טיפים לרכישת ציוד בית ספר איכותי וזול

מאמרים

מדינות רבות מציעות אירועי סוף שבוע ללא מס במהלך עונת הקניות בבית הספר, אך יש מדינות שאינן מאפשרות לפריטים מסוימים להיות פטורים ממס, לכן בדוק את החוקים במדינתך. פנה לבית הספר שלך לקבלת רשימה ספציפית של חומרי לימוד שאתה צריך לקנות לפני שאתה יוצא לקניות. אל תניח שכל חומרי הלימוד הדרושים לתלמידים שלך זהים לאחים בכל כיתה.

השתמש בחומרים הנדרשים המומלצים מהגננת שלך כנקודת התחלה

אם המורה אינו מספק רשימה של חומרי לימוד, אין שום דבר רע בלהיצמד ליסודות ולהפיק תועלת ממכירות חזרה לבית הספר (מדינות רבות מציעות ימי פטורים ממס לאורך כל העונה). אין רשימה ספציפית של חומרי בית ספר שאתה צריך לקנות כשאתה קונה לילד שלך כדי שלא תבזבז זמן וכסף על פריטים מיותרים או בסופו של דבר תזדקק לחפצים לא נחוצים.

אם אין לך רשימה

בדוק עם הורי ילדיך הגדולים. הצב את כל הציוד המשרדי ובית הספר במקום מרכזי אחד, כמו מיכל פלסטיק או שולחן אוכל, כדי שתוכל להכין רשימה מהר ככל האפשר. אתה יכול גם לצלם את המניות הנוכחיות שלך כדי לרענן את זיכרונך בזמן הקניות.

למרות שהקניות בחנות יד שנייה מסובכת יותר

יש עדיין דרכים כדאי לקנות בגדים לבית הספר. בחנויות אלה אין בקרת איכות מאותה סוג כמו בוטיקים למשלוח, אך יש הרבה אבני חן נסתרות עבור חלק קטן מהעלות. גם אם לא תקנו בגדי ילדים, עדיין תוכלו להרוויח כסף מהתלבושות שעוברות אותם, אז שמרו אותם עד סוף העונה.

אם אתה משקיע כל כך הרבה מאמצים לחסוך כסף בהחלפות בגדים ובחיפושים בחנויות חסכניות

כנראה שילדך ירצה בגדים חדשים ומסוגננים ואיכותיים לשנת הלימודים. לא רק שאתה יכול לחסוך כסף בבגדים שילדיך מקבלים מקניות בחנויות יד שנייה, אלא שיש בחנויות רבות מערכות המאפשרות לך למכור בגדים ישנים שצמחו מהם במזומן או באשראי. אתה יכול גם למצוא ממצאים נהדרים בחנויות המועדפות על ידי החלפת בגדים ישנים בהלוואות חנות כדי לקבל מבצע טוב יותר.

זה יכול לקחת זמן, אבל אתה יכול להשיג מבצעים מדהימים, וזו דרך נהדרת לחסוך כסף בבגדי בית הספר. להלן מספר טיפים כיצד לשלוח את ילדיך לבית הספר עם נשיכה מהארנק שלך. ישנן דרכים רבות לחסוך כסף בפעילויות חוץ-לימודיות עבור ילדיך.

חנויות משלוחים הן מקום נהדר למצוא בגדים משומשים מכיוון שהן מציעות חנויות יד שנייה מוסמכות

כך שלא תצטרכו לחטט בחולצות 1975 כדי למצוא בגדי מעצבים עם תג מחיר לנעליים. תוכלו גם לבקש מחברים ובני משפחה לפקוח עליכם בקניות במכירות במוסכים. ביגוד זול והמכירות גדלות בחנויות רבות, מה שמאפשר להורים לקנות ציוד לבית ספר.

