מה שצריך לדעת על ציפוי שיניים

מאמרים

החיוך הוא התכונה החשובה ביותר ביצירת רושם ראשוני חיובי, ולכן שווה להשקיע בו. אם השיניים שלכם אינן לבנות כמו פעם, יתכן שאתם לא יוצרים את הרושם שאתם מעוניינים ליצור. 

ציפוי שיניים מאפשר תיקון שיניים סדוקות ומוכתמות, בגישת הטיפול הטובה ביותר הזמינה היום, אבל חשוב להבין את התהליך. מאמר זה מציג את מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים את הטיפול.

איך עובד טיפול ציפוי שיניים?

ציפוי שיניים הוא ציפוי חרסינה דקיקה בהתאמה אישית, שמוצמד לחזית השיניים. הציפוי יכול להחזיק מעמד עשרות שנים, אם מטפלים בשיניים כראוי. החרסינה מותאמת לגוון הלובן המדויק שנראה הכי טוב עם גוון העור שלכם. 

ההתקדמות האחרונה מאפשרת לציפוי להחזיק את אותה איכות שקופה כמו שיניים אמיתיות, כך שגם חיוכים לבנים מבריקים נראים טבעיים. ציפוי שיניים הוא בחירה מצוינת לאנשים שמעוניינים לשמור על השיניים הטבעיות שלהם, אבל זקוקים לתיקון משמעותי יותר מכפי שהלבנה יכולה להציע. 

מועמדים מתאימים כוללים אנשים עם כתמים משמעותיים על השיניים, סדקים, שיניים קצרות או שאינן תואמות, או בלאי השיניים כתוצאה מהזדקנות.

מאפייני הליך ציפוי שיניים

טיפול ציפוי שיניים הוא הליך רב שלבי שמתרחש במשך שניים עד שלושה מפגשי טיפול במשך כמה שבועות. התהליך מתחיל בבדיקה וייעוץ ראשוניים. רופא השיניים יעריך את מצב השיניים, יקבע אם אתם מועמדים מתאימים וידון בתוכנית להתקדם. אם אתם זקוקים לסתימות או להשתלות שיניים, יהיה עליכן לקבל טיפולים אלה קודם.

בשלב הבא, רופא השיניים יכין את השיניים לציפוי על ידי הסרת שכבה דקה מאוד של אמייל מהחלק הקדמי של השיניים. בהמשך הוא יעריך את מצב השיניים וייצור סט של ציפויים זמניים שיישארו עד שיגיע סט ציפוי שיניים חדש. פרק זמן זה מאפשר לכם להחליט אם אתם מעוניינים לבצע שינויים בצבע או בצורה, והאמת היא שזוהי תקופת הסתגלות לשיניים החדשות שלכם.

עוד קצת ואתם מוכנים להתחיל לחייך בכיף

לאחר יצירת הסט הסופי של ציפוי שיניים, תתבקשו לחזור אל רופא השיניים כדי להחיל אותם. הציפוי הזמני מוסר ומונח חומר על השיניים, להתקנה קפדנית של ציפוי שיניים במתכונת קבע, והחיוך החדש שלכם מוכן לצאת לדרך!לפרטים ומידע נוסף אודות ציפוי שיניים צרו קשר עם בי דנטל ונשמח לסייע לכם בכל שאלה ובקשה.

Related Posts