מוצרי ספיגה למבוגרים

מאמרים

רפידות בקרת שלפוחית השתן מיוצרות לספיגת נוזלים כך שתישארו יבשות ונוחות. הספק הוא סרט דבק המבטיח כי הוא נצמד למוצרי בריחת שתן אחרים. השתמש בכפיל חיתול כדי לייצר כמויות גדולות, אך אסור להשתמש בו עם מוצרים שאינם מספקים כמו תחתוני מבוגרים או תחתוני משיכה למבוגרים.

גברים ונשים המחפשים מוצרים בהתאמה אישית צריכים להיות דקים ולקחת את האנטומיה שלהם בחשבון

תחתוני מגן לנשים של Tena מציעים סוג דיסקרטי של תחתונים חד פעמיים, שנועדו להיראות ולהרגיש כמו תחתונים רגילים עם התאמה נאה לבריחת שתן בינונית עד קשה. הוא עשוי מבד כותנה רך דמוי בד שהוא רך וצר לנוחות, ובעל חגורה הניתנת למשיכה למעלה ולמטה כמו תחתונים רגילים.

תחתוני המגן השולטים לנשים מספקים הגנה דיסקרטית וסופגת. הוא כולל מותניים נוחות בעלות התאמה דיסקרטית ורגליים רכות המתאימות זו לזו כדי להבטיח התאמה ויובש נוחות.

Moliform Softliner ממקסם את דליפתך ואת הגנת העור שלך באמצעות הגנה מפני דליפה וטכנולוגיית הייבוש שלו שומרת על ספינות בריחת שתן. הם מצוידים גם במחוון לחות שמזהיר אותך מתי הגיע הזמן להחליף ספינות, כך שתדע מתי הגיע הזמן לחדש.

רוב האנשים הסובלים מאי שליטה על שתן

השתמשו בשלב כלשהו במוצרי חשיפה למבוגרים. עם זאת, אם מתחילים להיות בעיות חוסר שביעות רצון ולחיות איתם זמן רב, זהו אחד השיקולים החשובים ביותר בקניית מוצרי חוסר שביעות רצון. אם אתה משתמש במוצר סופג למבוגרים, חשוב לדבר עם רופא על כך שהוא יכול לשלול סיבות חמורות.

זה יכול להיות קשה להחליט איזה מוצר הכי מתאים לצרכים ולאורח החיים שלך

ויש אנשים שלוקחים זמן לנסות מוצרים שונים עד שהם מוצאים את המוצר הכי נוח ומספק את ההגנה שהם רוצים. להלן עשרת המוצרים המובילים לעדכון בשנת 2021 – עם המוצר הנכון תוכלו למצוא את השקט הנפשי בחייכם ולהפסיק לדאוג לבריחת שתן. ישנן אפשרויות רבות בשוק לספק את ההגנה הדרושה לחיתולים עמידים למים בשעות היום לשחייה ולמרכזי מים. מציאת מוצרי בריחת שתן המתאימים לחיתולים למבוגרים יכולה לשנות את חייו של האדם, כך שאם נאלצתם פעם להתמודד עם בריחת שתן, אתם יודעים מה לעשות. אנו מציעים מוצרים למבוגרים שחווים טיפות, טיפות או אינסטינקטים קלים, כמו גם מוצרים למבוגרים וילדים עם מופע מלא, ריק או כבד.

מוצרי בריחת שתן לספיגת מבוגרים מתייחסים לקטגוריית המוצרים הסופגים שתן וצואה

כולל מה שרוב האנשים מכנים חיתולים למבוגרים. הטכנולוגיה הבסיסית של מכשירי יניקה חד פעמיים לבריחת שתן מגיעה מחיתולי תינוקות [11] [12] והיא מצוידת בפונקציות נוספות שנועדו להתאים לצרכי המבוגרים. צריכת הנוזלים של מוצרים אלה משקפת את נפח השתן הגדול יותר של מבוגר.

מוצרי ספיגה למבוגרים אינם טיפול לבריחת שתן אלא דרך להתמודד איתו במהלך הטיפול

החלמה מניתוח או מחלה או כאשר לא נמצא טיפול. הם חד פעמיים או לשימוש חוזר וניתן לכבס אותם לאחר השימוש. בנוסף למוצרים חד פעמיים ורב פעמיים, ישנם מגוון סוגים שונים של מוצרי ספיגה כמו ספינות תחתונים, תחתונים מלאים, סגנונות נשלפים ונשלפים, רפידות מגביה ותחתוני תחתונים ותחתונים.

