השתלות שיניים לקשישים בקרבתי

מאמרים

שתלים יכולים להחזיק מעמד עשרות שנים ולכן מייצגים השקעה טובה יותר לטווח ארוך. לתותבות ולגשרים יש עלות ראשונית נמוכה יותר משל שתלים, אך עם הזמן הם עלולים להישבר וצריך להחליף אותם. יש להחליף שיניים תותבות כל כמה שנים, בעוד שתלים יכולים להחזיק מעמד עד סוף חייכם אם תטפלו בהם היטב. אתה גם לא צריך לשים שתלים אם יש לך מחלת חניכיים או עששת לא מטופלת.

ללא שתלים

ייתכן שתצטרך לשנות את התזונה שלך או לפצות יתר על השיניים הנותרות כדי לאכול כמו שצריך. כאשר בוחרים בין שיניים תותבות להשתלות שיניים, קחו בחשבון שעם הגיל, שיניים חסרות עלולות לגרום לעששת ואיבוד עצם בלסת. לעיסה עם השיניים הנותרות עלולה להוביל עוד יותר לבעיות שיניים אחרות. החדשות הטובות לקשישים הן שתותבות אינן האופציה היחידה להחלפת שיניים.

השתלות שיניים לקשישים יכולות להיות דרך מצוינת להתמודד עם אובדן שיניים הקשור להזדקנות

הם מציעים את החופש והנוחות של שיניים טבעיות ומהווים חלופה אמינה ובטוחה לתותבות. מעניין ששתלים דנטליים יכולים לשמש לרוב כחלופה נוחה לתותבות מסורתיות לאנשים מבוגרים. השתלת שיניים יכולה להיות יעילה באותה מידה אצל קשישים בגילאי 85 או 90, ולהשתרש באותה יכולת חיזוי כמו אצל מטופלים צעירים יותר.

למעשה

השתלות שיניים בטוחות יותר לאנשים מבוגרים בריאים יחסית מאשר חולים צעירים יותר עם הפרעות בקרישת דם, סרטן, מערכת חיסון מוחלשת, שימוש בסמים או סוכרת בלתי מבוקרת. אם אתה קשיש הסובל מאובדן שיניים, עליך לדעת שניתן להתאים גם את התותבות וגם השתלים כך שיתאימו בצורה מושלמת למבנה הגוף שלך ולמראה ולהרגיש טבעי ככל האפשר.

שתלים הם אפשרות זולה בהרבה מתותבות עליונות או תחתונות

והרבה יותר עמידים מגשר קבוע או תותב חלקי. שתלים הם אופציה טובה יותר עבור האוכלוסייה המבוגרת מאשר תותבות עליונות או תחתונות מכיוון שהם עמידים יותר מגשרים חלקיים או קבועים.
עבור עוד מידע על השתלת שיניים בהרדמה מלאה יש לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

ככזה

רוב הקשישים הבריאים יכולים לקבל שתלים כדי להחליף את השיניים שלהם, אם כי זמני ההחלמה לאחר הניתוח עשויים להיות מעט איטיים יותר מאשר מבוגרים צעירים יותר. בקיצור, קשישים בריאים בכל הגילאים יכולים לקבל שתלים לשיקום שיניים למרות זמני החלמה ארוכים יותר מהניתוח מאשר דורות צעירים.

אם חסרה לך שן אחת או יותר וברצונך לדעת עוד על עלות השתלות שיניים לקשישים

פנה למשתלי השיניים במרפאות EON. הליכים דנטליים בחינם זמינים, כולל שתלים, אם כי סביר להניח שתצטרך לעשות מחקר מעמיק. תצטרך לבקר באתר האינטרנט של המדינה שלך או להתקשר לסוכנות Medicaid הממלכתית כדי לראות אם היא מכסה שירותי שיניים, כולל שתלים.

VA מספקת הטבות דנטליות

כולל שתלים, לכמה ותיקים, אז אם אתה וטרינר אתה בהחלט צריך לבקר באתר האינטרנט שלהם כדי לראות אם אתה זכאי. Medicaid מכסה לפעמים שירותי שיניים למבוגרים, אך ההטבות משתנות ממדינה למדינה. בנוסף, הכלל של הטיפול הזול ביותר אומר שהתוכנית לעולם לא משלמת עבור השתלות שיניים, לא משנה היכן אתה גר.

תכניות יתרון של Medicare (חלק ג') עשויות לשלם עבור מגוון רחב יותר של הליכי השתלת שיניים מוקדמים

כגון סריקות CT, עקירות והשתלות עצם, מכיוון שלעתים אלו כוללים הטבות של ניתוח פה ולסת. ביטוח שיניים המכסה שתלים והליכים אחרים הוא דרך עבור קשישים מעל גיל 65 לקבל את היכולת הכלכלית לשלם ולהוזיל משמעותית עלויות. מכיוון שקשישי Medicare בדרך כלל משלמים עבור השתלות שיניים מכיסם הפרטי, מציאת דרכים לקצץ בעלויות היא המפתח, במיוחד עבור אלה שההכנסה הקבועה מהפנסיה שלהם בקושי מכסה את ההוצאות הבסיסיות.

