השוואת מחירים של Hubstaff

מאמרים

היום הודיעה Xero (ASX: XRO) כי גוסטו יהיה רואה חשבון השכר המועדף עליכם. קבל מבט מפורט כיצד נראה שכר פשוט ומודרני עם גוסטו ואיך הפך שכר פרו למחשבון שכר עבור מעסיקים רבים בארה"ב ובעולם. הוא מספק גישה לרבים מכלי השכר הנפוצים ביותר כגון Excel, Paypal ו- PayPal Pro. הוא אמנם מציע שירותי משאבי אנוש רבים, אך הוא מהווה תוספת נהדרת לכלי משאבי אנוש עבור חברות עם תקציבים ומשאבים מוגבלים.

אם אתה משתמש באחד ממוצרי התוכנה הללו

ClickUp היא אפליקציה אחת שמחליפה אפליקציה אחרת, לכן המשך לקרוא על היתרונות והחסרונות. ראה כיצד פטריוט שכר וגוסטו מתחרים על ידי השוואת המחיר, התכונות והמאפיינים של המוצרים שלהם. השווה את הדמיון וההבדל בין אפשרויות התוכנה על ידי התמקדות בביקורות משתמשים אמיתיות.

כדי לקבל ניתוח השוואתי מעמיק, עליך להטמיע את תוכנת ניהול המשימות הטובה ביותר. ClickUp ב- GitHub משווה מחירים, שביעות רצון משתמשים ותכונות על סמך נתונים ממשתמשים בפועל. יצרנו השוואת תכונות המכסה את הפונקציות הרבות שיש גם ל- Trello וגם Click Up להציע. לפני שנבדוק את המחיר, התכונות והיבטים אחרים של כל מוצר תוכנה, עלינו לבחון את ההבדלים ביניהם מבחינת ביצועים, קלות שימוש ופונקציונליות.

ההשוואה בין Desktime לעומת Hubstaff תעזור לך לגלות איזה מהם מתאים יותר לצרכים העסקיים שלך. השוואה זו תראה איזה Housecall Pro מתאים ביותר עבור ארגונים קטנים ובינוניים ואיזה ServiceTitan מתאים ביותר עבור ארגונים גדולים עד בינוניים.
לפרטים מורחבים על Fillva או Hubstaff ניתן לגשת לאתר fillva.com

בהתאם לצרכים העסקיים שלך

זה יעזור לך לבחור את המתאים ביותר עבור החברה שלך. שקול את התמיכה לפני שתחליט מה נדרש לצרכים העסקיים הספציפיים שלך, כגון שירות לקוחות, שירות לקוחות וכו '. —- לאורך זמן – תוכנת מעקב – איסוף נתונים קל יותר מרוב החלופות, ותוכל להשתמש בנתונים אלה מגוון דרכים, כגון מעקב אחר נוכחות עובדים פשוט על ידי הפעלה וכיבוי של אותם. מעקב אחר נוכחות עובדים ואיסוף נתונים מקיפים יותר לניתוח כוח אדם יקל עליכם למצוא תוכנות העונות על צרכיכם בצורה יעילה ויעילה.

ביקורות המשתמשים של Hubstaff

לעומת זאת, מראות שלמרות שתכנית המנויים היא תכליתית ותחרותית עם תקני התעשייה, היא עושה עבודה טובה בשילוב גישות הניתנות להתאמה אישית יותר. זה מעולה לעסקים מכיוון שהוא מספק דרך יעילה יותר לחיוב לקוחות ושיטות מבוקרות יותר להרחבת עסק שפועל במספר מדינות. זה מקל על הגדלת העסק שלך, אפילו לנוכח התחרות מצד ספקי תוכנה אחרים.

בעוד ש- TSheets מספק סקירה כללית של פרויקטים ומשימות

Hubstaff מציע תכונות מעמיקות יותר למעקב אחר התקדמות ותקציבים. בדיקה אחרונה של אפליקציית HubStaff מסתכמת בתכונת מעקב זמן, כך שמנהלים יכולים לראות בקלות כמה זמן עובדים משקיעים בעבודתם ובאילו משימות ופרויקטים הם מקדישים הכי הרבה זמן. עובדי הרכזת יכולים לאחר מכן להשוות את הזמן הכולל שעכבר או מקלדת מבלים עם סך הזמן שהם מבלים עם העובדים, ולהשוות אותו לסך הזמן המושקע שלהם בפרויקט.

כעת יש גם אינטגרציה עם QuickBooks Online

המאפשר לך לעקוב אחר זמן מסונכרן עם שכר הנוכחי. מידע על התמחור של Gusto Payroll מתקבל מחומרי תמחור זמינים לציבור והמחירים המפורטים להלן מסופקים על ידי ספק התוכנה. תוכניות רכישה, מנוי ותשלום פרטניות זמינות מספקים שונים, לכן בדוק מקרוב את המוצרים והשווה ביניהם. תוכנת זמן ונוכחות משתנה באופן משמעותי בהתאם לסוג התוכנה, גודל הארגון שלך, מיקום ותקציב ומספר העובדים.

כאשר אתה משווה את Hubstaff ו- Toggl

תגלה שהוא מציע פתרונות ותכונות הניתנים להתאמה אישית המותאמים לצרכים ולסוגים הספציפיים של הארגון שלך. בדף השוואה זה קל להעריך את עלות TSheets ו- HubStaff בהשוואה למוצרי תוכנה אחרים למעקב אחר זמן הקיימים בשוק.

ההשוואה בין Hubstaff לעומת TimeDoctor קובעת ששניהם מציעים את אותו המחיר, כאשר ההבדל העיקרי הוא גישה לאפשרויות מתקדמות. למרות שרמת המחירים אינה הדרך הנכונה, תוכל לכלול את כל תכונות HubStaff ולוודא שלא גובים דמי בסיס.

אבל חברות חייבות לקנות תוכנית גבוהה יותר

כדי להשתמש בתכונות כמו מעקב אחר תקציב. תוכנית הארגון Hubstaff מציעה את כל התכונות של תוכנית הפרימיום למי שרוצה את הטוב משניהם לעסק שלהם. לידיעתך, פיתרון השכר הקיים שלנו יהיה זמין עד 31 בדצמבר 2018 ואנו נודיע ללקוחות המושפעים מבעוד מועד על תמחור.

Time Doctor הוא כלי לניטור זמן וביצועים המשמש כמה מהחברות הגדולות בעולם, כולל Apple, Ericsson ו- KPMG. אם אתם מחפשים פיתרון מוכח למעקב אחר זמן, בדקו את Time Doctor.

Related Posts