החלפת מנעולים בדלת

מאמרים

החוליה החלשה ברוב המנעולים היא לא המנעול עצמו, אלא הדלת, משקוף הדלת ולוחית הבריח שאליה משתלב התפס. מנעולים מסוימים מוחזקים במקומם על ידי בורג, בדרך כלל ראש משושה, שננעל במקומו כמה סנטימטרים מהדלת. בורג זה מהדק את התפס לצילינדר המנעול, מה שהופך אותו לבלתי אפשרי לפרק את המנעול אם הדלת סגורה.

ברגים אלה יכולים להיות ארוכים למדי מכיוון שהם מחזיקים את המנעול על פני כל רוחב הדלת. כאשר הברגים יתירו, שני צידי המנעול פשוט יגלשו, ורק התפס יישאר בדלת.

ברוב המקרים

אתה יכול להשתמש באצבעותיך בחור שהשאיר המנעול כדי להסיר את תפס המנעול דרך דופן הדלת. אם הדלת או הבריח לא מיושרים, או אם מישהו חפר חור גדול מדי עבור הבריח, הבוכנה לא תלחץ וניתן לעקוף את נעילת הבריח בקלות רבה עם כרטיס אשראי או מברג. לכמה מנעולים יש תפס קפיצי שניתן ללחוץ עליו עם אחד מהכלים הללו כדי לאפשר את הסרת הידית.

מנעול נוסף הנפוץ בדלתות קדמיות

הוא הבריח (משמאל). בריח הוא מנעול המספק לדלת אבטחה יעילה, בניגוד למנעול ידית דלת, העושה שימוש בתפס קפיצי שאינו נכנס לעומק משקוף הדלת וניתן לנעול באמצעות כרטיס אשראי או להזמין מנעולן בפתח תקווה. ידית דלת עם מפתחות יכולה להגביר את האבטחה של הבית שלך, אבל אם היא מהווה את מרכז ההגנה שלך, אז היא לא מתאימה להחלפת מנעול דלת הכניסה שלך.

ישנן מספר דרכים לעשות זאת

אז אם אתה חושב להחליף את המנעולים בדלת הכניסה שלך או להזמין מנעולן בפתח תקווה, המשך לקרוא. לכן, אם אתה רק צריך להחליף את המנעול בגלל שותף חדש או בגלל שהישן כבר בלוי, מאמר זה מתאר את הצעדים שאתה צריך לנקוט. כדי להבטיח אבטחה מרבית ולמצוא את המנעול המתאים לצרכיכם, הקפידו לקרוא את המידע והאפשרויות החשובות ביותר להחלפת מנעול דלת הכניסה שלכם. אם אתם מתכננים להחליף את מנעולי הדלת שלכם מכל אחת מעשר הסיבות הללו, הקפידו לשקול התקנת מערכת היי-טק חדשה לכניסה ללא מפתח כמו Smart Lock.

מברת המנעולנים מפתח תקווה מציעה פתרונות מתוחכמים להחלפת מנעולים ישנים ומיושנים

כשמדובר בהשכרה, אחת האפשרויות הפופולריות ביותר להחלפת מנעול דלת כניסה אלקטרונית היא מנעולי לוח מקשים מכיוון שהם מספקים גישה נוחה, שינוי שילובים הוא לרוב פשוט, ובעל הנכס אינו צריך ליצור מפתחות נוספים. אם זה עתה קניתם בית חדש, כדאי להחליף את כל המנעולים בדלתות הכניסה ולהפוך אותם לאוניברסליים כך שמפתח אחד יפתח כל דלת.

כאשר אנשים מפתח תקווה קונים בית חדש

לעתים קרובות הדבר הראשון שהם עושים הוא לשנות את המנעולים הקיימים בדלתות הכניסה שלהם. אתה לא יודע מי החזיק בעבר את המפתח של דלת הכניסה שלך, אז אתה צריך להחליף את המנעולים בהקדם האפשרי בעזרתו של מנעולן בפתח תקווה. אם המפתחות לבית שלך נגנבים, אחת ההזמנות הראשונות שלך היא להחליף את מנעולי הדלת שלך כך שאף אחד לא יוכל לקבל גישה לבית שלך. החלפת מנעולי דלת עשויה להיות כרוכה בהחלפתם או באיפוס המפתח.

