להפוך כל אתר לאפליקציה

משפחה וקהילה

הקדמה: למה אתה צריך אפליקציה, למה אפליקציות חשובות וכיצד אפליקציה לנייד שונה מאתר

אפליקציות הן הכרח לעסקים וארגונים שרוצים להישאר תחרותיים. הם מציעים חוויה ייחודית שאינה זמינה באינטרנט. אפליקציות לנייד שונות מאתרים מכיוון שהן מציעות חוויה מותאמת אישית יותר, לרוב עם תכונות שאינן זמינות באתרים כגון הודעות דחיפה ורכישות בתוך האפליקציה.

אפליקציות הופכות יותר ויותר פופולריות מכיוון שהן מציעות חווית משתמש טובה יותר מאתרים. אנשים מבלים יותר זמן בטלפונים שלהם, וכמות האפליקציות שהורדת גדלה ב-50% בשנה האחרונה.

חלק זה ידון כיצד להפוך כל אתר לאפליקציה עם בונה אפליקציות לנייד. נדבר גם על הסיבות שבגללן אתם צריכים אפליקציה, מדוע אפליקציות חשובות וכיצד שונה אפליקציה לנייד מאתר. לבסוף, חלק זה ייתן לך טיפים להגשת App Store כדי לעזור לך לפרסם את האפליקציה שלך ב-App Store.

מבוא

אפליקציות הן העתיד של האינטרנט. הם מספקים חוויה טובה יותר מדפדפנים, ויש להם ממשק משתמש סוחף יותר. ניתן להשתמש באפליקציות גם במצב לא מקוון, מה שלא אפשרי עם אתרים.

אחת הדרכים ליצור אפליקציה היא להפוך כל אתר לאפליקציה. זה אומר שאתה יכול ליצור אפליקציה מכל אתר אינטרנט מבלי לפתח אותה מאפס. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, והמאמר הזה יבדוק כמה מהן בפירוט.

ישנם יתרונות רבים בהפיכת כל אתר לאפליקציה:

1) אינך צריך לעצב ולבנות אפליקציה חדשה עבור כל אתר חדש שאתה רוצה בשוק; 2) אתה יכול להתאים אישית את האפליקציה שלך עם הלוגו והצבעים שלך; 3) זה יותר זול מבניית אתר חדש

אפליקציות הן העתיד של האינטרנט, ויש לנו כלי שממיר את האתר שלך לאפליקציה.

איך זה עובד?

1) העלה את האתר שלך לפלטפורמה שלנו.

2) קבל תצוגה מקדימה מיידית של האפליקציה שלך במכשירים ניידים.

3) בחר מתוך מגוון נושאים וצבעים כדי להתאים אותו כך שיתאים למותג שלך.

4) הורד את האפליקציה שהוסבה בלחיצה אחת בלבד, או שתף אותה עם כל מי שתרצה!

מדריך שלב אחר שלב להפיכת כל אתר לאפליקציה לנייד ולגרום לו להיראות טוב בכל טלפון

אפליקציות לנייד הן כעת הכרח לכל עסק. זה כבר לא מספיק רק אתר אינטרנט נגיש למשתמשים שולחניים ומחשבים ניידים. אם אתה רוצה להגיע לרוב האוכלוסייה, אתה צריך אפליקציה.

במאמר זה נעבור על תהליך יצירת אפליקציה לנייד מכל אתר אינטרנט. אנו נשתמש בדוגמה של אתר האינטרנט שלנו, אותו נהפוך לאפליקציה ב-3 צעדים פשוטים בלבד!

מאמר זה הוא מדריך שלב אחר שלב להפיכת אתר אינטרנט לאפליקציה ולגרום לו להיראות טוב בכל טלפון.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא ליצור חשבון באתר AppMakr.com. אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתור "הירשם" בפינה השמאלית העליונה של העמוד.

לאחר מכן, עבור ללוח המחוונים שלך ולחץ על "צור אפליקציה חדשה" בעמודה השמאלית. זה יעביר אותך למסך שבו תוכל להזין את שם האפליקציה שלך, כתובת האתר (הקישור לאתר שלך), ולהעלות את הסמל שלך.

לאחר מכן, אתה יכול להתחיל להתאים אישית את האפליקציה לנייד שלך! השלב הראשון הוא בחירת אפשרויות הפריסה הזמינות עבור האפליקציה שלך לנייד:

נוף או דיוקן

אייפון

כבר שמעתם על השירות המדהים של החברה הגלובלית? WebToApp ??

הם יהפכו את האתר שלכם לאפליקציה, ירשמו אותה גם בגוגל וגם באפל, ידאגו לכם לכל הגרפיקות והאישורים שצריך ואפילו יתחזקו אותה באופן שוטף כדי שתעמוד בתנאים של מפעילי השירות ויבטיחו שהאפליקציה לא תרד מהחנויות בשל חוסר תחזוקה.

Related Posts