איפה יש עמדות טעינה לרכב חשמלי

מאמרים

הנה כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתקין תחנות טעינה לרכב חשמלי בהשקעה הבאה שלך בנכס. תקעים – בתחנות כוח ובתחנות טעינה, מספר מכירות הרכב החשמלי בארה"ב עשוי לגדול בשנים הקרובות, מכיוון שהן חייבות להיות מעשיות עבור מרבית הנהגים. רשת של תחנות טעינה חיונית אם מכוניות חשמליות יעבדו בשבילך ועבור משפחתך. הנה רשימה של המקומות הטובים ביותר לעשות זאת. יש לנו תוספים ורכבים חשמליים, כך שרשת תחנות טעינה עם שקעים חיונית לחלוטין כאשר כל המשאיות החשמליות והאוטובוסים נמצאים על הכביש, וזה לא רק הכרחי, אלא גם למען בטיחות הנהגים והסביבה, כיוון שהם יעילים יותר ממכוניות בנזין.

יש צורך בשני דברים כדי להשאיר כלי רכב חשמליים על הכביש: רשת של תחנות טעינה ורשת חשמל שיכולה לתמוך בהן.

על מנת לטעון מצבר חשמלי לרכב, בדרך כלל אתה זקוק לחבילת מצבר, מטען ומטען, כמו גם מכשיר הטעינה המתאים, המכונה גם EVSE (ציוד שירות חשמלי לרכב).
כדי לקרוא עוד על איפה יש עמדות טעינה לרכב חשמלי כדאי להעיף מבט ב- evcar.co.il

תחנות טעינה מחוברות לרוב לרשת

שברוב המדינות נשענת על דלקים מאובנים, ויש להן חיישן חיבור חשמל שמנתק את החשמל כאשר המכונית החשמלית אינה טעונה. בעוד שטעינת רכב חשמלי בשטחים ציבוריים אינה תמיד הנורמה, רוב בעלי הרכבים החשמליים מתקינים עמדת טעינה בבתיהם. זה קורה יותר ויותר בארצות הברית, מכיוון שתחנות טעינה ציבוריות הפכו נפוצות יותר באזורים עירוניים. תחנות טעינה נגישות בדרך כלל למספר מכוניות ורכבים חשמליים, אך זו לא בהכרח הדרך היעילה ביותר לטעון רכבים חשמליים.

כשאתה לא בבית

תחנות ציבוריות יכולות לטעון מכוניות חשמליות בצורה מהירה ויעילה יותר מתחנות טעינה פרטיות, אך כשאתה בבית, ייתכן שיהיה עליך לטעון למרחק ארוך יותר. תלוי כמה זמן אתה צריך לנסוע לתחנת הטעינה, יש לך מגוון אפשרויות זמינות לתחנת הטעינה שלך. למשל ל- ChargePoint יש מאה אלף נקודות טעינה בארה"ב ואפליקציה שעוזרת לנהגים למצוא מאות אלפי כאלה. בנוסף לתחנות ברמה 2 שכבר הוזכרו, קיימות כיום עמדות טעינה מהירות DC עבור טסלס במחיר של 3653,813 $, על פי ה- DOE. בפברואר 2021 היו בארה"ב יותר מ -1.2 מיליון נקודות טעינה לרכב חשמלי, ללא ספירת טעינה למגורים, ובשנת 2018 היו בסך הכל 2.5 מיליון נקודות טעינה בפריסה ארצית, מתוכן רק 20% או רבע היו קליפורניה לבדה. בקליפורניה יש את המספר השני בגודלו של כלי רכב חשמליים לנפש באמריקה, על פי אתר evadoption.com העוקב אחר בעיות ניידות חשמלית.

עם כל כך הרבה מה לקחת בחשבון, קשה לאתר מתי שוק תחנות הטעינה החשמליות יהיה גדול כמו זה של תחנות התדלוק.

כדי לגדל את שוק תחנות הטעינה לרכב חשמלי, יש צורך בתמיכה ממשלתית רציפה בכדי להגדיל את מספר עמדות הטעינה ולהפחית את עלות תחנות הטעינה ואת המספר ההולך וגדל של כלי רכב חשמליים על ידי צמצום נוסף של זמני הטעינה. הביקוש הגובר למכוניות חשמליות ולרכבים אחרים בארה"ב ובעולם יגביר את שוק הרכבים החשמליים. כתוצאה מכך, יותר בעלי מכוניות חשמליות וכלי הרכב שלהם יתודלקו על ידי תחנות טעינה חשמליות, וכתוצאה מכך שוק תחנות הטעינה המהירות יגדל. תחנות טעינה ציבוריות נוספות יאפשרו ל- GM או ליצרניות רכב אחרות להתחרות טוב יותר בטסלה, שהיא כיום מובילה עולמית במכירת רכבים חשמליים ויש לה רשת פרטית משלה של תחנות טעינה מהירה.

לגבי סוג תחנת הטעינה, ההערכה היא שפלח תחנות הטעינה לרכב חשמלי אחראי ליותר ממחצית מכלל תחנות הטעינה בארה"ב.

רכבי PV מחולקים גם לשני קטעים: עמדות טעינה תוספות לרכבים חשמליים וכלי רכב חשמליים היברידיים. בארה"ב יש יותר מ -1,000 תחנות טעינה P, בהיקף של למעלה מ -2,500.

כלי רכב חשמליים הם כולם – מכוניות חשמליות הנשענות על הסוללות כמקור האנרגיה היחיד שלהן. הם מופעלים אך ורק על ידי חשמל המאוחסן בסוללה ולא על ידי מקורות אנרגיה אחרים.

עם זאת

עמדות טעינה של טסלה משתמשות בתקע אחר – בסוג שרכבי יצרנים אחרים אינם יכולים להשתמש בו. כדי למנוע חניה לטווח ארוך של מטענים, תחנת הטעינה הציבורית לא תטען את החשמל הנצרך, אלא את תהליך הטעינה בעת חיבור הרכב. אמנם עמדת הטעינה לרכבים חשמליים מציעה גמישות רבה מבחינת זמן הטעינה והטווח, גורם מגביל בזמן הטעינה.

בניגוד לתחנות דלק

אין תחנת טעינה ציבורית בה אתה יכול לעזוב את הכביש ולמלא את מכוניתך, ואין תחנת טעינה ציבורית בקרבת מקום העבודה שלך. אם המכונית שלך חשמלית לחלוטין, אך אתה עדיין נמצא באזור עם מספר גבוה של תחנות טעינה לרכב בנזין, ייתכן שיהיה צורך לשדרג לתחנת טעינה ברמה 2 עבור הבעלים. הותקנו כמה תחנות טעינה מהירות כך שתוכלו לטעון את רוב הרכבים במלואן תוך 30 דקות בלבד. אם אתה נוסע עם רכב PEV, טעינת רכבים עשויה לדרוש מעט יותר תכנון. אז אל תפחדו להתנהג לא רק בתחנת הדלק, אלא גם בתחנת טעינה ציבורית או באחת מתחנות הטעינה הציבוריות הרבות האחרות.

Related Posts