מה עושים אם נתפסתם עם טלפון נייד

מאמרים

הקדמה: מהי המטרה של השארת נגן Mp3 סלולרי בבית?

טלפון נייד הוא מכשיר אלקטרוני שנועד להציע מגוון פונקציות. זה יכול לשמש עבור שיחות קוליות, הודעות טקסט ושיחות וידאו. זה יכול לשמש גם כמצלמה, נגן מדיה ומכשיר משחקים. ממשק המשתמש של הטלפון עשוי לכלול גם תכונות כמו גלישה באינטרנט, שליחת דואר אלקטרוני והודעות מיידיות.

בעולם של היום, טלפונים ניידים כמעט בלתי נפרדים מחיינו. אפשר לשאת אותם איתנו לכל מקום שאנחנו הולכים והם מציעים לנו גישה מיידית לאנשים שאכפת לנו מהם, מידע על האירועים האחרונים בעולם או סתם בידור כשאנחנו הכי צריכים את זה.

אבל מה אם יתפסו אותך עם הטלפון הנייד שלך בבית? מה עליך לעשות?

טלפונים ניידים נפוצים מאוד בימינו. הם משמשים למטרות שונות. אפשר להשתמש בו כדי להאזין למוזיקה, להתקשר למישהו, או אפילו לצלם. אבל מה קורה אם תשאירו את נגן ה-MP3 הנייד שלכם בבית? יש לזה פתרון!

אפשר פשוט לחבר את הטלפון הסלולרי לכל רמקול ולהתחיל לנגן את המוזיקה משם. זה יעזור להם להאזין לשירים האהובים עליהם מבלי שיהיה איתם נגן Mp3.

איך להימנע מלהיתפס עם הטלפון שלך במקום העבודה

טלפונים ניידים מהווים הסחת דעת במקום העבודה. הם מהווים תזכורת תמידית לעולם החיצון ויכולים להוות הסחת דעת מהעבודה. אבל מה אם תמצא את עצמך עם הטלפון שלך במקום העבודה? להלן כמה טיפים להימנע מלהיתפס עם הטלפון שלך במקום העבודה.

אל תשתמש בטלפון שלך בזמן שאתה בעבודה, גם אם זה רק לדקה. זה כולל בדיקת מדיה חברתית, הודעות טקסט לחברים או משחק בטלפון שלך.

השאר את הטלפון במצב שקט כדי שלא ישמיע רעשים שעלולים להסיח את דעתך מהעבודה.

אם אתה צריך להשתמש בטלפון שלך במהלך שעות העבודה, נסה לעשות זאת בזמן ההפסקה או כשאף אחד לא נמצא בסביבה כדי שאף אחד לא ישים לב ויחשוב שאתה לא עובד מספיק קשה.

שמור על הנייד שלך
למידע נוסף על מה עושים אם נתפסתם עם טלפון נייד באפשרותך לגלוש לאתר law4law.co.il

חמש סיבות מדוע כדאי להשאיר את הטלפון הסלולרי בבית

טלפונים סלולריים נמצאים בכל מקום בחברה של היום. הם לא רק כלי לתקשורת אלא גם דרך לגשת למידע ובידור. אבל, האם זה שווה את הסיכון להביא את הטלפון הסלולרי איתך לכל מקום שאתה הולך?

התשובה היא לא. טלפונים סלולריים הם אחד המכשירים הנפוצים ביותר שאנשים מאבדים על בסיס יומיומי, והם עלולים לעלות ביוקר אם הם לא מבוטחים.

מאמר זה יבדוק חמש סיבות מדוע כדאי להשאיר את הטלפון הסלולרי בבית ומה לעשות אם תשכחו אותו בבית.

