ארגז כלי עבודה מומלץ

מאמרים

בקיצור, ארגזי כלים הם הדרך הטובה ביותר לשלוט, לאבטח ולהגן על המכשירים הגדולים שלך מפני אלמנטים מחלידים. לפני שאתם קונים את המארז הטוב ביותר, הסתכלו על הסוגים השונים בשוק, ממארזי מתכת קלאסיים עם ידיות ועד לתחנות עבודה מלאות שיכולות להקים מעבדה שלמה. כדי לבחור את ארגז הכלים הטוב ביותר, שקול סוג, חומר, גודל, משקל, ניידות, אבטחה, ארגון ועוד. חברות פופולריות רבות מוכרות ערכות לצרכים שונים, אך יכול להיות קשה לבחור את הטוב ביותר.

השתמשנו ובדקנו רבים מערכי הכלים הטובים ביותר בעסק

גם לאחר שלמדת את התכונות הבסיסיות שיש לחפש בארגז כלים ודפדפת בתבניות הטובות ביותר הזמינות, ייתכן שעדיין יישארו לך כמה שאלות. עבורנו, ערכת הכלים הטובה ביותר למכונאות כוללת את הכלים הבסיסיים הדרושים לעבודה על משימות רכב נפוצות.

שמור על מפתח הברגים שלך בטוח

בנה בית לפטישים שלך ושמור על הכלים שלך במצב עליון עם ארגזי הכלים הטובים ביותר לבית העשה זאת בעצמך הכי מסודר ונייד. אימון לינץ', מנהל אחריות ב-Power Home Remodeling, מוסיף טיפ נוסף: "מערכת הארגון והאחסון הטובה ביותר תהיה תלויה בחלל שלך ובמספר הכלים באוסף שלך.

ארגזי כלים הם לרוב מערכת אחסון הכלים הטובה ביותר עבור אלה עם הרבה כלים גדולים או רק המון כלים

אחד מסוגי ארגז הכלים הפופולריים ביותר הוא ארגז הכלים הקלאסי, כגון ארגז הכלים DEWALT DWST17806 TSTAK או ארגז הכלים קצף בניין Stanley 028001L. לארגז הכלים הזה יש תא עליון ומגירות מרובות להכיל כלי עבודה יומיומיים כגון מפתח ברגים וקופסאות ברגים, אומים ובריחים. כמו ארגז הכלים הקלאסי, גם בארגז הכלים הזה יכול להיות מערכת תפסים לתוספת אבטחת הכלים וידית לשיפור ניידות.

למרות שניתן להשתמש בארגז הכלים עבור רוב הכלים

לא ניתן להשתמש בו לאחסון כלים גדולים ומגושמים. עגלת כלים, כגון RIDGID Storage Cart and Toolizer Organizer, היא בחירה מצוינת לכל מי שצריך לאחסן ולהוביל במהירות מספר רב של כלים. עגלות כלי ארגז כלים הן די יקרות, אך אם אתה קבלן מקצועי או אוהב לבצע תיקוני עשה זאת בעצמך, תזדקק לשטח אחסון לכלי עבודה נוסף, כך שמערכת אחסון שלמה של ארגז כלים תספק את כל צרכי האחסון שלך.

פריט זה נהדר לאחסון כלים בחלק האחורי של המכונית שלך לתיקוני חירום כמו גם עבודות קטנות מחוץ למוסך

לשימוש בבית או לאחסון כמה כלים בתא המטען של רכב, זה כמעט מושלם, ולכן בחרנו בו כערכת הכלים הרצינית הטובה ביותר. בשל גודלו הקטן של ארגז הכלים, הוא מתאים ביותר לבעל הבית שיש לו רק כמה כלים לסחוב מחדר לחדר בעת ביצוע משימות תחזוקה מדי פעם. זהו אחד מארגזי הכלים הזולים ביותר שבדקנו, ולמרות שהוא לא נועד לשאת סט כבד של כלים חשמליים, הוא מושלם לארגון סט קטן של כלים המיועדים לעבודות מוזרות ברחבי הבית.

במגירה העליונה שלו יש תאים לכלים קטנים ומהדקים

בעוד שבמגירה התחתונה יש מקום אחסון פתוח לכלים גדולים יותר. בדומה לארגז הכלים של עגלת DeWalt, לארגז הכלים הזה יש שני תפסי מתכת בחזית כדי לשמור על המכסה סגור ועל הכלים בפנים גם אם ארגז הכלים נשמט. הודות לגודלו הגדול של ארגז הכלים DEWALT DWST08204, ניתן למלא אותו בכלים גדולים יותר ולשאת אותו ממקום למקום על ידי החזקת הידית בחלק העליון או בשתי הידיות בצד.

