המדריך למתחתן בקפריסין, מה בדיוק צריך לעשות?

מאמרים

כדי להינשא בקפריסין, אזרחי ארה"ב ואזרחים זרים אחרים חייבים להגיש בקשה אישית לרישיון נישואין בעירייה (בניין העירייה) שבה הם מתכוונים להינשא. אמנם אין דרישות תושבות מיוחדות לאזרחים זרים המעוניינים להתחתן בקפריסין, אך בדרך כלל ישנה תקופת המתנה של חמישה עשר יום. התהליך הבירוקרטי נמשך בין 6 לחודש, בהתאם לפקיעת היתר הנישואין או היתר הנישואין או יכולתם של בני הזוג להינשא, השונה בכל מדינה.

אם זוג מעוניין להשתתף בחתונה דתית

חלים אותם דרישות ונהלים משפטיים כמו בנישואין אזרחיים. זוגות חד מיניים יכולים להתחתן בטקסים דתיים רק אם הארגון הדתי מסכים לנישואים חד מיניים והמקום רשום כנישואים חד מיניים. הטקס האזרחי הוא טקס חתונה חילוני מחייב מבחינה משפטית בראשותו של השופט העליון. כדי להפוך את הנישואין לחוקיים, הטקס חייב להיות מנוהל על ידי הנרשם (ראה "זוכים רשומים" להלן).

נישואים חוקיים בקפריסין אפשריים רק באמצעות טקס אזרחי

הנערך במוסדות עירוניים (בניין העירייה). אבל עבור זוגות חד מיניים בקפריסין, זו הדרך היחידה להינשא כחוק. אם אתם מתכננים טקס דתי, עליכם לפעול לפי הדרישות המשפטיות הנ"ל והנוהל הקפריסאי, אך תצטרכו גם ליצור קשר עם הכומר הרשום של הכנסייה בה אתם מתכננים להינשא על מנת לנקוט בצעדים נוספים הנדרשים לטקס הדתי. אם אתם מחפשים נישואים חוקיים הן בקפריסין והן בחו"ל, עליכם לעבור כמה הליכים פורמליים.

להתחתן בקפריסין זה לא קשה

אבל חשוב להבין היטב את הדרישות החוקיות. כדי להינשא כחוק בקפריסין, עליך להגיש את בקשת הנישואין שלך באופן אישי לפקיד נישואין בעירייה לבחירתך לאחר הגעתך לקפריסין. את כל המסמכים יש להביא איתכם לקפריסין ולהציגם באופן אישי לפקיד הנישואין של העירייה לבחירתכם, לפחות 3 ימי עבודה לפני החתונה.

יש לספק הסכמה בכתב לפקיד הנישואין על פי בקשה אם אחד מהצדדים לנישואין המוצעים

הוא מתחת לגיל 18. עליו להיות חתום על ידי אביו של אותו צד או על ידי האם אם האב מת או אינו יכול להסכים, ובדרך אחרת על ידי האפוטרופוס החוקי של אותו צד.

אם אתה רוצה להתחתן בכנסייה במקסיקו

ניתן לארגן זאת, אם כי אתה צריך תכנון ומשימות נוספות. אם אתה רוצה להתחתן במקסיקו אבל רוצה שמישהו אחר יעשה כמיטב יכולתו כדי לאסוף את הטפסים המשפטיים והניירת הדרושים, תזמן צילומי רנטגן ובדיקות דם במרפאות מקומיות, וקבע עם בתי מלון מקומיים, כנסיות ומקומות אחרים כדי לערוך את החתונה הולך. אתה יכול לשכור מנהל חתונות שיעשה זאת עבורך.

אם אינך משתמש במתכנן חתונות או מפעיל טיולים, עליך לוודא שיש לך את כל המסמכים המשפטיים הדרושים ולוודא שהם נמסרים לאנשים הנכונים כדי להפוך את החתונה שלך לחוקית. אנו ממליצים תמיד להיעזר בשירותיו של מתכנן חתונות בעל מוניטין (כגון חתונה קפריסין יפה), שיוכל להעניק לכם סיוע מלא בתהליכים אלו. התייעצו תמיד עם גורמים רשמיים או מומחים של המדינה/אזור שבו אתם מעוניינים להתחתן כדי לוודא שיש לכם את הדרישות המשפטיות הנכונות והעדכניות, במיוחד עבור חתונות מחייבות משפטית. אם אתה צריך להבין את החוקיות של נישואי מיופה כוח, אתה צריך ייעוץ משפטי מקצועי.

רישיון נישואין הוא מסמך שהונפק ממשלתי שנותן לך אישור להתחתן. בעוד שתעודת נישואין היא היתר שמאפשר לך להתחתן באופן חוקי, תעודת נישואין היא מסמך רשמי שאתה מקבל לאחר הנישואין.

גם האישורים הנדרשים עשויים להיות שונים ממקרה למקרה, בהתאם לאזרחות ומקום מגוריהם של בני הזוג, מידת נישואיהם (1, 2 וכו' לפי מדינה) והטקס האזרחי שנערך לפני העזיבה .

מונפק דרכון בתוקף לנסיעות בינלאומיות ולפחות תצטרכו רישיון נהיגה לטיסות פנים

אם עמדת בכל הדרישות החוקיות של המדינה שבה אתה מתחתן, הנישואים שלך חייבים להיות תקפים בבריטניה ואינם מחייבים רישום. הגש בקשה לרישיון במדינה שבה אתה מתכוון להינשא, ולאחר מכן אשר את נישואיך באופן חוקי במדינת מגוריך. לאחר שתרכיב את הערבוביה המצחיקה הזו של ניירת וניירת רשמית, תצטרך לשלם דמי רישיון נישואין (בערך $30 *), המאפשרים תקופת המתנה (בין 30 דקות למספר ימים, תלוי במדינת מקסיקו שבה אתה מתחתנים), ואז הטקס יכול להתקיים, והנישואים יהיו חוקיים.

עבור שירות קתולי

התהליך קצת יותר מסובך, מלבד האמור לעיל, תצטרך לערוך טקס אזרחי בקפריסין לפני שתוכל לקיים את הטקס הקתולי שלך. זה חייב לקרות לפחות 15 יום לפני החתונה, מה שאומר שתצטרכו לשהות בקפריסין כ-20 יום. במקרה של הזמנה מיוחדת, ניתן לערוך את החתונה מהיום הראשון להגשת בקשה ולא יאוחר מ-15 יום.

אתה ובן זוגך חייבים להודיע למשרד הרישום המקומי על הנישואין, בין אם ברצונך להתחתן באזור ובין אם לאו. הודעה היא הצהרה רשמית במשרד הרישום המקומי שלך שאתה מתכוון להתחתן או ליצור שותפות אזרחית.

וודא שאתה שולח את כל המסמכים לכנסייה הקתולית בקפריסין לפחות חודשיים לפני החתונה. אם לא תעשה זאת, אתה עלול לעמוד בפני איום של גירושין.

עליך ליצור איתם קשר

כדי להודיע להם על התוכנית שלך להתחתן לפני החתונה. לטקס נדרשים שני עדים. עדיין צריך לגשת לעירייה כדי להירשם ולחתום על ההצהרה לפחות 3 ימים לפני, לאחר הגעתכם יינתן לכם טופס B, שהוא טופס המאשר שניתן להתחתן בקפריסין בכנסיות.
עבור עוד פרטים מורחבים על המדריך למתחתן בקפריסין, מה בדיוק צריך לעשות? עליך לבדוק כאן: free-wedding.info

 

Related Posts