוברים מצד אחד של הבניין לאחר. הקורה מכוונת בצורה כזו שאינה מפריעה לחלקים אחרים של הגג ונתמכת על ידי שתי קורות מסגרות או יותר.

מסגור את התקרה שלך

בעת מסגור התקרה שלך, חשוב לוודא שהרצפה שלך ישרה ושקורות התקרה מהודקים היטב לקירות.

הרצפה צריכה להיות מפולסת על מנת לספק בסיס יציב לריצוף המוגמר. יש להדק היטב את הקורות באמצעות סוגריים או ברגים ממתכת כדי להבטיח שהן יחזיקו מעמד כנגד כל משקל שהונח עליהן.

מסגור התקרה שלך הוא שלב מכריע בכל פרויקט בנייה. מסגור התקרה נעשה על ידי התקנת מרבדי הגג ולאחר מכן הצמדתם לקירות ליצירת מבנה קשיח. זה יבטיח שהגג שלך לא ייפול או יקרוס תחת משקל השלג או הגשם.

במאמר זה, אנו הולכים לדון בכמה טיפים כיצד תוכל למסגר את התקרה שלך ולבצע אותה נכון בעצמך.

Related Posts