מה יש לעשות בסנטה תרזה קוסטה ריקה?

מאמרים

תוך כחצי שעה נסיעה (תלוי במהירות שלכם בכביש הסלעי) יכולים המטיילים להגיע לקאבויה, אתר נופש יפהפה מבודד יותר מהחוף הפתוח בצד השני. תוכלו להגיע בקלות לחופים הסמוכים, לרבות מונטזומה, מאל פאיס והרמוסה. לאחר הירגעות ליד המפל, עצרו לארוחת צהריים במונטזומה וחקרו את החופים והחנויות הסמוכים. טיול היום האהוב עלי הנוסף הוא מאל פאיס, בו תוכלו לשנרקל בפלאיה לוס סואקוס, חוף הרמוס ולחקור את בריכות הגאות ושמורת הטבע קאבו בלנקו.

אתה יכול ליהנות מגלישה ומנוחה בגן העדן הטרופי הזה

עם חופי חול לבן, לגונות כחולות, יערות גשם טרופיים מלאים בחיות בר, כמו גם שלווה והסתגרות. החופים של סנטה תרזה, כולל פלאיה סנטה תרזה עצמה ופלאיה כרמן, נחשבים לאחד החופים היפים בקוסטה ריקה. קווי החוף היפים והבתוליים הללו מספקים שפע של שיזוף, קריאה בצל עצי דקל ואפילו טבילה בבריכת הגאות באמצע. קו החוף מחוף סנטה תרזה עד שמורת הטבע קאבו בלנקו מחזיק ביותר מעשרה שיאי עולם של IGFA והוא אחד ממקומות הדיג הספורטיבי הטובים ביותר לדיג בקוסטה ריקה לאורך כל השנה. אם תרצו להימנע מהחופים הצפופים של גרינגו טמרינדו, צאו דרומה לעיירות סנטה תרזה ומונטזומה.

כאן תמצאו חופים יפים לא פחות עם הרבה פחות קהל

תוכלו לראות איך מתנהלים שיעורי גלישה, אנשים הולכים, נחים ונרגעים על חוף ענק עם חול חום בהיר, וכלבים מתרוצצים. ממוקם על ארבעה דונם של חוף טרופי בתולי, תמצאו נקודות שחייה יפהפיות ואפילו צוקים שבהם נוצרות בריכות גאות טבעיות. סנטה תרזה, קוסטה ריקה, גלישה נהדרת, חופים פראיים וסצנת יוגה תוססת הפכו את כפר החוף הזה לעיר חוף משגשגת ולאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר של קוסטה ריקה.

אם אתם מתכננים טיול לסנטה תרזה

קוסטה ריקה, המדריך הזה יעזור לכם לתכנן את הטיול שלכם. לסנטה תרזה ומונטזומה יש הרבה מה לעשות ואנו ננתח את המקומות הטובים ביותר לבקר בהם כאשר מטיילים בחלק זה של המדינה. לסנטה תרזה ולמונטזומה יש הרבה דברים לעשות, ויש לנו רשימת בדיקה שתעסיק אתכם בזמן הביקור בחצי האי ניקויה של קוסטה ריקה.

סנטה תרזה קוסטה ריקה מתגאה ברבים מחופי האוקיינוס השקט היפים ביותר במדינה ומציעה מגוון רחב של פעילויות

מנוחה על החוף, גלישה, שהייה עד אור הבוקר, חקר הג'ונגל שמסביב ושחייה במפלים. סנטה תרזה, קוסטה ריקה ידועה בחופים היפים שלה והרפתקנים יכולים ליהנות מרפטינג, חופה, טיולים רגליים, גלישה במלון בוטיק יוקרתי או אתר נופש הכל כלול המיועד למשפחות וזוגות בלבד. מלון סנטה תרזה מול החוף בפלאיה כרמן מציע שיעורי יוגה לצד החוף, ספא טבעי יפהפה, מסעדה על חוף הים המגישה אוכל טעים ועטור פרסים, ומרחבים אינסופיים של חול לבן ואוקיינוס השקט כחול קובלט ישירות מול חוף סנטה קלאוס. יש.

לא להתבלבל עם החופים הרבים האחרים באותו השם בקוסטה ריקה, פלאיה הרמוסה (חוף יפהפה) היא אתר חובה בזמן שהייה באזור סנטה תרזה. פופולרי בקרב גולשים מתחילים, החוף הזה נראה מרוחק יותר מאחרים.

יש דקלים גבוהים, יער שטוף שמש והרבה פרטיות. הווילות ממוקמות במרחק של 200 מטרים בלבד מחוף הים באזור שקט ומגודר. כאן האורחים ימצאו את נוף השקיעה הפנורמי הברור ביותר, ללא ספק מקום השקיעה הטוב ביותר בכל העיר.

