החלפת ירך בגישה קדמית

מאמרים

יש מספר שיטות שונות לביצוע ניתוח החלפת ירך. אחת השיטות היא החלפת ירך בגישה קדמית. כאשר נפצענו בירך שלנו ושברנו אותה או סדקנו אותה תחושת העצמאות והניידות האישית שלנו נפגעו. אנשים שיש להם פציעה בירך לא יכולים ברוב המקרים ללכת לבד וקשה להם מאוד לתפקד בחיי היומיום הרגילים שלהם. ניתוח להחלפת הירך שלנו יאפשר לנו לחזור וללכת באופן עצמאי בלי להשתמש בהליכון או כיסא גלגלים. כך תחושת העצמאות שלנו תחזור ונוכל להיות ניידים יותר. באמצעות מעבר לאתר שתחום המומחיות שלו הוא ניתוחים אורתופדיים יהיה לנו קל יותר לחקור את הנושא של החלפת ירך וללמוד אותו.

איך החלפת ירך תשפר את איכות החיים שלנו?

ניתוח החלפת ירך יכול לשפר את איכות החיים שלנו כי הוא יאפשר לנו להיות ניידים יותר ולא להגיע ממקום למקום באמצעות כיסא גלגלים. כאשר אנחנו שוברים את הירך אנחנו צריכים להיות עם גבס הרבה מאוד שבועות ברוב המקרים. ההחלמה מהפציעה יכולה לקחת הרבה זמן והיא כוללת ניתוח, טיפולי פיזיותרפיה והסתגלות למציאות חיים חדשה בה יש לנו לקות או נכות ברגל. אם אנחנו רוצים לשפר את יכולת הניידות האישית שלנו ואת התנועה האישית שלנו כדאי לנו לברר מול הרופא המטפל שלנו אם אנחנו יכולים להחליף את הירך שלנו בירך מפלטינה.

למי יש לפנות בשביל לבצע ניתוח להחלפת ירך?בשביל שנוכל לבצע ניתוח החלפת ירך אנחנו צריכים ללכת לאבחון ובדיקות אצל רופא אורתופד מומחה. האורתופד יעריך את מידת ההצלחה שיכולה להיות לניתוח מסוג זה בגוף שלנו. הוא גם יבחן האם אנחנו יכולים לעמוד בניתוח וכמה זמן ייקח לנו באופן מוערך להחלים ממנו. ניתוח מסוג זה הוא ניתוח שנערך תחת הרדה מלאה. בשביל שנוכל לעבור את הניתוח אנחנו צריכים לעבור בדיקות שונות שיבדקו את המצב הלבבי שלנו, לחץ הדם שלנו וכמות הסוכר והכולסטרול בדם שלנו. בסופן של תהליך הבדיקות נוכל לעבור את הניתוח במידה והרופא יגיע למסקנה שזה הכרחי ושזה יסייע לנו להחלים ולהבריא מהר יותר.

Related Posts