רצועות לשעון אפל

מאמרים

ערבבו והתאימו את השעון שלכם לסגנון שלכם עם אוסף רצועות השעונים מעור של שינולה. עם מבחר צבעים, דוגמאות, עיצובים וגדלים של צמידי עור סטרפסקו, יכולים בעלי שעונים מכל תחומי החיים לצפות. מתוך רצועות שעון נצחיות המיועדות לתלבושות עסקיות ומזדמנים, גלה את אוסף רצועות העור הקלאסיות שלנו.

מידות רצועות השעון השחורות זמינות בחומרים שונים ויש מבחר רחב שלהן

ותוכלו למצוא צמידים העשויים מהמסתרים הטובים ביותר. צמיד גומי קשור לעתים קרובות לשעוני צלילה וזמין במגוון סגנונות. אם אתה מעדיף רצועות שעון העשויות משעוני עור מקוריים, ישנם גם צמידי מתכת לאנשים אלרגיים לאנשים העונדים שעוני מתכת.

ישנם מקרים בהם צמיד עבה או דק מדי מכדי להיראות מתאים בשעון. רצועת עור בעובי 5 מ"מ על שעון שמלה תהיה טיפשית אם היה לך את זה בעובי 8 מ"מ. רצועת עור בעובי 2 מ"מ בסגנון וינטאג 'לא תראה נכון על שעון צלילה בעובי 18 מ"מ.

התאמת חוגה שחורה עם רצועת שעון שחורה, המראה הכללי של השעון שלך מספק לכידות מסוגננת. מקובל כי צמידים חומים משתלבים היטב עם חוגות שחורות. הרעיון שלנו הוא שרצועת שעון אפורה מוסיפה אלמנט של כיף לשעון החיוג השחור שלך.

ההמלצה הראשונה שלנו לצמידים חומים עם חוגה שחורה היא מספר עור בספורד איכותי זה פינוק על כל שעון רולקס או אומגה קלאסי. אחת הרצועות החומות הקיימות כאן משתמשת בעור Gump ומעניק לו מראה וינטאג 'מאובק.
כדי לקרוא עוד פרטים נוספים אודות רצועות לשעון אפל נא לבדוק כאן: quickbuy.co.il

נאט"ו

היא אחת האפשרויות הזולות ביותר בציר ונראית טוב על כל מיני כלים ושעוני ספורט. עבור רצועת שעון עור שחורה נהדרת, בחר ברצועת עור אמיתית פשוטה בעבודת יד. רצועות שעון שונות יכולות להיות עשויות מעור טבעי, פטינה, עור יען, עור ספיאנו או זמש טבעי.

באופן כללי רצועות עבות יותר עם תפר מלא נראות די טובות על שעוני צלילה

פרלון מורכב מחתיכה אחת ושני חלקים, ואנו מעדיפים את הצמיד הדו-חלקי מכיוון שהוא מחליק בקלות רבה יותר לחלק האחורי של השעון מאשר לנאט"ו, מה שהופך את ההחלפה למהירה וקלה.

ישנם יותר מ -20 צמידים באיכות גבוהה לבחירה, המתאימים באופן מושלם לשעון שלך. עיין באוספי רצועות העור האיכותיות שלנו כדי למצוא את ההתאמה המושלמת לסגנון שלך. אבזם כתר מקולקציית Black Label ורצועת עור חומה מ- Nomos Watch.

בין אם אתה נווד דיגיטלי שמחפש צמיד אחרי יום עבודה קשה

או סתם אנין של צמידים של Apple Watch להשלמת האוסף שלך, אתה בידיים טובות. עליך לוודא שאתה קונה צמיד שמתאים לפרק כף היד שלך, תואם את מגוון שעוני Apple שלך, ויש לו חומרי רצועה איכותיים ותכונות חשובות. זה יכול להיות פשוט ללכת לאיבוד בתוך המזוודות עם כל כך הרבה מותגים, עיצובים, גימורים ותוויות – לכן נתנו לך סקירה כללית כיצד לבחור את להקת Apple Watch הטובה ביותר לגברים ולנשים – כפי שאנו עושים כשזה מגיע. למצלמה ולחובשים אחרים.

עם רצועות שעון עשויות נירוסטה

סיליקון ועור, קל ליצור את יסודות הגבריות האידיאליים שלך התואמים את מצב הרוח שלך לתכונות מאובנים חדשניות. עם מבחר נרחב שלנו של רולקסים איכותיים, אחים צעירים מפורסמים ושעוני טיודור, אתה יכול להתאים אישית את המראה של רולקס, תהילה, אח צעיר או שעון טיודור בהתאם לסגנון האישי שלך. כשאתה מחליף את רצועת השעון, אתה יכול להרשים את הבוס שלך במשרד עם שעון נירוסטה, לגרום לחברים שלך לקנא בחדר הכושר או לקבל גרסת סיליקון עמידה.

צמידי צמיד Miltat G10 צבאי זוהר בחושך הוא אוסף של חוטי ניילון מוצלבים עם חוט מחזיר אור 3M. הלבשת שעון הופכת למגוונת עוד יותר כשהיא קצת יותר מזדמנת, וצמידי עור וצמידי ניילון מפרלון הם נקודת פתיחה מצוינת.

הוא זמין במעיל רצועות פלדה ורצועת עור שחורה PVD. Brown Vintage Highley Geckota היא רצועת שעון עור איכותית במיוחד, מסוגננת ומלאת אופי ככל שמתבגרים. עם מבנה העור הטוב שלו, אי אפשר לחשוף את צבעו על פרק כף היד והוא לא יכתם כמו צמידי מתכת אחרים.

עור שזוף צמחי נוטה להתכווץ עם מעט ללבוש

כך שרצועת שעוני העור שלנו מעוצבת עם קצת פחות רוחב כדי למנוע מהרגשתו קטנה מדי בזמן הבלאי. אם יש לך שעון צלילה אך אף פעם לא רטוב, אתה יכול לענוד אותו עם רצועת עור. צמיד חום בשעון השחור שלך הופך אותו לרך יותר ומעניק לו מראה קליל וקליל לאירועים מזדמנים.

לאחר שהשעון שלך ראה מדי פעם שטיפת ידיים או כמה טיפות גשם

אתה יכול לפתוח את חומר הצמיד בכדי להכיל כל דבר, החל מעור ועד עור אקזוטי. נצלול עמוק לרצועות עור חומות, שחורות ואפורות ונסיים ברצועות מתכת. אם תקנה אחד מצמידי Apple Watch האיכותיים האלה, תגלה שאתה לא צריך לשנות הרבה, אלא אם אתה רוצה לשנות את המראה באופן טבעי מדי פעם.

רצועות עור הן תחליף לרצועות שעונים מכיוון שהן מיועדות לעמידות וסגנון. חיילים כבר מזמן הבינו כיצד לקשור את שעוני הכיס שלהם לפרקי הידיים בעזרת רצועות עור. להלן 15 צמידים שיכולים להפוך כל שעון לשעון חם.

Related Posts