הלוקס ולגוס – מה זה?

מאמרים

הלוקס ולגוס זה השם הלועזי לבעיה אורתופדית בכף הרגל שבעברית השם שלה הוא בוהן קלובה. במצב רפואי זה האצבעות ברגל עולות אחת על השנייה – דבר אשר מקשה נעילה של נעליים והליכה רגילה. כאשר אנחנו מתמודדים עם הלוקס ולגוס אנחנו צריכים להבין שאנחנו לא חייבים לעבור ניתוח או התערבות חיצונית, אורתופד מומחה, יוכל להמליץ לנו איזה סוג טיפולים שונים יוכלו לסייע לנו להחזיר את החיים שלנו לאיכות חיים טובה יותר.

הלוקס ולגוס – איך אפשר לטפל בזה?

הלוקס ולגוס זה בהחלט בעיה רפואית שניתן לטפל בה ללא ניתוח וללא התערבות חיצונית. חשוב לומר שמצב רפואי זה הוא לא נעים ויכול לגרום לנו לסבל רב. כאשר אנחנו צריכים להתמודד עם בעיה רפואית זו זה בדרך כלל לא קורה לנו פתאום ביום אחד אלא מתפתח במשך מספר חודשים או שנים. ההתמודדות עם המחלה כוללת ביקור אצל רופא שמתמחה בתחום האורתופדיה שיכול לאפשר לנו לשמוע ולקבל את הטיפול שהכי יכול לסייע לנו.

הלוקס ולגוס – איזה רופא יכול לסייע לנו במצב זה?

במצב של הלוקס ולגוס עלינו לפנות לרופא שתחום המומחיות שלו הוא אורתופדיה. הרופא יבדוק אותנו ופעמים רבות יטפל בנו באמצעות מדרסים או התאמה מיוחדת של נעליים לרגל שלנו. כאשר אנחנו צריכים להתמודד עם בעיה רפואית מסוג זה לא נשקפת לנו חס וחלילה בעיה מסכנת חיים – אבל אנחנו כן צריכים להתמודד עם בעיה שיכולה להפריע לנו לנהל חיי שגרה רגילים. 

כאשר אנחנו מזהים בעיה באצבעות הרגליים שלנו או בכף הרגל שלנו אנחנו חייבים לפנות לרופא מומחה שיסייע לנו. הרופא יוכל לאבחן את הבעיה שלנו בכף הרגל מהר מאוד ותוך זמן קצר. ההתמודדות עם הבעיה תוכל לאפשר לנו לחזור לחיים רגילים אבל חשוב לדעת שלא ניתן לפתור אותה אלא רק ללמוד איך חיים איתה ואיך מתאימים את אורח החיים שלנו אליה. ההתאמה האישית של אורח החיים שלנו לבעיה רפואית שיש לנו יכולה לאפשר לנו לשפר את איכות החיים שלנו באופן משמעותי וניכר. 

Related Posts