אם כבר מדברים על אחסון כלים

המגירה הזו של סטנלי לא מציעה הרבה מבחינת ארגון – בסופו של דבר יהיה לך בלגן של כלים – אבל אף אחת מהמגירות האחרות שבדקנו לא מיועדת לפריטים שאינם כלי עבודה . אבל העומס שלו מונע ממנו להציע פתרון לאחסון כלים קבוע – יש רק כיס אחד בפנים.

אם אתם מחפשים ארגז כלי מתכת באיכות גבוהה

ארגז הכלים הדו-שכבתי Trusco ST-350-B הוא הפתעה אמיתית. קנה ב-Acme Tools Milwaukee Packout Rolling Toolbox ל-Milwaukee Packout Rolling Toolbox יש פרמיה של $30 אבל הרשים אותנו עם גלגלי ה-9 אינץ' הגדולים והעמידות הקשוחה שלו. ארגז כלים עם גלגלים של DeWalt Toughsystem 2.0 עולה בסביבות $179, ארגז הכלים עם גלגלים זה מכיל את כל מה שאתה צריך כדי להעביר בבטחה כלים, אספקה ועוד לאתר העבודה. ארגז הכלים של מילווקי 48-22-8426 Packout 22 אינץ' עמיד לפגעי מזג האוויר והמארז המחוזק במתכת שלו יגנו על הכלים שלך כמעט מכל מה שעלול לקרות באתר העבודה שלך.

הבעיה הכי גדולה שלי עם ארגז הכלים המתגלגל של Milwaukee Packout היא שלו. מחיר, מה שכנראה לא הגיוני למי שרק רוצה קופסה פשוטה לאחסון הכלים שלו.
למידע מורחב אודות ארגז כלי עבודה מומלץ ניתן לבקר ב- deko-israel.co.il

מצד שני

אם יש לך סט שלם של כלים חשמליים של DeWalt ואתה רוצה לאחסן אותם בבטחה ארגז כלים נייד, ארגז כלים נייד מפלסטיק בגודל 12 אינץ' אינו הבחירה הטובה ביותר. קבע באופן מציאותי כמה זיכרון אתה צריך, ולאחר מכן בחר את סט הכלים הנכון. עבור הטוב משני העולמות, בחר בארגז עגלה למשטח עבודה ו- ארגז כלים נייד קטן לנשיאת הכלים שלך. אם יש לך הרבה כלים, אתה יכול לבחור בארגז כלים עם גלגלים, שהוא נהדר עבור משאות כבדים.

תיק או דלי הם אחת הדרכים הטובות ביותר עבור עשה זאת בעצמך לשאת את הכלים שלהם. יש להם מגירות ולעיתים קרובות פלטפורמה תחתונה גדולה לאחסון כלים גדולים יותר.

הם נוחים מכיוון שניתן להביא אותם בקלות ממקום אחד לאחר עם הכלים הדרושים בהישג יד

יש להם גם תאים מרובים שמקלים על ארגון הכלים לפי סוג או גודל. למרות שהם מצוינים עבור כלים חשמליים גדולים, הם לא נועדו לארגן את הכלים שלך, מכיוון שהם בדרך כלל מורכבים מתא אחד גדול. מארז כלי פלדה גדול עם ארבע מגירות וחלק עליון פתוח לאחסון כלים.

הבחירה שלנו Milwaukee Jobsite Workbox 13 ארגז הכלים הטוב ביותר ארגז כלים זה שומר כלים זקופים

שומר אותם מאורגנים, קלים לאיתור ופחות סיכוי לזוז. זה לא ארגז הכלים העמיד ביותר בשוק, אבל עבור בעל הבית המעשי עם מעט כלים לאחסון, זה ללא ספק ארגז הכלים הטוב ביותר עבור הכסף.

הבחירה המובילה שלנו עבור ארגז הכלים הטוב ביותר

הוא ערכת עגלת הכלים והארגונית המקצועית של RIDGID. עיין במאמר שלנו על סקירות ערכות כלי המכולת הטובות ביותר שאתה יכול לערום ולאחסן במוסך או בחנות שלך. ארגזי הכלים הטובים ביותר אם אתה מחפש סוג זה של "ארגזי כלים", עבור למאמר שלנו עם ביקורות על ארגזי הכלים הטובים ביותר לבחירה שלנו. ההמלצות שלנו עבור ארגז הכלים הטוב ביותר למוסך שונות מההמלצות שלנו עבור ארגז הכלים המכונאי הטוב ביותר.

המילווקי הוא לא ארגז הכלים המרווח ביותר שמצאנו, אבל הוא מכיל מגוון שלם של כלים חיוניים, שגודלם וצורתם קל לסחוב כשהוא מלא.

Related Posts