אה

וסנטה תרזה קרובה לכמה משמורות הטבע המגוון הביולוגי ביותר על פני כדור הארץ. ממוקם על חוף האוקיינוס השקט של חצי האי ניקויה, הכפר המענג הזה הוא השער לכמה מהחופים היפים ביותר בעולם. יש בו את כל השירותים שאתה צריך, מחדרים מפוארים וסעודה מקומית ברמה עולמית ועד הזדמנויות תיירות הרפתקאות.

מאותו ביקור ראשון

התאהבנו אחד בשני, וזה הפך להיות פיסת גן העדן הקטנה שלנו ממש כאן עלי אדמות, מלאה בהתרגשות, בידור וכמה מהחופים הטובים בעולם. חופי חול לבן ויפים ומימי האוקיינוס השקט החמים, נופי הרים, שקיעות ללא תחרות ומים כחולים נוצצים הופכים את החוף הזה לאהוב עלי.

עם יותר חופים, אף פעם לא נראה לי שהחופים צפופים מדי. יש נקודות צלילה בטוחות לצוקים ומקומות מתוקים לשחות ולהירגע.

לכו לאורך החוף ותראו גולשים מקומיים ובינלאומיים ותיקים משייטים במקומות פנטסטיים לאורך קו החוף המחוספס

לאחר ששיחקתי על הגלים, קחו קצת זמן להירגע על החול ולהתפעל מהנופים של האוקיינוס השקט. אזור חוף סנטה תרזה הוא יעד נופש פופולרי לגולשים שאוהבים לעשות זאת.

מחפשי ריגושים

רחפנים, חובבי טבע וירח דבש נוהרים לטמרינדו ולפלאיה סנטה תרזה כדי ליהנות מההרפתקאות החינמיות ומגרש המשחקים בטבע, אז התחל לתכנן ולארוז לקוסטה ריקה. במיוחד אם אתה מתכנן לגלוש או לעשות יוגה במהלך הביקור שלך. וברצון לקחת חלק בפעילויות אלו במיקום מודרני ומפותח, בו בזמן רגוע ומרוחק, אסור לפספס את פלאיה סנטה תרזה.

פלאיה סנטה תרזה מוכרת לעתים קרובות כאחד החופים הטובים ביותר במרכז אמריקה

שילוב אקלקטי של גולשים, דייגים, יוגים, מטיילים ומקומיים יוצרים תחושה של קהילה גלובלית באחד מהמקומות היפים ביותר בקוסטה ריקה. קהילת כרמן והפרברים שלה (קהילת סנטה תרזה) מספקים מגוון רחב של מפעלים (בדרך כלל מודרניים ומתקדמים.) כולל בתי מלון, מסעדות, משרדי תיירות וחנויות, כמעט כל מה שתרצו בקוסטה ריקה.

המועדפים שלנו הם המאפייה המגישה ארוחת בוקר טעימה

Habaneros בפלאיה Cielo המפוארת, Kojis המגישה פירות ים יפניים מקומיים, Al Chile Violas המגישה מטבח ים תיכוני, ו-La Cevicheria המגישה את הסביצ'ה הטרי ביותר של סנטה תרזה. כאן תמצאו מגוון מנות, כולל מטבח קוסטה ריקני מסורתי והמבורגרים מפורסמים בעולם.

לתוצרת מקומית ולמועדפים שלך

פנה לשוק האורגני פלאיה כרמן, שנפתח בכל שבת. יש כאן הרבה חנויות טובות כמו El Paseito, Santa Swimwear, Alaia, Roots Town ו-Kina Surf Shop. לסנטה תרזה יש חנויות נוחות, חנויות מכולת קטנות וסופרמרקטים סטנדרטיים כמו Super Ronny # 1, Super Ronny # 2, Super Muralla, Mini Super Franks Place, Mini Market Italian Store, Super Costa, Super La Hacienda, ו-Super Hermosa … …

רוב המפעלים ממוקמים לאורך הכביש הראשי העובר במקביל לחוף ונמצאים במרחק הליכה מהמים אם לא ישירות על החוף

עסקים גלישה, בתי מלון, ברים ומסעדות ממוקמים לאורך 15 קילומטרים (9 מיילים). אנשים מגיעים לחוף הזה כדי לגלוש, לעשות יוגה או להירגע לבד, כך שהרעש בדרך כלל מצומצם למינימום, במיוחד לאורך החלק הצפוני של החוף, שהוא השקט ביותר.

Related Posts