ציפוי שיניים Emax

מאמרים

למרות ששיניים תותבות מלאות וחלקיות משמשות ברפואת השיניים במשך עשרות שנים רבות, הן מהוות בעיות רבות עבור המטופלים, כמו יצירת אסתטיקה לקויה על ידי כיסוי שיניים טבעיות במתכת. הם יכולים להפוך את שיני המטופל לרגישים יותר לריקבון ואף לזיהומים.

למרות שציפויי חרסינה נראים מציאותיים

הם יקרים בהרבה משן מלאכותית, דבר שיכול להועיל למי שרוצה מראה טבעי יותר של השיניים מאשר שיניים שלמות – על תותבת מלאה. אם השיניים שבורות או כהות, או חסר סלרי, יתכן ש- Vaneer לא תהיה האופציה המועדפת, במיוחד אם המטופל טוחן את השיניים. ניתן להכין ציפורן סלרי מסורתי בכל מצב שיניים המתאים, ובדרך כלל לא נדרש קרמי שיניים לבנותו. לא ארוגים מורכבים הם בדרך כלל בעלויות השקעה נמוכות יותר ב -50% מציפוי חרסינה ולכן חוסכים לחולים ולרופאי שיניים זמן וכסף.

במאמר זה נדבר על איך להשיג כתר פה מלא Emax ומה כדאי לשקול את הפיתרון הטוב ביותר לרפואת שיניים משקמת. חומר חדש זה מתגלה כעתיד של עבודת שיניים, במיוחד עבור כתרים קדמיים אטרקטיביים בהם עלות כתר השיניים פחות חשובה.
לעוד פרטים אודות ציפוי שיניים Emax ניתן לבדוק כאן: beyondsmile.co.il
כדי לקרוא עוד בנושא של ציפויי שיניים Emax וציפוי שיניים Emax ניתן לבדוק כאן: beyondsmile.co.il

ניתן להשתמש בכתר ה- Emax לשיקום שיניים שהוכתמו או שטופלו בתעלות שורש

בדרך כלל בקדמת הפה. אם יש לך שן טבעית שניצלה, שן חסרה או אם תחליט להחליף שן בכתר שמיוצב על ידי גשר דנטלי, אתה מועמד טוב לכתר השיניים. ניתן להשתמש בו גם לכיסוי כל שן שחוקה מאוד או דהויה, כמו שן שבורה.

עשה את המחקר שלך וסמוך על המלצות רופא השיניים שלך לגבי סוג פורנין החרסינה שהוא מייצר

כדי שגם לך יהיה חיוך שמגיע לך. אל תשכח לדעת מה קיים בשוק ועזור לעצמך לברר אודות מצב השוק, כך שתוכל לקבל את ההחלטה הנכונה לך ולשיניים. רופא השיניים שלך עשוי להיות סוג של הבל, אך אם ישנם סוגים שונים של פורצלן וציפוי בשוק שלך, עזור לעצמך לברר על איזה.

למי שיש פגמים בשיניים, מומלץ להבין באילו ציפויי שיניים ניתן להשתמש עבורכם בכדי שתוכלו להתנהג ולא לגרום לפגמים.

במהלך שני ביקורים אצל רופא השיניים

השיניים שלך מוכנות לפורניר, ורופא תותבות מסיר כמות קטנה ממבנה השן. הסיבה לכך היא שציפוי ה- eMax מורכב מחומר מילוי המכתים את השיניים. בשלב מאוחר יותר, רופאי שיניים יכלו להסיר את כל בליטות המוגלה שלך ב- E-Max ולנקוט בצעדים הדרושים כדי להשיג את יעדיך הקוסמטיים והשיניים. בזמן שאתה ממתין במעבדת השיניים לוריד הסופי שלך, מחובר גם פורניר זמני ואתה לובש צורה כך שהפורנירים יתאימו לך. השלב הבא הוא שרופא השיניים שלך יבחר את גוון השיניים החדשות שלך, תהליך שכבר מהווה מיטה עבור אנשים רבים שכבר עברו שחזור שיניים. מכיוון שהכתרים שתקבלו עשויים קרמיקה, רופא השיניים בוחר בגוון בהזמנה אישית המתאים ביותר לשיניים הטבעיות שלכם. כשמדובר בשיניים קדמיות גלויות, כתרי Emax מציעים אסתטיקה טובה יותר, אך האופציה הזולה יותר מייצרת כתר חזק יותר. זה יכול להיות טוב על השיניים האחוריות, אבל זו אפשרות גרועה כשרואים את בסיס המתכת של השיניים.

גם שיניים אנושיות שקופות מעט, אך כתרי אמקס שקופים חלקית ומעניקים לשיניים מראה טבעי. אצל רוב האנשים הלבנת השיניים, ואז הם מלבינים כדי ליצור אסתטיקה תואמת.

מקובל יותר לאטום שיניים קבועות מאשר לשיני תינוק

אך לכל מטופל יש צורך ייחודי ורופא שיניים ימליץ על חומרי איטום על בסיס כל מקרה לגופו. אם מטופל רוצה לתקן שן קצרה יותר מאחרים, הוא מועמד אידיאלי לציפוי חרסינה. רופא השיניים יכול להשתמש באחד מהציפויים הללו בכדי להחזיר שן בודדת באיכות גבוהה העלולה להישבר או לטשטש, או ליצור שן חדשה עם צבע, צורה ומרקם שונים מהשן המקורית.

רופא השיניים יכול להכין את השן ולהניח כתר זמני בביקור אחד ואז למלט כתר קבוע על הפה בביקור השני. אינך צריך לבצע טביעת שן מכיוון שרופא השיניים סורק אותה במצלמה מיוחדת במקום.

אמנם השן המקורית נותרה שלמה לחלוטין, אך יתרון נוסף בהכנה לציפוי הוא שיש לך אפשרות לשנות את דעתך. בלוג זה דן בעלויות הפורניר בהודו ונותן סקירה כללית על אלה ועל היתרונות והחסרונות שלהם.

Related Posts