איך מחליפים לוח חשמל ראשי

מאמרים

Earlybird אוהב להסתכל על לוחות החשמל הנוכחיים שלך כדי לוודא כי אספקת החשמל בביתך בטוחה ומספיקה. אינך צריך להחליף או להחליף לוח בקרה בעת הפעלת המפסקים. אם הכוח לא מצליח לשדרג את הפאנלים, תזדקק לבדיקה על ידי מפקח קוד הבניין שהוסמך על ידי השירות בכדי לכוונן את המונה ולכבות את החשמל.

זה אומר שעדיף להחליף את לוח הבקרה המיושן מאשר להחליף אותו ולהתקין מערכת חשמל חדשה ועובדת

כשאתה משדרג, אתה עשוי להבחין בסימני אש בארון הבקרה שלך כאשר הוא מפעיל מפסק כאשר אתה מנסה להפעיל מספר מכשירים או אלקטרוניקה בו זמנית. החלפה של לוח הבקרה עשויה להיות נחוצה גם אם רצועת האוטובוס מושמעת, הקשת חלודה, או נזקים המונעים חיבורי מפריע תקינים, או אם לוח הבקרה נמוך מדי ועמוס יתר.

אם לוח הבקרה הנוכחי שלך אינו מסוגל להכיל מעגל חדש

תצטרך להחליף אותו ויהיה לך מעגל מיוחד חדש שיפעל לשקעים שלך. אין צורך להוסיף מעגלים נוספים, לעדכן את הלוח הראשי או להוסיף לוחות משנה. אם אתה צריך להפוך את המפסק, אתה יכול להשתמש בשירותי הכבלים הביתיים שלנו כדי להחליף את הפאנל הלא מספיק שלך. לאחר שהמעגל פתוח, בדוק את ענפי המעגל האחרים כדי לוודא שהם מותקנים כהלכה. לאחר שהסרתם את מכסה הפאנל, תוכלו להסיר את החוטים מהמפסקים השבורים על ידי משיכתם החוצה.

נקה והניח את החוטים מתיבת הפאנל שלך והסר את הכבלים, המהדקים והצינורות מהתיבה. שחרר את הברגים המחוברים לקופסה על הקיר, משוך את הקופסה בנפרד והסר אותה.

המתג הראשי ממוקם במקום בו הפאנל בנוי ומכבה את החשמל בבית

המתג הראשי מקבל חשמל משני כבלים לאספקה חמה המגיעים מלוח השירות וכבל ניטרלי המחובר לרצועת האוטובוס הנייטרלית. עליכם לבדוק את המתח של המפסקים הסמוכים כדי לוודא שמפסקי החשמל בלוח אינם חיים.

צריכת החשמל הכוללת לא תעלה על הקיבולת של 100, 150, 200 או 400 אמפר. חשמל מקווי חברות החשמל זורם לבית דרך המונה בלוח הבקרה, השולט בזרימת החשמל לבית.
על מנת לראות עוד פרטים נוספים על חשמלתיאל חשמלאי מומלץ ואיך מחליפים לוח חשמל ראשי כדאי לגשת לאתר status-master.co.il

לוח משנה הוא לוח בקרה קטן שמטופל באזור מסוים בבית. בחלק משקי הבית, לוחות משנה ממוקמים בגרסה קטנה יותר של הלוח הראשי ומחוברים אחרת מהלוח הראשי.

המגבלה היחידה למספר לוחות הבסיס שאתה יכול לקבל היא המספר הזמין במעגל המתג הראשי. כוח המגבר של המעגל שווה או נמוך מההספק של לוח המשנה הבא שלו.

העלות הממוצעת של החלפת לוח בקרה

היא בין $ 1,500 ל- $ 3,500, תלוי בזרם הנדרש. המחיר הממוצע של התקנת והחלפה של מתג ראשי או התקנת מתג חשמלי חדש הוא 500 עד 2000 דולר. שדרוג ל 100 אמפר (העלות שלי) עולה 1600 עד 4,000 דולר, והחלפת מפסק 200 אמפר עולה 3000 עד 5000 דולר.

העלות הכוללת של החלפת לוח בקרה מאוד מגוונת, ולכן קשה להגדיר בדיוק כמה עלויות ההחלפה יהיו גבוהות. כמות החשמל, סוג הבית ומספר המעגלים הנדרשים ממלאים תפקיד בעלות הכוללת.

אחד הפרויקטים הנפוצים ביותר הקשורים לחיווט הבית שלך

הוא החלפת לוחות בקרה ומפסקים. בנוסף לקביעת עלות החלפת לוח הבקרה, הדבר יכול לסייע למכשירי החשמל שלך לפעול ביעילות מירבית, למנוע שריפות חשמל ולהעלות את הערך הכללי של בתיך.

אם אתה בתקציב הדוק

עדיף לשאול איש מקצוע לגבי מצב המערכת שלך לפני שתתחיל. מכיוון שבתינו צורכים יותר אנרגיה, ייתכן שמערכות חשמל שהותקנו לפני עשרות שנים אינן יכולות להתמודד עם העומסים החשמליים הנדרשים כיום. ניתן להניח כי בתים ישנים רבים, אם לא כולם, יזדקקו למעין מודרניזציה של מערכות הפצת החשמל שלהם בכדי לענות על הביקוש הגובר לחשמל.

לוחות חשמל ישנים יותר יכולים להגיע ל -60 עד 100 אמפר

אך פאנל של 200 אמפר יענה על צרכי החשמל של המשפחה שלך ויספק מקום רב לצמיחה עתידית ברוב הבתים החדשים. כדי לשדרג ל -200 אמפר כדאי להוציא 2,000 עד 2,500 דולר ו -2,000 ל -4,000 דולר לשדרוג ל -400 אמפר.

לוחות חשמל הם אחת מנקודות החשמל החשובות ביותר בביתכם

ולכן חיוני לפקוח עין על הפאנלים שלכם כדי לוודא שהם פועלים כראוי. נזק לחוטים החשופים עלול לגרום לשריפות בביתך ועלול להוביל לאובדן ארגז המגן שלך, ולכן עדיף להחליף לוח חשמל שלם אם אתה מודע לבעיה. כדי לעזור לך לזהות את הסימנים שהגיע הזמן להחליף את המעגל שלך, החשמלאים המובילים שלנו רצו לחלוק 11 שלטים שראו במהלך שנות השירות שלהם.

לוח החשמל שלך

הוא הלב של אספקת החשמל הביתית שלך וההגנה שלך מפני עומס יתר; לכן, חשוב שהוא יתפקד בזרם תקין. לוח מפיץ חשמל למנורות, מכשירי החשמל והמכשירים האלקטרוניים. לוח החשמל שלך שואב המוני חשמל מהחוטים הגדולים ביותר בביתך ומוליך את הכמות הקטנה ביותר של חשמל לשקעים המשמשים מכשירי חשמל ביתיים רבים. בשלב זה, עליכם לנתק את החיווט, להסיר את הפאנל הישן ולהעביר את ספק הכוח קדימה כדי שיוכל להזין את החשמל לרשת כדי שאספקת החשמל תעבור לפאנל החדש. ההפעלה מחדש נעשית על ידי החלפת המתג הראשי למפסק וכיבוי המפסקים באופן אינדיבידואלי כדי למנוע מתח יתר במערכת שלך. לאחר מכן תוכל להסיר את הלוח מהקיר ולהניח את הכבל מעל החלק העליון של התורן.

Related Posts