 

כדי להבטיח שהגישה תהיה מבוקרת לאחר עזיבתו של תושב, מומלץ להחליף את המנעולים, גם אם אתם מברכים מישהו חדש. בין אם איבדת את המפתחות שלך או חווית גניבה מבשרת רעות של בקר האבטחה הטוב ביותר שלך, עדיף להחליף את המנעולים שלך מיד. התקנת מנעול או ידית חדשים תמיד נראית כמו משימה קלה לבעלי בתים, אבל מספיקה טעות אחת קטנה כדי למנוע מהמנעול לפעול כהלכה, ולסכן את בטיחותך.
כדי לשמוע עוד פרטים מורחבים אודות החלפת מנעולים בדלת ניתן לבדוק כאן: eyalock.co.il

בעיות רבות של ידיות ונעילות ניתנות לפתרון לפני שהן הופכות לחמורות עד

כדי כך שהמנעול מפסיק לפעול לחלוטין. במקרה של בעיה רצינית במנעול, לרוב עדיף להתקשר למנעולן מהעיר פתח תקוו  או להחליף את המנעול לחלוטין. זול יחסית להחליף את רוב ידיות הדלתות הפנימיות; אם זה לא מיוחד, זה לא מאוד נוח לתקן באופן מקצועי ידיות או מנעולים לדלתות פנימיות. אם אתם צריכים איש מקצוע לפתרון תקלות בידיות או מנעולים לדלתות, לרוב הרבה יותר זול להסיר את החומרה ולהביאה למנעולן מאשר להביא את המנעולן אליכם.

השתמש במברג

כדי להסיר את המנעול מהדלת ולקחת אותו לחנות לחומרי בניין או לחנות המפתחות המקומית שלך, שם טכנאי יכול להדפיס אותו מחדש עבורך תמורת 5-10 דולר. לאחר מכן הכנס את ידית הדלת החיצונית לתוך חור המנעול וסובב אותה. כדי לוודא שהוא פועל כהלכה. כדי להחליף את המנעולים, הברג את ידית הדלת מבפנים והפרד את הידיות.

לבסוף

השליך את המפתח הישן המשויך לדלת כדי לוודא שאתה לא מתבלבל בינו לבין המנעול החדש. ניתן להחזיר זמנית את המנעול הישן בקניית מנעול חדש המתאים לדלת. אם הלכת מספיק רחוק במקום בו התקנת את המנעול החדש, הדבר הבא שאולי תרצה לעשות הוא לבדוק את המנעול. כמובן שמנעול שבור עלול להיות חמור יותר ממה שאתם חושבים, אבל אם הכל ישתבש, עדיין יש סיכוי לתקן את המנעול התקוע או לתקן את הבריח התקוע.

בעלי בתים רבים דוחים בעיות במנעולי דלתות וחומרה מחשש שיהיה צורך להחליף את כל המנעול

אך ניתן לתקן את המנעולים פשוט על ידי החלפת חלקים פגומים או בלויים. כמוצא אחרון, יש צורך לפרק את המנעול כדי לראות אם משהו נשבר או נתקע. ייתכן שתוכל ליישר אותו או להחליף חלק מבלי לקנות מנעול חדש. שיטת האבטחה השלמה ביותר היא הסרת המנעול הקיים מהדלת (כולל הידית אם מדובר בשילוב של ידית ומנעול) ולאחר מכן החלפתו במנעול חדש.

תשלמו US$40 עד US$300 עבור מנעול חדש לדלת

תלוי בעיצוב, החומר, והאם מדובר במנעול פשוט עם מפתח על הידית, או שילוב מנעול וידית איכותיים עם טכנולוגיה חכמה. ניתן לצמצם את הזמן הנדרש להתקנת מנעול חדש על ידי רכישת מנעול מאותו מותג וסוג כמו הערכה הקודמת. החלפת מנעולים זולים ישנים במוצרים חדשים באיכות טובה יותר יכולה להרתיע גנבים. דולר אחד לדולר אחד, הערך הטוב ביותר שלך הוא להחליף את המנעול, לא את המפתח.

בהתבסס על מה שאתה יודע על השימוש היומיומי הצפוי במנעול ועל האבטחה הנדרשת של המכשיר

אפשרויות המוצר שלך בהן תשתמש להחלפת מנעול דלת הכניסה שלך יתחילו להתמעט. אם עדיין לא רכשת את חומרת הדלת החדשה שלך, עיין במאמר שלנו על מותגי המנעולים האהובים עלינו והמנעולים האהובים עלינו. ייעוץ מקצועי בבעיות נפוצות במנעולים ובידיות דלת כמו מנעולי דלת תקועים או קפואים, תפסים לא ננעלים ומפתחות שבורים במנעולי דלתות.

Related Posts