מתקן לתו חנייה לנכה

נסיעות ותיירות

מבוא: כיצד לתקן תו חניה לנכים

עיריית לוס אנג'לס הקלה על אנשים עם מוגבלות לחנות על ידי הקמת תוכנית חניה לנכים. התוכנית מספקת תו חניה או לוחית רישוי, והאדם עם מוגבלות יכול להציג את השלט או לוחית הרישוי על רכבו כשהוא חונה במקומות חניית נכים ייעודיים.

להלן כמה סיבות נפוצות מדוע אנשים מקבלים כרטיסים ומה אתה יכול לעשות כדי לתקן אותם:

– לא הצגת את שלט חניה לנכים;

– חניתם בשטח שאינו מיועד לחניית נכים;

– חניתם יותר ממגבלת הזמן שנרשמה;

– לא נהגת במכונית שלך בזמן הוצאת הציטוט.

שיתוף חוויות אישיות עם כרטיסי חניה לנכים כדי לשפוך אור על כמה מהאתגרים העומדים בפני אנשים עם מוגבלות

אני אישה נכה וחיה עם האתגרים של נכה כבר למעלה מ-20 שנה. קיבלתי את החלק ההוגן שלי בכרטיסי חניה. התכוונתי לכתוב על הניסיון האישי שלי עם כרטיסי חניה לנכים, אבל אז הבנתי שיש כל כך הרבה אנשים אחרים שהתמודדו עם הבעיות האלה גם כן.

ראיתי אנשים שאינם נכים מקבלים תווי חניה על שימוש לא חוקי בחניונים לנכים, וזה לא הוגן בעיני כאדם עם מוגבלות. אני מרגיש שהממשלה צריכה להתחשב יותר באנשים עם מוגבלות כשזה מגיע לדברים כאלה, כי אנחנו מתמודדים עם קשיים רבים בחיי היומיום שלנו.

מתקן תווי חניה לנכים הוא מכשיר המאפשר לבעלי מוגבלויות לחנות במקומות השמורים להם. הוא נוצר על ידי קבוצת סטודנטים באוניברסיטת טורונטו והוא נועד להקל על אנשים עם מוגבלויות למצוא מקום חניה.

אני חי עם שיתוק מוחין מאז הלידה והיה לי חלק מהתמודדות עם האתגרים הנלווים לכך. אתגר אחד כזה הוא למצוא מקום חניה לנכים, כדי שאוכל להתנייד בלי יותר מדי בעיות. אני לא בטוח אם המכשיר הזה יעזור במקרה שלי, אבל אני כן חושב שהוא יהיה נהדר עבור אלה שאין להם כל כך הרבה קשיים בחיי היום-יום שלהם, כמו להתנייד בהליכה או שימוש תחבורה ציבורית.

כיצד אוכל לתקן את כרטיס החניה שלי?

אם יש לך תו חניה לנכים והונפק לך תו חניה, יש שלוש דרכים לתקן זאת.

1. ניתן לשלם את הכרטיס במלואו והציטוט יבוטל.

2. תוכל להגיש תצהיר המסביר את מצבך ומספק הוכחה למצבך הנכות.

3. אתה יכול לבקש דיון עם המחלקה לרכב מנוע (DMV) או בית המשפט שהוציא את הציטוט, אם רלוונטי.

הצעד הראשון הוא למצוא את תו החניה. אם איבדת את תו החניה שלך, צור קשר עם המשטרה ובקש העתק של תו החניה שלך. אתה יכול גם להתקשר למספר המופיע בכרטיס החניה שלך.

אם אינכם מעוניינים לשלם עבור הקנס, מלאו טופס בשם "עצומה לבדיקה" ושלחו אותו לכתובת המופיעה בטופס. כלול עותק של כרטיס החניה שלך וכל מסמך אחר שעשוי לעזור במקרה שלך.

אם אתה רוצה לשלם עבור הקנס שלך, אך אינך מרוצה מגובהו, מלא טופס שנקרא "בקשה לשימוע" ושלח אותו גם בדואר. כלול את כל אותם המסמכים כמו קודם וודא שאתה כולל עמלה של $25 לכל הפרה או $50 אם זה דיון מנהלי.

מהן האפשרויות שלך כדי להיפטר מכרטיס חניה לנכים?

ייתכן שקצין אכיפת החניה לא יוכל לראות שמכוניתך מושבתת ויש לך שלט או לוחית רישוי בתוקף. אם אתה מקבל תו חניה לנכים, יש כמה אפשרויות להיפטר ממנו.

1) בקשת שימוע: יש לבקש את השימוע בכתב תוך 10 ימים מיום קבלת הכרטיס. אם אינך יכול להגיע, תוכל לבקש נציג בעל ייפוי כוח שיעשה זאת.

2) שלם את הקנס: אתה יכול לשלם את הקנס אם זה לא יותר מדי ואם אתה לא רוצה לנקוט בצעדים אחרים.

3) ערעור: יש לך 30 יום מרגע שההודעה נשלחה בדואר על ידי משרד ההגרלות בעיר או במחוז כדי להגיש אליהם ערעור. העמלה היא 25$ אך הם יחזירו עמלה זו אם ימצאו שהכרטיס שלכם לא היה צריך להיות מונפק מלכתחילה.

4) ערעור באמצעות בית משפט: האפשרות האחרונה היא ערעור באמצעות בית המשפט אשר

מהן כמה סיבות משפטיות לכרטיסי חניה שפג תוקפם או ללא תשלום עבור נכים?

בארצות הברית, ישנם חוקים רבים המסדירים את חניה של נכים. חוקים אלה נאכפים על ידי המדינה והרשויות המקומיות.

חוק האמריקנים עם מוגבלויות (ADA) נחקק בשנת 1990 והוא אוסר על אפליה נגד אנשים עם מוגבלות. מעשה זה מבטיח לנכים גישה שווה למקומות ציבוריים ולעסקים.

יש גם חוק פדרלי בשם חוק השיקום המגן על נכים מפני אפליה בעבודה או בבית הספר.

חוקים אלו נועדו להבטיח שאנשים עם מוגבלות לא יעמדו בפני אפליה כלשהי כאשר הם צריכים להחנות את מכוניותיהם. ה-ADA קובע כי מקומות חניה לאנשים נכים חייבים להיות זמינים לשימוש על ידי כל כלי הרכב, כולל אלה של נהגים נכים שאינם יכולים להשתמש ברמפות להולכי רגל או שבילי הליכה עקב מוגבלותם, או הזקוקים לרמפה לכיסא גלגלים מכיוון שאינם יכולים ללכת מרחקים ארוכים בלי. סִיוּעַ.
לפרטים מורחבים בנושא של מנשא לתו נכה לרכב ומתקן לתו חנייה לנכה נא לגשת לאתר xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

Related Posts