איך צובעים את הבית?

מאמרים

יש דרך נכונה לעשות כמעט הכל בחיים, ואם אנו נותנים לך אוסף של טיפים פשוטים למדי שתוכל לעקוב אחריהם וליישם את השיטות בצורה נכונה לצביעת הבית שלך כמו מקצוען, אין לך שום בעיה. החל מבחירת הצבע המתאים לקירות פנים וכלה בצביעת חיבורים חיצוניים, ריכזנו עבורכם רשימה של כל מה שאתם צריכים לדעת על צביעת ביתכם. מחמשת הדברים הללו שיש להימנע מהם במהלך הפרויקט כדי להאיץ את תהליך הציור, כמו גם חמישה טיפים על חמש הטעויות הנפוצות ביותר בעת ציור.

אם אתה תוהה כיצד לצבוע את החלק החיצוני של הבית שלך, עליך לשקול תחילה כמה דברים. חשוב לקבל כמה שיותר מידע לפני שתתחיל לשאול כיצד לצבוע את הבית שלך מבחוץ.

אם אתם מתכננים לצבוע את הבית שלכם

עליכם להעריך את מחיר הצבע בו אתם משתמשים. קבלת עזרה: לא קל לחובבן לצבוע בית ללא עזרת איש מקצוע, ואם אינך מכיר את כלי הצביעה הטובים ביותר, תוכל לשכוח את כל העצות הללו. עם הריבית שאנו משלמים על צביעת הבית, אנו יכולים להימנע מהצורך לראות את חשבון החיסכון שלנו יבש וצבע יבש.

אם אתה מצייר את החלק החיצוני של הבית שלך

הנה כמה טיפים לקביעת כמות הצבע שתזדקק לכל הבית. אם אתה משתמש באיש מקצוע, תגלה כמה ליטרים של צבע יש צורך, ואתה צריך לדעת כמה זמן לוקח לצבוע את הבית החיצוני. קנו את הצבע ביחד: הזמן מוגבל, אז וודאו שיש לכם מושג טוב מה תזדקקו לפני שתעלו אותו.

אל תשכח למהר את החלק הזה

זכור שעבודות הכנה הן החלק החשוב ביותר בצביעת הבית ואתה זקוק להבנה טובה של מה אתה הולך לצייר וכמה. זה אמור להיות פחות או יותר סוף מאמר זה, אך זכרו כי אנו מדברים על צביעת בית ולא על הכנתו או תיקונו, לכן אל תמהרו.

אם אתה מצייר צד אחד של הבית בשנה, זה יגרום פחות נזק לחוץ הבית שלך מאשר אם תצבע את הצד השני בו זמנית. צביעת הבתים מוקדם ממזער נזק לקירות החיצוניים וגם ממזער את הצורך לגרד צבע, לאטום את האטמים ולהחליף את העץ.

זכור את הטיפים והטריקים האלה ותוכל לצייר את הבית שלך כמו מקצוען. אם עד אז נאבקת עם הצבע, טיפ זה יעזור לך לצבוע את החלק החיצוני של הבית עם המקצוענים.

צפו בסרטון הקצר הזה

כדי לראות כמה מפעולות הצביעה החיצוניות וראו את השלבים לצביעת התריסים למטה. ראה כיצד לצבוע את הפאנלים המוגבהים על הדלתות ואת המדריך שלב אחר שלב כדי לבדוק אותם ולראות את המדריך הצבעוני צעד אחר צעד לצביעת תריסים.

ברוב המקרים

אתה רוצה לצבוע תחילה את חיפויי הבית ואז לצבוע את כל החיפויים. כדאי גם לשקול את הציוד הדרוש ולשאול מומחה אם אתה צריך לנקות את החלק החיצוני של הבית שלך לפני שאתה מצייר אותו. הם גם רוצים שתשקל אם אתה זקוק ליכולת לקנות צבע, כתמים וחומרים אחרים הדרושים כדי להפוך את הבית לבית.
למידע אודות איך צובעים את הבית? יש לבקר ב- home4styling.co.il

כאשר הגיע הזמן לצבוע

ניתן לצבוע את הקירות לאחר השלמת כל ההכנות לפני צביעת הקיר. מומחים רבים מאמינים כי יעיל יותר לצבוע קיר קודם ואז לחתוך אותו בעזרת מברשת כדי להשיג משטח מושלם. כשהגיע הזמן לצבוע את המסגרת, הוא יכול היה להתחנן עם הזמן שצריך לצבוע אותה, מכיוון שהמסגרת נצבעת בדרך כלל בעבודת יד.

חיצוני טיפוסי של בית יכול להיות צבוע על ידי צייר מקצועי תוך 1-2 שבועות, ואילו בעל בית שצובע את אותו הבית זקוק ל 2-3 שבועות. כמה זמן הצבע החיצוני נמשך תלוי בצבע בו אתה משתמש ובכמה שהבית שלך מוכן לצביעה.

אם עבודת הצבע הקודמת בחלקו החיצוני של הבית שלך אינה מיושמת כהלכה

צפוי שכבת צבע חדשה. כדי לשטוף צבע סדוק, וודא שביתך הסכים להתייבש לחלוטין לפני שתתחיל לצבוע. חובבי DIY רבים טועים לחשוב שהזמן הטוב ביותר לצבוע את הבית הוא באמצע הקיץ, עם מעט סיכוי לגשם, אך רצוי מאוד לצבוע אותו ביום יבש ושטוף שמש.

אין באמת זמן אוניברסלי שהוא אידיאלי לקבלת שכבת צבע חדשה מבחוץ או מבפנים

את החלק החיצוני עדיף להשאיר לעונה מסוימת, אך צביעת פנים הבית יכולה להיעשות בכל ימות השנה – אז אל תפרצו את בועת הצבע שלכם. אין גבולות כמה עולה לצבוע חזית חיצונית של בית, לא משנה איך תצבעו את החיפוי.

Related Posts