איי סיישל עם ילדים

מאמרים

סיישל היא מדינת אי יפהפייה באזורים הטרופיים, ביתם של כמה מהחופים היפים והיערות הטרופיים היפים בעולם. אך זהו גם יעד נהדר לילדים וכבר מזמן היה יעד פופולרי עבור ירח דבש ונופשים עשירים הנמשכים בנוף היפהפה, מזג האוויר היפה והחופים היפים. אין שום דבר רע בלהיות במדינה שאין בה צמחים או בעלי חיים מסוכנים, אך ישנה גם העובדה שסיישל היא אחת המדינות הבודדות באזור טרופי זה בו כמעט כל בעלי החיים והצמחים המסוכנים מאוכלסים ואין בהם חיסונים נוספים. נדרשים.

היבט חיובי נוסף של סיישל הוא שהוא ביתם של מיני מיני בעלי החיים היפים בעולם, אשר שימחו את ילדינו. התגעגענו גם לחיות הבר בפארק הטבע ווייב כשהיינו הילדים איתנו.

הפארק הלאומי הזה יפה ונראה מאזורים רבים באי ובהחלט צריך להיות ברשימת האטרקציות שלכם בסיישל

אחת הפעילויות המומלצות שלנו בויקטוריה, סיישל, היא להסתובב וליהנות מהאווירה. זוהי עיר רגלית קלה לטיולים והיא מקום נהדר לפיקניק או לטיול יום לחוף הים.

חופשה בת תשעה לילות בסיישל מציעה למשפחות עם ילדים מגוון אפשרויות, החל מטיול יום לחוף הים ועד חופשה בת שלושה ימים. ישנן מספר פעילויות שלדעתנו טובות במיוחד למשפחה, כמו טיול חוף, מסיבת חוף או בילוי לילי בעיר.

ילדים יכולים גם לגלות את החי והצומח של איי סיישל בכמה פארקים לאומיים

כולל אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואללה דה מאי, ובאנזה, למשל, תוכלו לצפות בהם ביראת כבוד, ביתו של אחד המוזיאונים החיים הגדולים בעולם, מוזיאון הטבע. מלונות רבים בסיישל מציעים גם מועדוני ילדים פעילויות יומיומיות ותוכניות המתמקדות רבות בפעילויות של ילדים, כגון שחייה, דיג, בריכות שחייה ופעילויות אחרות. חלק מהמלונות מהקטגוריה העליונה מציעים מבצעים מיוחדים לילדים, כמו אתר הנופש למוריה, המושך ילדים במגרש המשחקים ומשפחות רבות עם ילדים, כאשר כיום יש גם אפשרויות לילדים גדולים יותר וצעירים.

כדאי לחקור את סיישל

כדי ליהנות מהאווירה, ליהנות מהאנרגיה ולקבל פירות טרופיים טעימים. אם אתם מעוניינים באלמנטים טבעיים מעוררי השראה כמו מפלים, נהרות ואגמים שתוכלו לחקור ולצפות בהם בפארקים – זוהי האטרקציה המובילה ברשימת חובבי הטבע לביקור בסיישלס.

הייתי מציע גם טיול שייט לחקר איי סיישל ואיים אחרים. אם אתם מחפשים מקום פשוט עוצר נשימה לחופשה הבאה שלכם, אז אני ממליץ על סיישל. ישנם הרבה מקומות פשוטים ויפים לבקר ופעילויות קטנות – מפתח לעשות בסיישלס.

בשל אופיו הייחודי

סיישל היא אחד היעדים הטרופיים המעטים בהם תוכלו לבקר ללא חיסון. גן עדן זה באוקיאנוס ההודי הוא גם אחת המדינות הבודדות באזורים הטרופיים שבהם אין סיכון למלריה או קדחת צהובה, מה שהופך אותו ליעד נהדר לילדים מתחת לגיל 5. הנה רשימה של כמה מהמקומות האהובים עלי בהם אוכל לבקר עם ילדים והוריהם בסיישל.

אם אתם מגיעים לסיישל עם ילדים קטנים

Paradis des Enfants הוא מקום נחמד לבקר בו. תוכלו גם לקחת את ילדכם לחוף הים, שם תוכלו להשתתף לבד ב- SeYchelle. ברשימה זו תוכלו למצוא כמה מהדברים המהנים שתוכלו לעשות עם ילדיכם בסיילס. אם נסעתם לסיישל כתינוק, תעריכו את החופים ואת הנוף היפהפה.

עם מימיו הצלולים, סיישל היא מקום נהדר לשנורקלינג, במיוחד לילדים וילדים עם ילדים קטנים. רבים מאיי המלדיביים מתנהגים כמו בית על שונית, כך שאם אתה מעדיף לשנרקל בתנאים שלך, אתה יכול לעשות זאת.

במפרצים רבים בסיישל יש שוניות ים המציעות הגנה מפני האוקיינוס הפתוח ומציעות לילדים עומק מים רדוד. ברבים ממפרציו היו שוניות ימיות שהציעו הגנה מפני האוקיאנוס הפתוח והציעו לילדים עומק מים רדוד יותר.

ישנם מספר סוגי אירוח בסיישל

רבים מהם מתאימים למשפחות עם ילדים. מה שבאמת תאהב בסיישל'ס הוא שאין אטרקציות תיירותיות מובנות. ישנם מלונות רבים בסיישל המציעים פעילויות ותוכניות יומיומיות למועדוני הילדים, אשר ממוקדים מאוד בפעילותם של הילדים, כמו שחייה, דיג, בריכות שחייה, קיאקים, קיאקים ועוד.
עבור מידע בנושא של איי סיישל עם ילדים באפשרותך לגלוש לאתר seychelles.co.il

מטיילים לסיישל יכולים לבחור בין אחד מבתי המלון הרבים באי

כמו למשל Hotel Praslin או Hotel de Sainte – Anne – des – Maisonneuve. בפרסלין, כשאתם נמצאים על האיים, הזמינו חדר עם חוף פרטי בו מובטחים לכם שתתקלו בצבים ענקיים ובכל מיני ציפורים אקזוטיות. לטורטוס לא אכפת ללטף אותם, והם גם ידידותיים מאוד לילדים.

Related Posts