שיפוץ מקלחת בחיפה

נסיעות ותיירות

למה כדאי לשפץ את המקלחת

שיפוץ מקלחון בחיפה יכול להיות אופציה טובה עבור אנשים שמחפשים לשדרג את חדר האמבטיה שלהם. הסיבה העיקרית לכך היא שהמקלחת היא החלק הפופולרי והמשומש ביותר בחדר האמבטיה.

אנשים רבים משפצים את חדרי האמבטיה שלהם עם אמבטיה או כיור חדש, אך לעיתים קרובות מתעלמים מהמקלחת. זה יכול להיות בגלל שהוא מוסתר מאחורי דלת ואתה לא יכול לראות אותו עד שאתה בפנים. אבל אם תחשבו על זה, שיפוץ מקלחון בחיפה יכול להיות אחת ההשקעות הטובות ביותר שאתם עושים בעת שיפוץ חדר האמבטיה שלכם.

שיפוץ המקלחון יכול להיות משימה לא פשוטה. לא מדובר רק בעלות שיפוץ המקלחון אלא גם בתהליך וביתרונות שלו.
עבור פרטים מורחבים בנושא של שיפוץ מקלחת בחיפה כדאי לבדוק ב- shipootz.co.il

תהליך שיפוץ מקלחון מתחיל בהסרת כל המרצפות והאביזרים הישנים שאינם תקינים. זה כולל החלפת אריחים שבורים, התקנת דייס חדש והחלפת מתקנים ישנים מדי או פגומים.

היתרונות של שיפוץ מקלחון כוללים סילוק עובש וטחב, שיפור לחץ המים, הקלה על הניקוי, הפחתת צריכת האנרגיה על ידי הוספת בידוד לצנרת והעלאת ערך הבית.

הקדמה: מהו שיפוץ מקלחון ולמה כדאי לשקול לעשות כזה?

שיפוץ מקלחון הוא תהליך בו מפרקים את המקלחון ואז מרכיבים אותו בחזרה. לרוב עושים זאת כאשר יש צורך להחליף את המקלחון, אך לעיתים ניתן לעשות זאת גם כדי לייעל אותו.

שיפוץ מקלחת יכול לעזור לכם לחסוך במים ובכסף בחשבונות החודשיים שלכם מכיוון שהוא יעזור לכם להשתמש בפחות מים ועדיין להתנקות.

תהליך השיפוץ יכול גם לגרום לחדר האמבטיה שלכם להרגיש חדש ומעודכן. זה ייתן לך הזדמנות לשנות את ערכת הצבעים או להוסיף תכונות חדשות כמו ספסל או עבודת אריחים שהופכים את חדר האמבטיה שלך לייחודי.

ייתכן שתרצה לשקול לבצע שיפוץ מקלחת אם הפריסה הנוכחית של חדר האמבטיה שלך לא מתאימה לאופן שבו אתה משתמש בו.

אם יש לך ילדים, ייתכן שהם צריכים מקום משלהם

באילו חומרים משתמשים למקלחות?

חידוש מקלחונים בחיפה הוא תהליך הדורש תכנון קפדני. החומרים המשמשים למקלחון תלויים בסוג החומר בו תרצו להשתמש עבור המקלחון.

החומרים המסורתיים למקלחונים הם קרמיקה, זכוכית ואבן. חומרים אלו עמידים וניתן לשלבם עם חומרים נוספים כמו שיש, גרניט או אבן סבון. עם זאת, חומרים מסוג זה דורשים יותר תחזוקה מאשר סוגי חומרים אחרים המשמשים למקלחות כמו אקריליק, פוליאסטר או פיברגלס.

לחידוש מקלחון בחיפה החומרים בהם נעשה שימוש מגוונים. הם תלויים בהעדפות ובתקציב של הלקוח.

החומרים הפופולריים ביותר למקלחונים הם אריחים, גרניט ושיש. אריחים קלים לניקוי ופחות יקרים מחומרים אחרים. הגרניט יקר יותר אך הוא יכול להחזיק מעמד עשרות שנים ללא כל תיקונים או תחזוקה. השיש הוא גם עמיד אך הוא יקר ושביר יותר מגרניט.

באיזו תדירות כדאי לאטום מחדש את האריח שלך?

איטום האריחים הינו מוצר הנמרח על פני האריחים על מנת להגן עליהם מפני נזקי מים, עובש וטחב. חומר האיטום מחזיק בדרך כלל שנתיים, אך ייתכן שיהיה צורך למרוח אותו שוב בתדירות גבוהה יותר, תלוי בתדירות השימוש במקלחת.

אם אינך בטוח באיזו תדירות עליך לאטום מחדש את האריח שלך, הנה כמה סימנים המצביעים על כך שהגיע הזמן לשכבה חדשה:

– חומר האיטום נשחק

– אתה מבחין בעובש או טחב על פני האריחים שלך

– יש שינוי ניכר בצבע האריחים

אריחי מקלחת הם לא רק דקורטיביים. הם עמידים במים ומורחים עליהם חומר איטום כדי שיחזיקו מעמד זמן רב יותר.

יש למרוח מחדש את חומר האיטום, אבל זה לא משהו שצריך לעשות כל הזמן. יש לעשות זאת כל 2-3 שנים או כאשר זה מתחיל להיראות שחוק, וזה בדרך כלל לאחר כ-5 שנים.

איך יראה ה-HFA החדש כשהוא יסתיים?

החפ"א החדש יהיה בניין ירוק, עם דגש על קיימות. לבניין יהיה גג ירוק ופאנלים סולאריים על הגג. בחפ"א תהיה גם עמדת טעינה לרכב חשמלי, מתלה אופניים לרוכבי אופניים וגשר הולכי רגל המתחבר למבנים הסמוכים.

ה-HFA החדש אמור להסתיים ב-2020.

החפ"א נתפסת כהזדמנות מצוינת לעיר חיפה להחיות את כלכלתה ולהפוך אותה לאטרקטיבית יותר לתושבים.

החפ"א היא שותפות ציבורית-פרטית המפגישה את ממשלת ישראל, רכבת ישראל ומשקיעים פרטיים לבניית תחנת רכבת חדשה. הפרויקט כולל הקמת מבנה טרמינל חדש, שיפוץ פסי רכבת ורציפים, הקמת גשר מקשר מעל נתיבי איילון וחניון תת קרקעי.

הפרויקט צפוי לעלות 2 מיליארד דולר בסך הכל כשמחציתם מגיעים מהמגזר הפרטי. השאר ימומנו על ידי קרנות מבנק ההשקעות האירופי (EIB) והבנק האיטלקי Intesa Sanpaolo.
כדי לבדוק פרטים מורחבים אודות שיפוץ בחיפה ושיפוץ מקלחת בחיפה באפשרותך לגשת לאתר shipootz.co.il

Related Posts