למה שווה לטוס לסופיה, בולגיה?

מאמרים

מבין ארבע הטיסות, שתיים עוכבו ויש להזמין ספר אחת לשעה מראש. צוות הטיסה היה מעורב בינלאומי והצוות היה ידידותי, לא יומרני, מנומס ונחמד בהשוואה לחברות תעופה אחרות. עם זאת, הייתי פחות מרוצה משימוש בסכו"ם ממתכת, שלדעתי הוא יותר מדי בזבוז.

בסופו של דבר קיבלנו מקום בטיסה הבאה ואפשרות לקבל ויזה זמנית ולחקור את דוחה ללילה אחד. בחרנו בלילה נוח, שכלל מלון נחמד ושובר ארוחות בסך 100 דולר. בנובמבר האחרון ביקרנו בדוחא, דחוקה בין מעבר לארבעה ימים מיוון ללונדון.

סופיה עסוקה במבקרים בקיץ ובחורף בדרך לאתרי הנופש בים השחור. ישנן ארבע טיסות ישירות מלונדון לסופיה בשעות רגילות. אתר הנופש ורנה בים השחור הופך פופולרי יותר בקיץ כשאין טיסות ישירות לאירופה.

מסלולי טיול בקיץ ומדרונות סקי בחורף פופולריים אף הם

ולכן מומלץ להזמין טיסות ולינה בסופיה מראש. זוגות יכולים ליהנות מהעיר כמפלט לסוף שבוע ארוך בו תוכלו ליהנות מאוכל טעים ומסעדות רומנטיות עבור חלק קטן ממה שהייתם מבלים בבירות אירופאיות רבות אחרות. ביוני מארחת העיר את המוזיקה הפופולרית של סופיה, שזכתה למוניטין של עיר מסיבות, וחיי הלילה סוערים כל השנה.

אין להזמין טיסה לסופיה עם רשימת הביקורת האופיינית לאטרקציות בערים אירופיות אחרות

אל תצאו לירח דבש לבולגריה, אך אל תפסלו לצאת לירח דבש או טיול יום הולדת. כפי שכבר הזכרנו, בולגרים מייצרים יינות איכותיים, בייחוד יינות אדומים.

למרות שלסופיה אין הרבה מה להציע למבקרים בה מבחינת טירות

כנסיות ואנדרטאות, היא מלאה באנשים כובשים ואבני חן מבודדות הפונות לכל סוגי המטיילים. במקום להסתכל על המבנים העגומים והרחובות העמוסים של מרכז העיר, תוכלו לחקור את סופיה ברגל. שדה התעופה של סופיה מציע טיסות פנים ובינלאומיות וממלא תפקיד חשוב בקשר עם שאר העולם. שדה התעופה מציע שירותים כגון קניות, תחבורה קרקעית ומסעדות. מוניות פרטיות, הסעות למלון וחברות להשכרת רכב זמינות לנסיעה לשדה התעופה וממנו.

נמל התעופה של סופיה ספג ביקורות במשך שנים על היעדר מתקני מטען אווירי ברמה עולמית ובעיות גישה

תחנת הרכבת באיסקרסקו שוס, שנחנכה באפריל 2015, מציעה החלפה מהירה בין שדה התעופה לחיבורים הדרומיים של רכבת המדינה הבולגרית. החלק הצפוני של סופיה, שנמצא מחוץ לשדה התעופה, נגיש ממזרח דרך משיק.

במהלך חודשי החורף

שדה התעופה ממוקם על רמה גבוהה המוקפת הרים וסובל מערפל ומשקעים כבדים ותכופים. בנסיבות כאלה, טיסות מוסטות או מוסטות לעיתים קרובות לשדות תעופה בבולגריה או למדינות שכנות, ומאריכות את הנסיעה בשעות רבות. לנוסעים מחלקה הפנימי של בולגריה אין גישה לשדה התעופה בגלל מתקני הרכבת והאוטובוסים הצפופים במרכז סופיה.

באמצע שנות השישים החלו לבחון אפשרויות להתפתחויות שונות בשדות התעופה

הסובייטים פיתחו תיירות סקי בים השחור בבולגריה בשנות השבעים במטרה למשוך מטבע זר. חבילת המציאה סאן סי, ששווקה לאירופאים, תיירות במדינה ובעיקר בסופיה, הייתה עדיין בחיתוליה.

סופיה, בולגריה, היא הבירה המשתלמת ביותר באירופה. לילה במלון ארבעה כוכבים עולה פחות מ -100 דולר. סופיה עומדת בראש מספר מדדי מחירי נסיעות, כולל TripAdvisor ו- TripIndex, כאשר ערים מוציאות 15,842 דולר ליום בשנת 2013.

ההוצאה היומית זולה ב 73% לעומת אוסלו, היעד היקר ביותר, בשיעור יומי של 58.1 דולר. ההגעה לסופיה, בולגריה, מאתונה, יוון, היא רגילה כמו נסיעה ברכבת בכיוון אחד. אך להגיע לעיר החוכמה (המילה היוונית "סופיה" פירושה "חוכמה").

הרוטונדה של סווטי גאורגי מהמאה ה -4

היא הבניין העתיק ביותר של סופיה, אך מרבית המבנים ההיסטוריים מתוארכים למאה ה -18 וה -19. התיאטרון הלאומי של איוון וזוב, מרחץ המינרלים של סופיה, קתדרלת אלכסנדר נבסקי (אחד הבניינים היפים בעיר), כנסיית סנט ניקולס, בית הכנסת של סופיה, אתרים ארכיאולוגיים שונים ברחבי העיר, מבנים מודרניים ועוד המראות רבים שכדאי לראות.

רשימת הבניינים נראית מקיפה ומעניינת

והיא מראה טלאי מיקרוקוסמי של היסטוריה לאורך פיתוח רחב. המבנים העתיקים ביותר הם תערובת של מבנים וינאים מפוארים, ניאו-רנסנס וסגנונות נהדרים אחרים מסוף המאה ה -19. מבנים טרומיים לא אטרקטיביים מתקופת ברית המועצות לאחר מלחמת העולם השנייה עולים מחוץ להישג ידם של הערים.

Related Posts