ככאלה

מוצרי הספיגה הנוכחיים משמשים אנשים כצורת הטיפול החשובה ביותר לבריחת שתן אצל האדם עם טיפולים אחרים הן רפואיים והן כירורגיים. תחזית הביקוש למוצרי אי-יבוא למבוגרים בארה"ב תעלה ב -4.8% בשנת 2020, בעוד שמכירות החיתולים לתינוקות צפויות לגדול ב -2.6% ו -3% בהתאמה לכל שבוע העסקים של בלומברג באותה תקופה (ראה תרשים להלן). בשל הסטיגמה החברתית הקשורה לגילוי עריות, במיוחד אצל קשישים, מוצרים סופגים לנזילות זוכים להערכה רבה ביכולתם להגן על עצמם מפני ריחות גלויים וסימני נזילה מורגשים, כולל זיהום בגדים ומשטחים אחרים. בשלב זה, רבים מאיתנו בשוק אחר צורות הגנה דיסקרטיות מפני נזילות. למעשה, ההערכה היא כי עד 80% מהאנשים הסובלים מבריחת שתן למבוגרים משתמשים במוצר הלא נכון, ואנשים רבים מנסים שבעה מוצרים שונים לפני שמוצאים את המוצר הנכון. בין אם בריחת השתן שלך היא תוצאה של הריון, גיל, ניתוח או מצבים רפואיים אחרים, לבישת חיתול או תחתונים סופגים יכולה לעזור לך להרגיש בטוחה מספיק כדי לצאת מהבית ולעשות פעילויות יומיומיות. אנשים שאינם מסוגלים לזוז, מרותקים למיטה או זקוקים למטפל שיעזור להם למצוא מוצרים לא בריאים יכולים להועיל במיוחד. הם אחד ממוצרי בריחת השתן הבודדים התומכים באזור הגב, הבטן והמפשעה.

ישנם יצרנים שונים של מוצרי בריחת שתן המייצרים חיתולי סנטר למבוגרים לגברים ונשים

הכלי הפופולרי ביותר הוא החיתול הישן בסגנון מבוגר, או "pull-up", שמקורו במקור למגורים בעזרת בית חולים. תחתוני משיכה למבוגרים הם אופציה נהדרת עבור אנשים ניידים ורוצים להרגיש יותר כמו תחתונים מאשר החלקות או סוג אחר של כרית. השלב הראשון בבחירת חיתול למבוגרים הוא בגודל הנכון, אומר ד"ר מייקל אינגבר, אורולוג ומומחה לרפואת אגן נשית וכירורגיה משחזרת במרכז לבריאות נשים מיוחדת. חיתולים או סנטר בסגנון טאב משרתים מטרה למבוגרים בכל הגילאים הזקוקים לתחתונים סופגים לתנאים כמו בריחת שתן ומעי או פעולות הגורמות לבריחת שתן זמנית.

שינויים בתסמיני בריחת שתן בצואה לאחר ניתוח לירידה במשקל אצל נשים שמנות חולנית

אימון שרירי רצפת האגן כטיפול לטיפול מבוקר בלתי פעיל בבריחת שתן אצל נשים. מודלים מנבאים את הסיכון לבריחת שתן במתח דה נובו אצל נשים שעברו ניתוח באיברים באגן.

הישרדות המכשיר לאחר השתלה ראשונית של AMS-800, סוגר שתן מלאכותי לבריחת שתן בגברים. טיפול תרופתי בנשים הממתינות לניתוח בריחת שתן. Duckett, JR, Aggarwal, I., Patil, A. Duloxetine טיפול בנשים הממתינות לניתוחי המשך.

Al-Mukhtar A

Othman J, Akervall S, Milsom I, Gyhagen M. בריחת שתן בקרב נשים נשואות בגילאי 25-64 שנים: מחקר לאומי. דולוקסטין אצל נשים עם בריחת שתן במצבי לחץ נפוצה מראה על יעילות ובטיחות לטווח קצר וארוך של דולוקסטין. השפעת ההשמנה על החוקה ותופעות העבודה הגופניות של שכיחות שתן אצל נשים.

Related Posts