במהלך שנת הלימודים

מפגשים כמו וול-מארט וטארגט מקצצים את המחירים על ציוד בית הספר הנותר כשהם נעלמים מהמדפים כדי לפנות מקום למלאי החג. זה הזמן לאסוף את העטים המוזלים, העפרונות, חבילות המחברות, המחברות הלולייניות והפריטים שאתה יודע שתזדקק להם בשנה הבאה. שמור אותם באשפה עד לתחילת שנת הלימודים הבאה, כך שתוכל לעשות את הקניות הקרובות בבית הספר.

עבור משפחות עם ילדים הדומות לאלה שנמצאים ברשימת ההצעות של בית הספר

חיפוש אחר רכישות בכמויות גדולות הוא הדרך ללכת. ציוד לבית הספר נמצא בחנויות לפני סיום הלימודים בסמסטר האחרון, והקמעונאים מכוונים אותך ואת ילדיך במגמות קיץ. לשיווק יש השפעה, ואם הילדים שלך כבר יודעים איזה תרמילים וציוד טכנולוגי הם רוצים לסתיו, אני בטוח ששמעת את זה אלף פעמים.

חשבתי שאעזור לך לשמור על דעתך ועל הארנק שלך על כנו השנה על ידי מתן הנחיות לגבי כמה אתה צריך להוציא על קניות בדרך לבית הספר

כשרבים מאיתנו חושבים לחזור לבית הספר, אנחנו חושבים למצוא מכירות, לקנות את מה שכבר יש לנו ולקוות שזה יישאר איתנו לאורך כל השנה.

יש דברים כמו מכשירים, ציוד ספורט, ציוד לבית ספר מסוים, תרמילים, אביזרים ומעילי חורף שנמשכים יותר משנה ויש להם קצת מקום לדולרים.

לפני מספר שבועות חזרו הילדים לבית הספר לאחר מערבולת פעילויות שכללה תספורת חדשה

ביקור אצל רופא, בדיקת כניסה לבית הספר וכמובן קניית ציוד לבית הספר. קניות בדרך לבית הספר יכולות להיות טקס מעבר מרגש עבורכם ועבור ילדכם, אך זה יכול להרגיש כמו מטלה. ילדים אוהבים לקנות ולקנות ציוד בעצמם וזו ביזיון לעזוב אותם מהבית ולמנוע מהם את החלק הטוב ביותר בשנת הלימודים החדשה.

אם זה המקרה, כדאי לשקול למידה מרחוק ולקבל את האספקה שילדך זקוק להצלחה. כהכנה להפתעה, רשום את המשלוחים שלטענתם נדרשים ועשה איתם עסקה כספית מראש.
למידע מורחב על טיפים לרכישת ציוד בית ספר איכותי וזול נא לבדוק כאן: kikos.co.il

ניקי סלבטיקו

מורת השנה של פנסילבניה ויועצת GreatSchools, ממליצה להורים לשלוח חומרי לימוד במידת הצורך. זה יעזור לילד שלך לנהל את הציוד שלהם ולעזור למורים שיש להם מעט מקום אחסון בכיתה. ועדות בריאות מקומיות באזורים מסוימים מציעות חומרי לימוד יסודיים בחינם להורים המביאים את ילדיהם לחיסון.

מכלי נגינה ועד ציוד נגינה בחוץ, ישנם כל מיני אומנויות ומלאכות כדי לתת לילדכם הזדמנויות אינסופיות לחקור את מה שקרוב לליבו.
למידע מורחב אודות תיקי בית-ספר נא לגשת לאתר kikos.co.il

הם מציעים גם עסקאות מיוחדות לחזרה לבית הספר שמכפילות את הקניות אצל קמעונאים כמו לנובו

אולד נייבי וסטייפלס. 60 אחוז מההורים אומרים שילדיהם משפיעים על כמחצית מהקניות בבית הספר, מסביר Money Magazine. התוצאות מראות כי הורים לילדים בגיל בית הספר מוציאים 63,536 דולר בממוצע על קניות בבית הספר, מה שמרוויח קמעונאים 24.9 מיליארד דולר אדירים. להלן כמה דברים שההורים צריכים לקנות בתחילת שנת הלימודים, ומציאת דרכים לחסוך בציוד לבית הספר יכולה לעזור מאוד.

Related Posts