טנריף – טיפים למטיילים

מאמרים

רשימה זו היא מדריך שיעזור לכם לעשות את חופשתכם החלומית בטנריף. חופשות זולות בטנרסיף מקיימות תחרות תמונות, בה תוכלו לזכות בחופשה בת 7 ימים בטרפיף! ב- Teriffa טיפים ואטרקציות אנו מציגים בפניכם מקומות רבים בהם תוכלו לבקר במהלך שהותכם, כמו חופים, פארקים, מלונות, מסעדות ועוד.

אם אתם מגיעים לטנריף ורוצים לשכור רכב

עליכם להיות זהירים מאוד כשנוסעים. תזדקק למספר שעות כדי לחקור את העיר היפהפייה הזו, אז וודא שהיא חלק ממסלול Tenersife. אם אתה יודע לאן להמריא לאחר נחת המטוס, נראה לך את המקומות הטובים והמעניינים ביותר לבקר בהם ומה לעשות שם.

הגעה לטנריף: ישנם שני שדות תעופה באי, הראשי בעיר סנטו דומינגו והשני בסן חואן. אנו מניחים שאתה טס משם, אך ישנו אחד גדול יותר משני שדות התעופה, לכן נתחיל בזה ונעבור לימים 1 ו- 3.

רוב האנשים מגיעים לטנריף דרך נמל התעופה דרום טנריף

גם ידוע כשדה התעופה טנריף דרום ריינה סופיה. בשנים האחרונות הוא הופעל מחדש כרכזת בין האיים, המחבר בין כל הערים הגדולות באי, כמו סנטו דומינגו, סן חואן וסן חוזה, עם טנגו ושאר האיים.

אם לווייתנים בטנריף נמצאים ברשימת המשאלות שלכם

תוכלו לחוות אותם בלוס כריסטיאנוס ומה לעשות שם אם זה כך. יש גם מעבורת שעוברת לגראן קנריה, וחוזרת דרך טנגו, סן חואן וסן חוזה לסנטו דומינגו ושאר האיים. תוכלו גם לבקר בסנטה קרוז, בירת טנריף, הידועה כאחד מאזורי הקניות הטובים ביותר בג'ירונה, ויש באי מסעדות רבות, חנויות, בתי מלון, מסעדות ומלונות וכן מספר אטרקציות תיירותיות.

כדי לעזור לך להפיק את המרב מזמנך שם, הנה כמה טיפים היכן להישאר, מה לאכול, היכן לאכול ואיך להתנייד, כמו גם כמה מהאטרקציות התיירותיות הטובות ביותר.

קוסטה ריקה היא אחד היעדים הפופולאריים ביותר בעולם ומארחת כמה מהאטרקציות התיירותיות המפורסמות ביותר שלה, כמו הגן הבוטני המלכותי ושירות הפארקים הלאומיים.

כאן תוכלו למצוא את המקומות הטובים ביותר לשהות בהם במהלך חופשתכם בטנריף

למידע נוסף על מה לעשות בטנרסיף, בקרו באתר הרשמי של תיירות טריפה, הנקרא רשת טטריף, או עיינו במדריך המצוין והמחיר הזול הזה לטריף שהורכב על ידי סופר הנסיעות המקומי ג'ק מונטגומרי. כאן תמצאו רשימה של המסעדות הפופולריות ביותר בסנטה קרוז דה טרניף וכמה מסעדות טובות, כמו גם כמה טיפים על הזמן הטוב ביותר לחקור את העיר ולעזוב אותה.

אם תרצה לחלוק טיול משלך לטנריף, כתוב לנו הערה או צור איתנו קשר בפייסבוק או בטוויטר.

חלק מההנאה שבביקור בטנריף

הוא מציאת מראות ואטרקציות בלתי צפויות, ולא קשה להבין מדוע ביקור בפארק סיאם הוא הדבר הטוב ביותר לעשות עם ילדיכם בטנריסה. עם זאת בחשבון, עיין במדריך שלנו למקומות הטובים בטריפה ובסביבתה ומדוע הם כה גדולים. זה גם מאוד משתלם, אבל יש שם עוד כמה דברים יוצאי דופן, כמו טיול במוזיאון מקומי או ביקור במקדש עתיק. יש עוד הרבה מקומות נהדרים באי לעשות יותר מהדברים יוצאי הדופן האלה.

אם אתה אוהב חופים ורוצה לראות חוף ללא קהל, החופים הם אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בטנריף. יש הרבה מה לעשות ודברים מדהימים לחוות, אז תן לנו להראות לך למה הם כל כך גדולים.

בדוח נסיעות זה על טנריף אנו מציגים טיפים, מראות ופעילויות ונותנים לך את המידע החשוב ביותר עם עובדות נסיעות. לעולם אל תלך ללא מדריך, תסתכל באתר, קח מי שתייה וקח הכל איתך, לא משנה מה.

כשקר במקום אחר

אנשים מגיעים לטנריף ליהנות ממזג האוויר ולבקר בכמה מהמראות הגדולים. אם אתה מדמיין את החופשה שלך ב Terife רק על החוף, תגלה שהעונה החמה מתחילה בחודש מאי ומגיעה לשיאה באוגוסט, בעוד שהחודשים הטובים לביקור הם דצמבר וינואר. הישארו באחד מאתרי הנופש בדרום טטיפה ובילו שבוע על שפת הבריכה או אפילו יותר טוב במלון עם בריכה.

בחודשי הקיץ הוא גם די תוסס, מכיוון שאלכוהול זורם בחופשיות ובזול, כמו גם מבחר טוב של מסעדות וברים.

Related Posts