טיפול במוזיקה לנוער בסיכון

מאמרים

מחקר חדש מדווח כי טיפול במוזיקה יכול לעזור להקל על תסמיני דיכאון אצל ילדים ובני נוער עם בעיות רגשיות והתנהגותיות. חוקרים מאוניברסיטת קליפורניה, בית הספר לרפואה בסן דייגו והמכון הטכנולוגי בקליפורניה מצאו כי טיפול במוזיקה מפחית את הסיכון לדיכאון בקרב ילדים, מתבגרים ומבוגרים צעירים בסיכון מוגבר.
למידע נוסף אודות טיפול במוזיקה לנוער בסיכון נא לבקר ב- musictherapy.org.il

מטרת המחקר הייתה לחקור האם תוכניות לטיפול במוזיקה מציעות טיפול יעיל במתבגרים במשפט נעורים וכיצד הם עוזרים למתבגרים אלה באסטרטגיות ההתמודדות שלהם

מטרת מחקר זה הייתה לחקור את ההשפעות של טיפול במוזיקה על דיכאון בקרב ילדים, מתבגרים ומבוגרים צעירים הנמצאים בסיכון לדיכאון. תיאור הטיפול במוזיקה התמקד בשימוש במוזיקה כאסטרטגיה להקל על ההתאוששות בהתמודדות עם מחלות. הניתוחים הבאים בדקו באיזו תדירות רופאים דנו במוזיקה עם צעירים וכמה מהם הופנו לטיפולים במוזיקה על ידי רופאים. הסיבה להפניה הייתה האם הם חוו בעבר תוצאות של טיפול במוזיקה והבינו היטב כיצד הוא יכול לתמוך במתבגר. בעלי הפניות גבוהות לטיפול במוזיקה היו נוטים יותר לומר שהם מעדיפים את אופן השימוש במוזיקה בהשוואה לאלה עם הפניות נמוכות, אשר נטו להעדיף צורות טיפול אחרות כגון פסיכותרפיה, תמיכה פסיכו-סוציאלית וטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT).

המיקוד הנוכחי של MBC

הוא בהכנסת תוכנית פורצת דרך למוסיקה לבני נוער LGBTQ בניו לונדון, המוצעת גם בחטיבת ביניים בניו לונדון. טיפול במוזיקה לנוער, שפותח על ידי המחלקה לשירותי בריאות הנפש ושימוש בסמים, במדינת ניו יורק, מספק הזדמנות ייחודית להשתתף ולהתבונן בחוויה של טיפול במוזיקה בהקשר לבריאותם הנפשית של הצעירים ולשימוש בסמים.

חשוב לציין כי הפעולה עצמה איננה טיפול במוזיקה

אלא יישום, מחויבות וקשרים שהמטפל במוזיקה עוזר למתבגר. לא רק האזנה למוזיקה או שירתם הם המהות של הטיפול במוזיקה, אלא חווית ההפעלה עצמה. טיפול במוזיקה יכול לכלול האזנה, שירה ו / או יצירת מוזיקה, כמו גם מגוון פעילויות אחרות כגון ריקודים ושירה לצד המוסיקה. עם זאת, האם חשוב לנו לציין שטיפול במוזיקה אינו מבוסס על אילוץ צעירים לעשות מוזיקה, אלא על העובדה שצעירים מסוגלים לנגן מוסיקה?

מפגש אימונים מקצועי העובר בכישוריו של הרופא בזיהוי צעירים שעשויים להיות מסומנים להפניה לטיפול במוזיקה עשוי לעודד הבנה משותפת גדולה יותר של מה שאנו מחפשים כשעובדים עם בני נוער LGBTQ ונערים בטיפול במוזיקה קווירית

. מתן סדנאות מעמיקות יותר שלא רק נותנות שירותים אלא גם בונות על יכולתם של רופאים לשלב מוסיקה בעבודתם עשויה לשקף זאת בצורה הטובה ביותר. עיצוב הראיון גם יספק מבט הוליסטי יותר על תחושת הקלינאי כי האנשים הצעירים יותר בהם הוא עובד. עם יכול להפיק תועלת ממטפלים במוזיקה ואיך שהם מרגישים בקשר לזה.

אם אתה מעוניין בטיפול במוזיקה, לאגודה האמריקאית לטיפול במוזיקה יש דרכים להסתבך. תוכניות מוסיקה קהילתיות מיטיבות עם אנשים בכל הגילאים, ואם אתה ' מתעניינים מחדש, יש להם דרכים לעשות זאת.

אנשים צעירים יכולים גם להשתמש בטיפול במוזיקה

כדי לחקור ולבנות מערכת יחסים בריאה עם מוזיקה כדי שיוכלו לבנות קשרים עם חברים, משפחה ובני קהילה אחרים. הממצאים שלנו מציעים כי מודעות רבה יותר להיבטים מבוססי החוזק של הטיפול במוזיקה ולאופן שבו התרגול עולה בקנה אחד עם יעדי ההתאוששות והביצועים – עשויים לשפר את הגישה לצעירים אם הם בוחרים לעשות זאת. o. טבלה 5 מציגה את תוצאות הסקר של יותר מ -1,000 צעירים בארצות הברית שכללו ולמדו מוסיקה בעבודה הקלינית שלהם עם אנשים צעירים יותר. בעוד ששיתוף מידע אודות טיפול במוזיקה יכול להיות דרך מהירה להגדיל את ההפניות, רופאים אשר לוקחים השקפה רחבה יותר ותומכים בשילוב המוסיקה בעבודתם שלהם יכולים גם לסייע בפיתוח קשרים בריאים יותר בין המוסיקה לבין החלמתם של מטופליהם.

פרדיגמה מעודדת מאוד בני נוער להשתתף בטיפול במוזיקה לנוער

ומסיבה זו בדיוק. טיפול במוזיקה למתבגרים שונה בהערכתו את הצרכים והאתגרים הספציפיים הקיימים, בין אם הם פיזיים, נפשיים, רגשיים, התנהגותיים, חברתיים, פיזיים או רגשיים. בעיות.

Related Posts