לימודי היפ הופ

מאמרים

אין ספק שסטודנטים באוניברסיטאות המשלבים התמקדות בפדגוגיה של מחול, כלכלה, טכנולוגיית מחשבים, מדעי המחשב, כימיה, עיתונות, פיזיולוגיה, סוציולוגיה, לימודי אפריקה עם התמקדות בתרבות ההיפ הופ, הם בעלי ידע ושיווק בתעשיות מסוימות. תעודות והתמחויות קהילתיות מבטיחות שסטודנטים בתוכניות תעודה מאוחדות יודעים שהיפ הופ הוא תרבות חיה ולא חפץ שיש לצרוך אותו במסדרונות האקדמיה.

הללו בית ספר לריקוד, מחול, היפ הופ ועוד

כדי להבין את שורשי התרבות. המשתתפים מתוודעים לנושאים מרכזיים של לימודי היפ-הופ ולומדים על רפרטואר הביטים והחרוזים, כמו גם על הבעיות החברתיות המקלות על התפשטותם: עוני עירוני, ג'נטריפיקציה, דה-תיעוש ואי-צדק דורי.

הללו לקחה את כל אלו והנגישה עבור ציבור הנשים הדתי והחרדי

לימודי ריקוד היפ הופ

היפ הופ לנשים דתיות

אנו מזמינים תרומות ממגוון דיסציפלינות

כולל מוזיקולוגיה, פדגוגיה, לימודי תרבות, אתנומוסיקולוגיה, לימודי חזותיים, לימודי תקשורת, היסטוריה, סוציולוגיה ותחומים רלוונטיים אחרים. אנו מזמינים סטודנטים לתואר שני ודוקטורנטים וכן מדענים צעירים להציג את עבודתם. אנו גם מזמינים הרהורים על הקשר בין נתיבי ידע המושרשים בפרקטיקות תרבותיות ואמנותיות של היפ-הופ ושואבים ממאמצים מוסדיים להעביר היסטוריה ואסתטיקה של היפ-הופ, לרבות יצירות אקדמיות, סדנאות, תרומות אמנותיות ופורמטים אלטרנטיביים אחרים.

בעשרים השנים האחרונות

חוקרים כתבו מספר עבודות פורצות דרך בתחום, פיתחו קורסים חדשניים ואצרו כנסים אקדמיים לאומיים ועולמיים בנושא היפ הופ. סטודנטים למדו בקולג' קולומביה בשיקגו ובאוניברסיטת בואי סטייט. כמי שיש לו דוקטורט במחקר על מסורות ספרותיות ומוזיקליות אפרו-אמריקאיות, כתב רבות על תרבות ההיפ-הופ ומקיים סמינרים על מוזיקת ראפ, זה עניין של שכל ישר עבורי לראות את התוספת הזו לתכנית הלימודים של המכללה וצריך לחגוג.

נושא הבחירה הבינתחומי הזה מדגיש את העובדה שראפ אמריקאי ובינלאומי

הוא יותר מסתם מוזיקה, זו תרבות שלמה. ללמד היפ הופ פירושו להמציא את ז'אנר המוזיקה כשילוב של טכניקות ראפ, זרמים, צלילים, פרמטרים ותוכניות חילופין, כמו גם גילוי הרעיונות המוזיקליים של מפיקי היפ הופ, פוליטיקת זהויות בארצות הברית ותרבות אסתטית שחורה.

חינוך היפ הופ

הוא אסטרטגיה להוראה עם אלמנטים של תרבות היפ הופ ולימודי היפ הופ הם תחום רב תחומי המתמקד בהיפ הופ, כולל דת, סוציולוגיה, חקר גזע ביקורתי, מוזיקולוגיה, לימודי מגדר , ועוד הרבה. פקולטות שיודעות מעט או כלום על היפ הופ יכולות להשתמש בערעור שלה כדי לעודד הרשמה עם מטבע פופ-תרבותי משלהן, בעוד שסטודנטים יכולים להשתמש בו כנקודת כניסה לחקור משהו אחר. באופן דומה, פקולטות יכולות להציע קורס היפ הופ יחיד לכל מי שמתעניין בתרבות, או יותר, כדי לעודד סטודנטים ללמוד חומר רציני יותר בתחומים שונים.
כדי לראות מידע על לימודי היפ הופ ולימודי היפ הופ בירושלים באפשרותך לבקר ב- halelu.co.il

