קיר צמחים למרפסת

מאמרים

קיר צמחים הוא גינה אנכית שניתן להשתמש בה לקישוט מרפסת. זוהי גם דרך להגדיל את כמות הצמחים בבית שלך, שהיא אפשרות ידידותית לסביבה.

גן המרפסת הוא דרך נהדרת ליהנות מהמרחב החיצוני שלך בעיר. זו גם דרך מצוינת לגדל את האוכל שלך ולחסוך קצת כסף!

ישנם סוגים רבים ושונים של צמחים שניתן לגדל במרפסות. אלה כוללים ירקות, עשבי תיבול, עצי פרי, פרחים וסוקולנטים. לצמחים מסוימים יש אפילו עלים אכילים או פירות שתוכלו לקצור לבישול או למיץ.

תוכלו לראות דוגמאות ולקרוא אודות קיר צמחים וגינות אנכיות באתר גרין גקו

כיצד לבחור את הצמחים הטובים ביותר עבור גינת המרפסת שלך

אם אתם חושבים על גינת מרפסת, אולי כדאי לכם לדעת אילו צמחים לבחור למרפסת שלכם. ישנם גורמים רבים שקובעים אילו צמחים יעבדו בצורה הטובה ביותר עבור גינת המרפסת שלך. הגורם הראשון הוא האור. עליכם לוודא שהצמחים שתבחרו יכולים להתמודד עם כמות האור הזמינה במרפסת שלכם.

הגורם השני הוא הטמפרטורה. אם אתם גרים במקום בו ממש חם ביום וקר בלילה, אז כדאי לשתול סוגים שונים של צמחים מאשר אם אתם גרים במקום בו הוא נשאר חם כל היום.

הגורם השלישי הוא אספקת מים. אם אין מקור מים במרפסת שלך, וודא שהצמחים שאתה בוחר לא יזדקקו להרבה מים כי הם לא יקבלו יותר ממה שזמין במרפסת שלך.

המרפסת היא מקום אידיאלי לגינה קטנה. היא דורשת פחות תחזוקה מגינה רגילה והיא מושלמת למי שגר בדירות ואין לו הרבה מקום.

ישנם צמחים רבים שניתן לגדל במרפסת בקלות יחסית, אך יש צמחים טובים יותר מאחרים. הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הצמחים הנכונים למרפסת שלך הוא האם הם ישגשגו בתנאים שאתה מספק להם.

טיפול בסיסי בצמחים שלך

קירות צמחים הם דרך מצוינת להוסיף ירק לחלל שלך. הם מספקים תחושה נהדרת של טבע בעיר. עם זאת, הם דורשים קצת טיפול ותשומת לב כדי לשגשג. מאמר זה יעבור על מידע בסיסי על איך לטפל בקיר הצמח שלך ולהבטיח שהוא ימשיך לצמוח יפה.

טיפול בצמחים במרפסת שלך קל יותר ממה שאתה חושב!

סוג הצמח הטוב ביותר למרפסת הוא כזה שדורש מעט טיפול ויכול לסבול חשיפה רבה לשמש. זו הסיבה שהסוקולנטים כל כך מושלמים למרפסות – הם דלי תחזוקה, עמידים ויכולים לצמוח בכל מקום משמש מלאה ועד צל חלקי. הם גם מגיעים במגוון צבעים וצורות כך שלעולם לא תשתעמם עם אפשרויות הקישוט שלך!

גם השקיית הצמחים שלך לא אמורה להיות קשה מדי – רק וודא שאתה משקה מספיק במהלך חודשי הקיץ כדי שהם לא יתייבשו מהחום. וזכרו להשתמש בתרסיס ערפול עדין במקום לשפוך עליהם מים כי זה יעזור למנוע השקיית יתר!

טיפול בעציצים במרפסת

צמחים הם אחת האפשרויות הפופולריות ביותר לקישוט מרפסות וטרסות. הם לא רק מספקים נוף יפה והופכים את החלל לתוסס יותר, אלא הם גם מטהרים את האוויר ועוזרים להפחית את זיהום הרעש.

אתה תמיד צריך לזכור להשקות את הצמחים שלך באופן קבוע, מכיוון שזה חיוני להישרדותם. אבל השקיית עציצים במרפסות יכולה להיות מאתגרת – קשה למצוא מקום טוב עבורם, כדי שהם לא יפריעו לרהיטים או צמחים אחרים.

הפתרון הקל ביותר הוא הנחת עציצים על מעקה המרפסת, שיאפשרו להשקות אותם בקלות מלמטה בעזרת צינור או מזלף. כדאי גם לנסות להשתמש בסירים עם חורים בתחתיתם כדי שהמים יוכלו להתנקז החוצה בקלות.

צמחים הם חלק בלתי נפרד מהמרפסת, אך לרוב הם זקוקים ליותר טיפול ותשומת לב מאשר סוגי קישוט אחרים.

הדרך הטובה ביותר לטפל בצמחים במרפסת היא להשקות אותם באופן קבוע, לדשן אותם, להעניק צל מהשמש ולהרחיק אותם מכפור.

Related Posts