מה זה השתלת שיער DHI

מאמרים

כפי שאתה אולי יודע, זה מאוד פופולרי בטורקיה להשתיל שיער ב- DHI, בדיוק כמו כל סוג אחר של השתלת שיער. השתלת שיער ישירה (DHI) כבר משובצת, המוצעת על ידי Cosmeticium. ההבדל העיקרי בין שיטה זו ל- FUE המסורתי הוא האופן שבו מושתלים זקיקי שיער. בשל הבדל זה, שיטת DHi אינה רק שיטת "FUE" או "השתלת שיער", אלא גם השיטה הפופולרית ביותר להשתלות שיער ברחבי העולם.

הזקיק ממוקם בחור שעשוי בעזרת מלקחיים

שאינו נותן למנתח השתלת שיער שליטה על זווית, כיוון או עומק השתל. הזקיקים מונחים ישירות לתוך החור ובחור הכניסה נדרש שימוש במכשיר השתלה מיוחד בכדי להכניס אליו ישירות זקיק שיער. בשיטת ה- FUE המסורתית, הזקיק ממוקם בחור שנוצר על ידי שימוש במלקחיים, שאינם נותנים למנתחים שליטה על הזווית או הכיוון, העומק או השתלים במהלך השתלת שיער.

בשיטת השתלת שיער DHI, אתה יכול להבטיח שהערוץ שנפתח מעודן לחלוטין. הסיבה לכך היא שהשורשים מפין המנתח ממוקמים באזור בו מתבצעת השתלת השיער, ופותחים את התעלה בבת אחת.
למידע נוסף בנושא של מה זה השתלת שיער DHI והשתלות שיער DHI יש לבקר באתר notnimbarosh.com

ההשתלה הנדרשת לצורך ההשתלה היא צוואר האוזן, מכיוון שאין שום דרך לאסוף את ההשתלה ולהשתיל אותה לאזור המקבל. השתלת שיער ב- DHI היא אחת השיטות המועדפות עלינו מכיוון שהיא פשוטה, פשוטה ואיכותית.

לאחר הרדמה מקומית

זקיקי השיער מוסרים מאזור התורם ומובאים לאזור המקבל. שיטת DHI של השתלת שיער ישירה, המכונה גם השתלת שיער ישירה, אוספת את זקיק השיער יחד עם עיפרון שפותח במיוחד ומאפשרת לו להשתתף באתר החדש. במהלך הליך השתלת השיער FUE, מנתח או קוסמטיקאית יסיר, יגלח וינקה או יסיר את אתר זקיקי השיער ויגלח אותו בחזרה למיקומו המקורי בו מבוצעת הניתוח. להשתלת שיער DHI השתלות השיער שנלקחו מושתלות בעט ההשתלה של צ'וי וכ 6 סיכות משמשות ליישום שיטת DHI (השתלת שיער ישירה) להשתלת שיער. על מנת לייעל את זמן ההשתלה ואת המהירות הטובה ביותר ככל האפשר, משתמשים בכ -4 – 5 פינים בו זמנית.

הליך השתלת שיער DHI הראה שיעור הצלחה טוב יותר מכיוון שהוא מסייע לזקיקים המושתלים לשרוד ולצמוח מחדש למיקומם הזקיקי המקורי באזור הנמען.

הדבר הראשון שבדרך כלל עולה בראש כשמדברים על "השתלת שיער ב- DHI"

הוא בדרך כלל שיטת FUE, אך למעשה יש הרבה בלבול ובלבול לגבי ההבדל בין השתלת שיער Fue ו- DHI. כדי לענות על השאלה "מה ההבדל בין השתלת שיער ל- FUE לבין השתלת DHI?", להלן דוגמא לשיטת השתלת שיער מסורתית תוך שימוש בעט צ'וי ובטכניקת "עט עיצוב שיער" המשמשת את כל העברות השיער. לדוגמא, יש להבין טוב יותר כמה זמן העברת שיער ב- DHi אורכת בטכניקת FUE. חולים רבים מבולבלים לגבי טכניקה זו מכיוון שאין מידע באינטרנט על יתרונותיה וחסרונותיה.

עט הצ'וי

הוא כלי מיוחד המשמש להשתלת זקיקי שיער בקרקפת או באזור הקירח של הראש במהלך השתלת שיער ב- DHI. השתלת שיער ב- H מתבצעת על ידי גזירת שיער ושימוש בשתלי זקיקים למילוי כתמי השיער הקיימים. בשיטת השתלת השיער הקלאסית מפרידים בין אבני הריצוף שנאספו ואז מכינים אותם לשתילה. בטכניקת השתלת שיער DHI, קווצות שיער שנלקחו מאזור התורם מונחות בעט מיוחד, מכשיר מתכת, בו מבוצעות ההשתלות. בשיטה זו של העברת שיער, המנתח לוקח תחילה זקיקי שיער בודדים בעזרת מחט מיקרו, ואז מגלח חלק מהשיער ומכניס אותם לאזור המושתל.

אם את מחפשת שיקום שיער באיכות גבוהה שלא יעלה לך הון

אז כדאי שתשקלי לעבור השתלת שיער ב- DHI בטורקיה. וודאו כי בית החולים בו תבצעו את השתלת השיער מעוקר וכי השתמש בשיטות מודרניות. אם אתם מתכננים השתלת שיער ב- DHI, תוכלו להשיג אותה בקוסמטיקה, אחת ממרפאות השיער הטובות בארץ והיחידה באיסטנבול. מרפאת השיער היא הדרך הנכונה אם אתם חושבים לקבל העברת שיער ב- DHi לטורקיה.

למידע נוסף על טכניקת השתלת שיער DHI וכדי לגלות את השיטה המדויקת ביותר להשתלת שיער שלך

לחץ כאן. שלבי השתלת שיער ב- DHI דומים מאוד להעברות שיער FUE, אלא שהשתלה והשתלה מבוצעות בו זמנית. במקום ייצור השתלים או השתלות שלב נטיעת השיער של DHi דומה מאוד לזה של שלב המעבר לשיער פיתוח. פתח התעלה מוטבע בפיסת חומר אחת כמו שיער, עור או עצם והשורש.

Related Posts