לתלמידים מכל גזע

אתני, גיל, מין או גודל יש אמינות על סמך הידע שלהם בנושא והיכולת ללמד אותו, ללא קשר לגזע או אתני, כמו גם היכולת לטוס בסגנון חופשי. במקום להשתמש בהיפ הופ בכיתה כדי להציג נושא מסוים, חוקרי היפ הופ ודוקטורנטים משתמשים בהיפ הופ כדי לחקור נושאים, נושאים ותרבויות פופולריים במטרה לעסוק בדיונים תרבותיים גדולים יותר. בעוד שהדאגה מהדרך שבה פרופסורים לבנים עושים זאת היא דאגה לגיטימית לכל אדם לבן המלמד מוזיקה שחורה, טרוויס גוסה, עוזר פרופסור למדעי החברה באוניברסיטת קורנל שמלמד קורס על תרבות ההיפ הופ, מודע לגזע שלו.

בשנים האחרונות חזר ד"ר ח' סמי עלים מהמחלקה לאנתרופולוגיה בהתלהבות וארגון לקמפוס ויחד עם טביה שאוול

סגנית מנהל מרכז ראלף ג'יי באנצ'ה ללימודי אפריקאי אמריקאיים ואתנומוסיקולוגיה ודוקטורנט סמואל למונטן, קבוצת העבודה ללימודי היפ-הופ (HHSWG) גדלה וכוללת קבוצה גדולה של סטודנטים מלימודי אפרו-אמריקאים, אנתרופולוגיה, פדגוגיה, אתנומוסיקה, סוציולוגיה, אמנות ותרבות עולמית GHHS היא מרכז שבו קהילה נבנה של אנשי מקצוע בתחום התרבות שמטרתם פחותה לעצב מחדש את הידע והמלאכה של האוניברסיטה. מודל ההפצה היזום שלנו מספק גישה למגזינים ולמשאבים עבור קהילה זו.

עוזר פרופסור ללימודים אמריקאים מייקל ג'פריס שואף לתת בסיס איתן בהיסטוריה של ההיפ הופ לסטודנטים

זה חשוב במיוחד בהתחשב באופן שבו תרבות ההיפ-הופ נבזזה ולא הובנה על ידי הציבור הרחב. תרגילים בתמלול שטף מספקים הזדמנות טובה ללמד את התלמידים על החסרונות של התווים ועל האופן שבו המערכת שלהם נקבעת ונלמדת כסוג של ידע מוזיקלי.

כך

בעבודה שנמצאת בצד השני של הדיון על מהותיות מוזיקלית (הטענה ששיטות מוזיקה אפרו-אמריקאיות אינן מגלמים רגישות אפריקאית אינהרנטית במידה מסוימת), פרסם עלים אוסף של מחקרים על שיטות היפ-הופ עולמיות, בטענה שהפרקטיקות הללו אינן מגלמים את המקורות האפרודיאספוריים שלהן. בעוד אדם קרים השתמש בטרמינולוגיה של אמני היפ-הופ כדי לסדר את המחוות המוזיקליות המשמעותיות המרכיבות את ההיפ-הופ, שלוס קרים ביקר אותו כמחקר שלא חורג מפואטיקה מוזיקלית וחשיבה מוסיקולוגית מערבית מסורתית (שלוס 14).

Global Hip Hop Studies (GHHS)

הוא כתב עת אקדמי בעל ביקורת עמיתים, קפדנית, מונחה קהילה, המפרסם מחקרים בנושאים עכשוויים והיסטוריים ודיונים סביב מוזיקת ותרבות ההיפ הופ בעולם. GHHS מספקת פלטפורמה לחקירה וניתוח ביקורתי של פוליטיקה של היפ הופ, אקטיביזם, חינוך, פרקטיקה תקשורתית, ניתוח תעשייתי וביטויים של תרבות ההיפ הופ באמצעות ארבעת האלמנטים הקלאסיים של DJing, Turntabism, MCing, ראפ, גרפיטי ואמנות רחוב. , כמו גם B-Boying, B-Girling, Breaking ועוד ריקודי היפ הופ הבוחנים את תחומי הביטבוקס, אופנה, בניית זהות, היפ הופ ו-Nation of Language (HHNL). Hip Hop CultureHip Hop Culture היא סדרת לימוד ההיפ הופ שהופקה על ידי אוניברסיטת קליפורניה העיתונות המקדמת עבודה אינטלקטואלית מקורית, יצירתית, פונה לציבור, מוכוונת צדק חברתי וסימום.

 

Related Posts