הכנת כרטיסי ביקור

מאמרים

השיטה הראשונה היא להשתמש ביצירות אמנות משלך, והשיטה השנייה היא לעצב אותה עבורך. לוקח כמה שניות לייצר עיצוב ולהדפיס אותו באופן מיידי. זה ייקח הרבה יותר זמן ליצור כרטיס ביקור עם אפליקציית כרטיס ביקור החינמית שלנו בחינם, שבה תוכלו להוסיף טקסט, תמונות, אובייקטים, גבולות, גוונים וכל מה שתעלו על דעתכם.

אתה יכול לשנות כל אחד מהם כדי להוסיף את שמך, פרטי הקשר, המותג והצבעים שלך. אתה יכול גם להשתמש בערכת צבעים ובערכת גופנים כדי לבחור צבע וגופן המשקפים את תדמית החברה שלך.

במדריך זה פירטנו את כל מה שאתה צריך לדעת על עיצוב כרטיסי ביקור

כך שתוכל לספר למעצב שלך בדיוק מה שאתה רוצה. אלמנטים אלה לא רק ממלאים תפקיד מרכזי בעיצוב כרטיס הביקור שלך, אלא גם משפיעים על תחומים אחרים כגון פריסה וזהות. מעצבים רבים מוצאים את זה מועיל להשתמש ברשת בכדי לפרוס את הכרטיסים שלהם מכיוון שהיא מסייעת לך להשיג את ההיררכיה הנכונה של המידע ולהבטיח שהיישור שלך יהיה מוצק (אם אתה זקוק לתזכורת, עיין במדריך התיאוריה שלנו ברשת).

בואו נדבר על מה עליכם לעשות

כדי להתחיל לפני שנכנס לשמונה השלבים של עיצוב כרטיסי ביקור. השתמש בתבניות כרטיסי ביקור בחינם עם ממשקי עיצוב פשוטים ומגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית ליצירת כרטיסי ביקור הפונים ללקוחותיך ומגדילים את העסק שלך. האמור לעיל הוא מדריך אישי המסביר את האפשרויות שלך ומה אתה יכול לעשות.

וודאו שהוא מספיק רלוונטי ומצחיק כדי שהמקבל שלכם כנראה לא יטרח לחתוך או לקפל את הכרטיס. אם בכרטיס שלך יש רווחים, שוליים או שוליים שאינך צריך לדמם באמצעותם, תוכל לשלוח את הגרפיקה שלך בגודל המדויק המוצג בתבנית המתאימה.

אחת הדרכים להדפיס את כרטיס הביקור שלך

היא הדפסת דם בדם, כלומר צבע הרקע, התמונה וכל גרפיקה רצויה אחרת מגיעים לקצוות הכרטיס. אם צבע הרקע ותמונת הכרטיסים שלך עוברים לקצה, תזדקק לדימום באזור זה. הדפסים בדם מלא של כרטיסי הביקור שלך מכילים קווים לבנים לא מקצועיים וגרפיקה בקצוות ובתוך הכרטיס עצמו.

אל תניח שלמדפסת שלך יש הצעה מיוחדת לזמן מוגבל של פינות עגולות ודיו מתכתי

תצוגות ראווה רבות של כרטיסי ביקור יצירתיות צצו, ואני חושב שרבים ישמשו השראה למי שרוצה שכרטיס הביקור שלהם יהיה יותר מסתם נייר מלבני רגיל. אבל ההסברים הקטנים שמלווים רבים מהדמויות הללו כדי להביא את הרעיון שלך לחיים יכולים להיות מוחצים, בלשון המעטה.

אם אתה עסק קטן ורוצה להבין איך לעצב כרטיס ביקור שאתה יכול להיות גאה בו

אתה צריך להבין מה הופך כרטיס ביקור טוב ואתה צריך גישה לכרטיס ביקור מקוון נהדר תבניות של Envato Elements, הכל במקום אחד. עסקים קטנים בדרך כלל לא מועצבים בעיצוב כרטיסי ביקור בעצמם, אך אם אתה רק מתחיל ויש לך מזומנים מוגבלים להקצות, כדאי לשקול לעצב את כרטיס הביקור בעצמך. אם תחליט להדפיס את כרטיסי הביקור שלך בחנות דפוס, טיפים אלה עשויים לעזור לך להרכיב את העיצוב והפורמט הנכונים כדי לענות על צורכי המדפסות.

אנחנו לא יכולים להוכיח את כרטיס הביקור שלך

אנחנו לא יכולים לבדוק אם קיימות טעויות עובדתיות, אנחנו לא בודקים או מבקרים את האופן שבו פירשת אותו, ואנחנו לא קוראים לך לשיחה אם אנחנו לא אוהבים את הצבע שאתה בחרתי. הנה כמה מידע רקע שיעזור לך להבין מדוע אנו זקוקים ליצירות האמנות בצורה מסוימת.

כרטיס ביקור

הוא כרטיס נייר בגודל קטן של כרטיס אשראי, המאחסן מידע עסקי כגון שם, פרטי קשר ולוגו המותג. בדומה לתבנית בדף אודותינו באתר האינטרנט שלך, כרטיס הביקור שלך חייב להסביר בבירור מי אתה ולשדר תחושת ביטחון כשאתה מציג את המותג שלך. כרטיסי ביקור יעילים הם כלי רב עוצמה לספר את סיפור המותג שלך ולהשאיר רושם מתמשך על לקוחות ולקוחות פוטנציאליים.

כרטיסי ביקור צריכים להיות ייחודיים ומובחנים, ולא רק שני מאפיינים הקשורים בדרך כלל לעיצובים סטנדרטיים. בעזרת חבילת כלי עיצוב מקצועית חזקה תוכלו ליצור כרטיסי ביקור מקוריים המבדילים אתכם מהמתחרים.

מפרסמי Swift מאפשרים לך לשמור את הכרטיסים שלך בפורמט PDF או TIFF עם תקני האיכות הנדרשים להדפסה באיכות גבוהה ברזולוציה של עד 600 DPI

האופן שבו כרטיס הביקור שלך מונפק בחנות דפוס תלוי בתוכנה ובציוד שבשימוש. הקלפים שלהם נוטים להיות נחותים ומשתמשים בתמונות קליפ טוויטר כדי לקשר אותם לעסקה שפורסמה.

למידע נוסף בנושא של הכנת כרטיסי ביקור יש לגלוש לאתר digitalbcard.co.il

Related Posts