חנות קלפי טארוט

מאמרים

אם אתם מחפשים יצירת מופת שפורסמה באופן עצמאי, אתם יכולים לחפש באינטרנט את המקומות הטובים ביותר לקנות חפיסות קלפי טארוט באינטרנט. ישנם כל מיני חפיסות קלפי טארוט המוצעות, כך שקל לשים את ידיכם על הסטים המדהימים הללו. אם זה סט קלפי הטארוט הראשון שלך, זה אולי נראה כמו ההזדמנות המושלמת לקנות אותו.

רבות מחנויות אלה מחזיקות במלאי הרבה יותר חפיסות טארוט אורקל

כולל כמה מהפופולריות ביותר, כגון חפיסת הטארוט של ניו יורק טיימס, מה שמקל על הרכבת מתנה נהדרת לחובבי קלפי הטארוט. חנויות שונות כוללות מבחר רחב של קלפי טארוט, המציעים למעלה מ -1,000 קלפי משחק. המשך לקרוא כדי להכיר את משחק הקלפים הזה טוב יותר, כמו גם כמה קלפים נהדרים אחרים למכירה.

החפיסה הזאת תהיה מושלמת עבור בני אלפי שנים שאינם מעוניינים במדע הטארוט

אך עם מדריך קטן לרוחות יכול לשפוך מעט אור על שטח החיים הקשה בהחלט בשנת 2020. אני שמח לתת יש לך עצות לגבי חפיסת הטארוט הזה, ותוכל לקבל עצות טובות מבלי שתצטרך להבין או לקרוא את הטארוט בעצמך.

הזמינו את משחק קלפי הטארוט ובצעו את הטיפים שפורטו לעיל, או צאו לקניות אם מתחשק לכם לצלול חזרה לטארוט. אתה מעריך את זה, ואני בטוח שתעריך את זה כמוני, אם לא יותר.

חבילת 44 הקלפים

היא מינימליסטית בעיצוב צבעוני, הקלפים הם לבן, זהב ושחור, ובדרך כלל ישנם שני סוגים שונים של תמונות בכל קלף. קלפי ארקנה הגדולה עוקבים אחר כללי תמונה דומים המתאימים לנושא שלהם. חפיסה זאת עוקבת פחות או יותר אחר הסגנון ריידר-ווייט ומייצגת צורות קוביסטיות. בסגנון, בדרך כלל יש תמונה דו-סגנונית בקלף, והחפיסה מראה צורה קוביסטית.

כשקניתי את משחק קלפי הטארוט הראשון שלי

קניתי את חבילת הקלפים שהגיעה עם הספר וכל מה שביניהם. אני אובססיבי לחלוטין לאמנות, ולכן אני אוהב את קלפי המלאך המלא של דורואן; רציתי להסתעף לטארוט והתעמקתי בהם. לכרטיס הטארוט בהשראת הארוחה מקום מיוחד בליבי והוא אחד הקלפים האהובים עלי בכל הזמנים.

קלף האורקל הוא קלף טארוט פשטני ונקוד יותר, אך סט גודל הכיס נהדר לשימוש איתך בכל עת. ניתן להחיל את אותם עקרונות לשימור קלפי המשחק גם על שימור קלפי הטארוט כדי להפיק את המרב ממשחק הקלפים שלך.

המבוך בו תמצאו את הכדור השביעי ספוג פסטל להפליא ואת חפיסת הטארוט המדהימה עם חוט הזהב

שום חפיסה מטבעה אינה טובה יותר או גרועה יותר, אך אם אתם מחפשים חפיסות ואביזרים ייחודיים באמת ורוצים לקבל השראה לשימוש בכזה, זוהי חפיסת הטארוט הטובה ביותר עבורכם.

זו הפריסה הנפוצה ביותר של 11 כרטיסים המכונה Celtic Cross

אך חלק מקוראי הטארוט עשויים אפילו להעדיף את פריסת עץ הפנטגרם של עץ החיים, בו ישנם שלושה קלפי טארוט לכל פריסה. באתר זה יש משאבי טארוט רבים והסיפון מסווג כאליליים, קלאסיים, עכשוויים וכן הלאה. סכיזופרניה, למשל, מכונה בקרב רבים אחרים "הצלב הקלטי" ו"פגאני "," קלאסי "," עכשווי "או" מודרני "ואפילו" צלב שחור ".

עכשיו אתה צריך לשאול את עצמך למה אני מציע לך ללכת לחנות קלפי טארוט

אחת מחנויות הטארוט הקלפים הפופולריות ביותר בעולם. יש בה גם חומר רב הפונה לקוראי טארוט מקצועיים, ולכן הגיוני שמישהו מתחיל בטרוטים. יש כל כך הרבה קלפים שונים שאתה יכול לשים עליהם את היד בחינם אפילו עכשיו בכמה מאות דולרים.

אחד מחפיסות הטארוט הנפוצות ביותר בעולם הוא Rider – Waite Tarot Deck, שפותח לראשונה בתחילת המאה ה -19. הטארוט של ימינו יורד מאחד מעצי הטארוט המפורסמים באיטליה, קרוואג'יו, שנולדו בצפון איטליה במאה ה -15.

רק במאה ה -18 התחלנו לראות כיצד נעשה שימוש בקלפי טארוט לסיפור עתידות רוחני. רק במאה ה -17 נולד הרעיון להשתמש בטארוט לספר עתידות, ורק לאחר המאה ה -19 שימש הטארוט לראשונה לספר עתידות בארצות הברית ובאירופה.

האמן הלבן-השיער

שבסיסו במילאנו, איטליה, בילה עשרות שנים בעיצוב ומכירה של כרטיסי טארוט וטארוקי. אחד האמנים האלה הוא היוצר של חפיסת צבעי מים במהדורה מוגבלת זו, דוגמה ייחודית לטארוט איטלקי מודרני. בשנת 2013 התבקשתי לשחזר את אחד מחפיסות הטארוט העתיקות ביותר בעולם, השוכן בגלריה לאמנות בררה המפורסמת. הטכניקה של מדפסת פנטזיה יוצרת חפיסות שמעוטרות רק במספרים.

 

Related Posts