מדוע מומלץ לטוס להולנד?

כלי רכב

מבוא

הולנד היא מדינה קטנה במערב אירופה הנקראת לפעמים הולנד. יש בה אוכלוסייה של 17 מיליון אנשים ושטח של 41,526 קילומטרים רבועים.

ההולנדים סחרו עם מדינות אחרות במשך מאות שנים. הם ידועים כ"יצואנית הסחורות השנייה בגודלה בעולם".

הולנדים ידועים גם באהבתם לרכיבה על אופניים והליכה, מה שהופך אותם לאחת האוכלוסיות המאושרות בעולם.

הולנד היא המדינה הטובה בעולם אם אתה רוצה לטוס. עם הרבה טיסות ושדות תעופה, קל להתמצא.

בהולנד יש הרבה שדות תעופה, מה שהופך את הטיסה לשם לקלה ונוחה.

מבוא: האם כדאי לבקר בהולנד?

הולנד היא מדינה קטנה בלב אירופה, עם אחת הערים הצפופות בעולם. ההולנדים ידועים בעמדות הסובלניות ובמדיניות הליברלית שלהם. הולנד היא גם ביתם של כמה מהמוזיאונים הטובים בעולם, כולל מוזיאון ואן גוך, רייקסמוזיאום ומוזיאון סטדליק.

להולנד יש היסטוריה ארוכה כמעצמה קולוניאלית. למעשה, זו הייתה פעם אימפריה ששלטה בחלקים רבים של אסיה ואפריקה. היא השאירה עקבות מעברה הקולוניאלי בכל רחבי אינדונזיה ודרום אפריקה של ימינו.

הולנד היא מדינה במערב אירופה, עם הים הצפוני בצפון ובמערב, בלגיה בדרום וגרמניה במזרח. זוהי מונרכיה חוקתית שעיר הבירה שלה היא אמסטרדם. להולנד יש שטח של כ-41,526 קמ"ר (15,720 מייל רבוע) ואוכלוסייה של 17 מיליון איש.

ההולנדים גאים בתרבות ובהיסטוריה שלהם. הם גם מאוד סובלניים כלפי זרים ותרבויות אחרות. ההולנדים ידועים בזכות הצבעונים, טחנות הרוח, קבקבי העץ (klapstoel), הגבינה (גאודה), החוקים הליברליים שלהם בנושאי סמים, זנות והמתת חסד וכן בסגנון הלבוש האופייני שלהם הכולל קבקבים (klapstoel).

2. מיסים מגוחכים

הולנד היא מדינה מאוד אטרקטיבית עבור אנשים שרוצים להקים עסק משלהם. יש לה את אחד משיעורי המס הנמוכים בעולם, וממשלת הולנד לא מטילה מסים על רווחי הון, דיבידנדים או הכנסות ריבית.

בהולנד אין מס מכירה כללי. עם זאת, יש לה מכס יבוא של 6% על רוב הסחורות המגיעות מחוץ לאיחוד האירופי.

לסיכום, מומלץ לטוס להולנד בגלל המסים הנמוכים והעלות הנמוכה.

אני בטוח ששמעת על המסים המגוחכים בהולנד. אם אתה גר בארצות הברית, אז אתה יכול לחסוך הרבה כסף על ידי מעבר למדינה זו. יוקר המחיה נמוך בהרבה, ואין מס הכנסה כלל.

ממשלת הולנד לא מטילה מס על הכנסה של אנשים, אבל היא מטילה מס על רכוש וסחורות שמיובאים למדינה.
למידע על פארק השעשועים אפטלינג ומדוע מומלץ לטוס להולנד? ניתן לגלוש לאתר efteling.co.il

3. מזג האוויר משתנה ללא הרף

הולנד היא מדינה הממוקמת באזור מערב אירופה. יש בה אוכלוסייה של למעלה מ-17 מיליון איש והיא מדורגת במקום ה-18 באוכלוסייתה בצפיפותה. הולנד היא גם הכלכלה השישית בגודלה באירופה, עם תוצר של 814 מיליארד דולר.

מומלץ לטוס להולנד כי יש בה את אחד האקלים הטובים באירופה, וגם כי יש בה הרבה נופים שונים שתוכלו לחקור.

האקלים ההולנדי ממוזג. הטמפרטורה הממוצעת בהולנד היא סביב 10 מעלות צלזיוס, מה שהופך אותה ליעד נהדר עבור אנשים המעדיפים אקלים מתון.

להולנד יש ארבע עונות, אבל מזג האוויר משתנה לעתים קרובות מאוד. לכן מומלץ לטוס להולנד כי את כל ארבע העונות תוכלו לחוות ביום אחד בלבד!

4. יוקר מחיה גבוה

בהולנד יש יוקר מחיה גבוה. המחיר הממוצע לכיכר לחם הוא 2.65 יורו, המחיר הממוצע לגלון דלק הוא 1.64 יורו, והעלות הממוצעת של דירה היא 3,700 יורו לחודש. להולנד יש כמה מהמיסים הגבוהים באירופה, שיכולים להגיע עד 52%.

זה מייקר מאוד לחיות בהולנד. כאשר מביאים בחשבון את כל העלויות הנלוות למגורים שם, מתברר מדוע מומלץ לטוס דווקא להולנד.

הולנד היא מדינה עם יוקר מחיה גבוה. זוהי המדינה החמישית ביקרה בעולם.

אתה לא יכול למצוא מקום מגורים בפחות מ-1,000 דולר לחודש ותצטרך לשלם לפחות 1,200 דולר עבור מצרכים מדי חודש. יוקר המחיה הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שמומלץ לטוס להולנד.

5. נהגים גרועים ועומסי תנועה צפופים

הולנד היא מדינה קטנה שמציעה הרבה דברים שונים לעשות. זה גם מקום נהדר לחיות בו בגלל יוקר המחיה הנמוך ואיכות החיים הטובה. בנוסף, יש הרבה הזדמנויות עבודה בהולנד.

מומלץ לטוס להולנד כי יש לה יוקר מחיה נמוך, איכות חיים גבוהה, והזדמנויות עבודה רבות.

ההולנדים ידועים בכישורי הנהיגה הטובים שלהם ובמדינה יש מספר גבוה של רוכבי אופניים. להולנד יש גם את התחבורה הציבורית השנייה בטובה בעולם.

בנוסף, הולנד היא אחת המדינות הצפופות ביותר באירופה. צפיפות האוכלוסין גבוהה פי שניים מאשר במדינות הסובבות כמו בלגיה וגרמניה. זה אומר שיש יותר אנשים לחלוק איתם את הכביש, אבל זה גם אומר שיש יותר אנשים לחלוק איתם תחבורה ציבורית.