למידע נוסף על איך להוריד את העלות של השתלת שיניים עם תוכניות שיניים

עיין במאמר שלנו בנושא הנחות לרפואת שיניים. עלות השתלת שיניים פטורה ממס (ראה להלן) בשנה שבה משלמים לרופא השיניים, לא במהלך הטיפול. זה אולי נראה מובן מאליו, אבל אם יש לך ביטוח שיניים, עליך להתקשר לחברה שלך כדי לראות אם השתלים מכוסים בתוכנית שלך.

למעשה

ישנן דרכים רבות להשיג שתלים בחינם, כולל ניסויים קליניים, קרנות צדקה, מענקים ובתי ספר לרפואת שיניים. מסיבות אלה, אנו ממליצים לך ללמוד היטב את כל האפשרויות הניתנות במאמר זה כדי למצוא שתלים דנטליים בחינם, כולל תוכניות השתלות שיניים בחינם, בתי ספר לרפואת שיניים ושיטות רפואיות להשתלות שיניים. ישנן תוכניות השתלות חינם, מימון ממשלתי וכו'.

התכניות הבאות מבוססות בעיקר על רופאי שיניים ומעבדות מתנדבים ומכוונות למי שהכי זקוק להתערבות דנטאלית

הם ממומנים על ידי ה-Dental Lifeline Network ומספקים שירותי הכל כלול בחינם. לעתים קרובות הם מקבלים טיפול שיניים חינם, כולל השתלת שתלים, למשך המחקר שלהם. בתי ספר לרפואת שיניים עשויים גם להשתתף בכמה תוכניות שיאפשרו השתלות חינם.

אוניברסיטאות עם בתי ספר לרפואת שיניים או תוכניות היגיינת שיניים יכולות לספק שירותי היגיינת פה מקיפים מבלי לשלם עלויות עצומות של טיפולי שיניים פרטיים

שירותי שיניים שנתרמו שירותי שיניים נתרמו היא תוכנית שאושרה על ידי עמותות רבות ומכובדות (כולל ADA). Restoring Smile Restoring Smile מספקת טיפולי שיניים לאנשים שסבלו מהתעללות משפחתית ו/או מינית ופגעו בפה או בשיניים. צוות רופאי השיניים Dr. Marino & Associates וד"ר Nassif & Associates מספקים טיפול שיניים באיכות גבוהה למטופלים באקרון, אוהיו.

למעשה

מטופלים מסתמכים על הרשת עבור שירותי שיניים כלליים וקוסמטיים כאחד. מטופלים מכל רחבי צפון מזרח אוהיו פונים לד"ר. Marino & Associates וד"ר. Nassif & Associates להשתלות שיניים, הליכי הלבנת שיניים, טיפול יישור שיניים, טיפול שיניים חירום, צחצוח רגיל ועוד. מטופלים הפוקדים את המרפאה שלנו במקיני, טקסס יכולים לסמוך על טיפול באיכות גבוהה מצוות רופאי שיניים בעלי ניסיון של שנים במתן שתלים דנטליים והליכים אחרים.

אני נהנה לעבוד עם מטופלים מבוגרים שזקוקים להשתלת שיניים כי אני רואה כיצד הם משפיעים על הבריאות הכללית ואיכות חייהם

כמומחה להשתלות שיניים, אני עוזר לקשישים רבים לשקם שיניים רעות כדי שיוכלו לחיות חיים מלאים ובריאים יותר. אני מרבה להתייעץ עם מטופלים מעל גיל 65 החוששים שלא יוכלו להפיק תועלת מההשתלה ובמקרים רבים יצליחו לשקם את שיניהם בהצלחה.

צור קשר כדי לקבוע פגישה כדי לדון אם אתה מתכנן לעבור ניתוח. הצעד הראשון הוא להתייעץ עם ד"ר ג'ף לינץ', רופא השיניים שלנו להשתלות. רופא השיניים שלך יבצע בדיקת שיניים מלאה, צילומי רנטגן וסריקות CT במידת הצורך.

חלק מהניסויים הקליניים ידרשו חולים עם מחלות שיניים או פה מיוחדות

קשישים עם מצב רפואי מגלים לפעמים שמדיקייר יכולה לשלם עבור שלבים מסוימים של טיפול השתלה מוקדם, כגון סריקות CT, עקירות והשתלות עצם. ללא שיניים תותבות או שתלים דנטליים, יכול להיות קשה לאנשים מבוגרים לקבל את התזונה הדרושה להם וליהנות מאותה איכות חיים כפי שעשו לפני איבוד השיניים.

למידע מורחב בנושא של השתלת שיניים מחירון באפשרותך להעיף מבט ב- dental-clinics.co.il

Related Posts