טלפונים סלולריים הם אחד הגאדג'טים החשובים ביותר בחיינו. אנחנו משתמשים בהם לכל דבר – מצילום תמונות ועד שליחת הודעות ועד ביצוע שיחות טלפון. אבל יש מקרים שבהם כדאי להשאיר את הטלפון הנייד בבית.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי להשאיר את הטלפון הנייד בבית והנה חמש מהן:

– טלפונים סלולריים יכולים להסיח את דעתכם מהמתרחש סביבכם ועלולים להוביל לתאונות;

– טלפונים סלולריים עשויים להפריע לאנשים אחרים, במיוחד אם יש להם פגישה עם מישהו אחר;

– השארת הטלפון הנייד שלך בבית תעזור לך להישאר ממוקד במה שקורה סביבך;

– זה יעזור לך להימנע מתחושה שלכולם יש עיניים על המסך שלך;

– לא תרגיש צורך לקחת א

איך למנוע מעצמך להשאיר בטעות את הטלפון שלך בבית

אם נתפסת עם הטלפון הנייד שלך בבית, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע מעצמך לעזוב אותו בטעות שוב. השלבים האלה לא רק ימנעו ממך לשכוח את הטלפון שלך, אלא גם יוודא שאף אחד אחר לא יוכל לגשת אליו.

– שמור את הטלפון שלך באותו מקום כל יום. זה יעזור לכם לזכור היכן הוא נמצא ולמנוע בלבול לגבי איזה תיק לתפוס ביציאה מהבית.

– הנח את הטלפון שלך על מטען כשאתה חוזר הביתה, כך שהוא טעון במלואו ומוכן לשימוש למחרת.

– שנה את קוד הגישה למשהו מורכב יותר מאשר רק ארבע ספרות או מילה פשוטה כמו "סיסמה".

יכול להיות שכולנו היינו במצב הזה: אנחנו יוצאים מהבית ומבינים שהשארנו את הטלפון שלנו בבית. אנחנו יכולים לחזור, אבל זה יהיה מאוחר מדי, אז אנחנו פשוט הולכים לעבודה בלעדיו.

ישנן דרכים רבות להימנע מהמצב מלכתחילה. נוכל להביא טלפון גיבוי, או לענוד שעון עם אזעקה שיזכיר לנו מתי אנחנו צריכים לעזוב. אבל מה אם אף אחת מהאסטרטגיות הללו לא עובדת בשבילך?

גישה יצירתית יותר היא לשאת את הטלפון שלך בנעל או בגרב – אז לא תשכח את זה!

עורך דין תעבורה נתפסתם עם טלפון נייד

עורכי דין תעבורה אינם מופקדים רק על הגנה על לקוחות מפני מהירות מופרזת. הם גם מטפלים בהפרות תנועה אחרות.

בעבר, בדרך כלל נקראו עורכי דין לתעבורה כדי להגן על לקוחות מפני מהירות מופרזת. אבל היום הם גם אחראים להגן על לקוחות שנתפסים עם טלפון סלולרי בזמן נהיגה או ריצה באור אדום.

אם נתפסתם עם טלפון סלולרי בזמן נהיגה, כדאי שתדעו שהעונשים על עבירה זו עלולים להיות חמורים. לדוגמה, אם זו העבירה הראשונה שלך, ישנה אפשרות לקבל קנס של 500$ ועד שישה חודשי מאסר.

החוק מתייחס לעבירה זו בחומרה רבה וכך גם אתה צריך. אתה צריך לדעת אילו עונשים קשורים לזה כדי שתוכל לוודא שזה לא יקרה שוב.

אם תיתפס עם טלפון סלולרי בזמן נהיגה, תקבל קנס ותקבל נקודות ברישיון הנהיגה. ישנן גם השלכות חמורות יותר לנהגים שנתפסו עם טלפון סלולרי וגרמו לתאונה.

העונשים האפשריים כוללים:

– קנס של 200 פאונד

– שש נקודות נוספו לרישיון הנהיגה

– פסילת רישיון נהיגה עד חצי שנה

כשתופסים אותך עם טלפון סלולרי, אתה לא יכול לצפות שישחררו אותך בלי קנס. הסיבה לכך היא החוק שאומר שנהגים אינם יכולים לשלוח הודעות טקסט או להשתמש בטלפונים שלהם בזמן שהם נוהגים.

העונשים על שימוש בטלפון בזמן נהיגה משתנים ממדינה למדינה. לדוגמה, בקליפורניה, הקנסות נעים בין 20 ל-50 דולר בהתאם למספר העבירות ולפני כמה זמן בוצעה העבירה. אם נתפסת עם הטלפון הסלולרי שלך פעמיים ב-12 חודשים או יותר משלוש פעמים ב-24 חודשים, אזי תחול עלייה בקנסות של עד 100$ ויינתנו גם נקודות ברישיון.

Related Posts