משיכת כספי פנסיה

מאמרים

עובדים שעוזבים את החברה לפני גיל הפנסיה עשויים להיות זכאים לחלוקה חלקית של קרן הפנסיה שלהם, בהתאם לכללי הפטור הקבועים בתכנית המעסיק.

היכולת למשוך את הכסף ולשלם את שאר הכסף שלך מאפשרת לך לקחת כמה שיותר או כמה שאתה צריך

כדי לתת לחסכון הפנסיוני שלך סיכוי לצמוח. חוקי הפנסיה מאפשרים לך לעשות זאת מבלי לשלם סביר חשבון אם אתה מתקשה לממן את הפנסיה שלך, במיוחד אם יש לך פנסיה אחרת שיכולה לספק לך הכנסה רגילה. תוכנית הפנסיה שלך קובעת אם תוכל למשוך כסף לאחר פיטוריך, האם התוכנית מאפשרת משיכות או לא, והאם תוכל להטיל קנס בגין משיכת הכסף.

רוב התוכניות של 401 (k) מאפשרות למשתתפים למשוך כסף מבלי לשלם קנס לפני שהם מגיעים לגיל 59

אך כמחצית מהעובדים פוטרו או שעזבו את מקום עבודתם לפני גיל 55 יכולים למשוך כסף מבלי לשלם קנס. לא כל התוכניות מאפשרות משיכה מוקדמת לפני הגעה לגיל הפנסיה ואלו שכן יכולות להטיל קנס אם תמשוך את כספך מוקדם.

משרד המיסים מעניש משיכות מוקדמות של תוכניות פנסיה וחשבונות פנסיה מתאימים אחרים על ידי הטלת מס על מרבית המשיכות שנעשו לפני גיל 59

כדי להרתיע אנשים מלהשתמש בחיסכון הפנסיוני שלהם להכנסות פרישה אחרות, רשאי מס הכנסה לגבות קנס או מס נוסף על פרישה מוקדמת כדי להרתיע אותם. באופן כללי, תשלום מוקדם הוא משיכה מוקדמת של כסף שאתה מוציא מתכנית פנסיה כשירה לפני גיל 59 וחצי.

בנוסף למס הכנסה רגיל

אתה עשוי גם להיות חייב קנס או מס נוסף על משיכה מוקדמת מתכנית פנסיה מוסמכת אם אינך עומד בפטור זה. אם אתה לוקח החזר מתוכנית הפנסיה שלך מוקדם יותר, כלומר ביום שבו אתה בן 59 1/2 שנה, אתה משלם 10% מס תשלום מוקדם על מס ההכנסה הרגיל שאתה חייב סכום על הכסף.

לדוגמה

אם אף אחת מהכספים לא שולמה מתוך תוכנית הפנסיה שלך לפני מותך, שמו של המוטב כפוף למס תשלום מאוחר, אלא חשבון עם שמך בתשלום; או אם היית נהנה מתכנית הפנסיה של בן / בת זוגך או IRA לפני מותו, תוכל להמיר את התשלום מ- IRA או IRA של בן זוגך לתכנית נפרדת כדי להימנע מתשלום מס. אתה יכול גם למשוך כסף מתוכנית פנסיה כדי להשתמש בחלק מהתשלום למטרות רפואיות כדי להימנע ממס תשלום מוקדם. חלק מהאנשים מושכים את הפנסיה כסכום חד פעמי לפני הפרישה מכיוון שהם מאמינים שהם השקיעו כדי לספק תשואה טובה יותר.

בקיצור

רוב הפנסיות אינן מאפשרות לך למשוך כסף עד שתגיע לגיל הפנסיה. אם אתה אוהב את הרעיון לקחת את הכסף שלך לידיים שלך, יותר הגיוני להשקיע את החיסכון הפנסיוני שלך אם זו התוכנית היחידה שלך מאשר להשאיר אותם בחשבון חיסכון שבו אתה משלם ריבית עלובה. משיכת כספים מחשבון פנסיה ללא קנס של 10 אחוזים יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על החיסכון הפנסיוני העתידי שלך, מכיוון שתסבול מהפסדים כתוצאה מהגידול המורכב של הכספים שתמשוך.

תוכל לגשת לחסכון שלך אם תוכנית הפנסיה שלך כוללת תאריך פרישה מוגן

המציין את הגיל שבו תוכל לגשת לחסכון שלך. עם זאת, רוב תוכניות הפנסיה מציעות אפשרות לפרוש מוקדם בגיל 55. שחרור פרישה מוקדמת פירושו שמגיל 55 (או 57 בשנת 2028) תוכל למשוך כסף מהפנסיה שלך.

אשראי המשיכה מתכנית פנסיה מתייחס לחלק נכסי הפנסיה של הפרט מתכנית פנסיה כשירה שהם יכולים למשוך לאחר עזיבת העבודה. אם תיסוג מחשבון מעסיק חדש בעבודתך ואינו זכאי לפנסיה, לא תוכל לגשת לחלק מהכסף שהמעסיק שלך שילם.

זיכוי תשלום בפנסיה תוכנית מתייחסת לחלק מנכסי הפנסיה של העובד בתכנית פנסיה כשירה שהעובד יכול למשוך בעת עזיבת העבודה

פנסיה פרטית כפופה לחוק אבטחת הכנסה מעובדים משנת 1974 (ERISA) משנת 1974. ERISA וכללי המס הבאים מתווים מערכת מורכבת של מדיניות פטור ומשיכה, וישנן שינויים רבים בתכניות הטבות והפרשות מוגדרות. במקרה של תוכניות פנסיה, האחריות למימון הפנסיה התעסוקתית מוטלת על המעסיק, בעוד שאחריות זו מוטלת על תוכניות הפרשה מוגדרות כגון 401 (k) של העובד.

כתוצאה מחוק CARES ביוני 2020

מחזיקי חשבון פנסיה שנפגעו מנגיף הקורונה יוכלו לגשת לעד 100,000 $ מחסכון הפנסיוני שלהם בתוך חלון מורחב כדי למשוך אותם מוקדם מבלי לשלם מס הכנסה על הסכומים. הם נסוגים. חוק הדאגה מאפשר לאנשים מוסמכים שנפגעו ממגיפת COVID-19 למשוך את כל הכספים שנמשכו מתוכנית פרישה מתאימה תוך תקופה של שלוש שנים מבלי שיוכרו לצורכי מס הכנסה. זה כולל מתן גישה למשקיעים הפנסיוניים המושפעים מ- Covid-19 לכספים מבלי שיוטלו עליהם קנס תשלום מוקדם בתוך התקופה המורחבת.

לעוד פרטים נוספים אודות משיכת כספי פנסיה נא לבדוק ב- tbc.org.il

Related Posts