איך לתלות טלוויזיה

מחשבים ואלקטרוניקה

מדוע לא כדאי לשכור איש מקצוע שיתלה את הטלוויזיה ומה כרוך בתהליך?

תליית טלוויזיה היא לא משימה קשה. ניתן לעשות זאת על ידי ביצוע השלבים המוזכרים להלן:

– חשב את משקל הטלוויזיה לתלייה. אתה יכול למצוא זאת במפרטים בגב הטלוויזיה שלך. המשקל יוצג בפאונד ובקילוגרמים, לכן חשוב להמיר זאת לפאונדים אם אתה משתמש ביחידות אימפריאליות. לדוגמה, אם יש לך טלוויזיה בגודל 32 אינץ' ששוקלת 12 פאונד, אז תכפיל את 12 ב-2.2 ותגיע ל-25 פאונד (או 11 קילוגרם).

– גלה איזה סוג של תושבת או תושבת לקיר התואם למשקל ולגודל הטלוויזיה שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי עיון במדריך או באתר האינטרנט של הטלוויזיה שלך לקבלת מידע נוסף על המפרטים שלה. אם אין לך גישה למשאבים האלה, חפש באינטרנט כדי לקבל תשובה או התקשר לשירות הלקוחות כדי לברר איזה סוג של תושבת יתאים ביותר לצרכים שלך – ייתכן שהם אפילו יוכלו

מבוא

תליית טלוויזיה היא פרויקט שיפוץ בית נפוץ. זה יכול להיעשות בכמה דרכים שונות ויש הרבה שיקולים שונים שיש לקחת בחשבון בעת תליית הטלוויזיה.

המאמר הבא יכסה כמה מהיסודות, אבל תמיד עדיף להתייעץ עם מומחה לפני שתנסה כל פרויקט שיפוץ בית גדול.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למדוד את הקיר. אתה רוצה לוודא שיש לך מספיק מקום לטלוויזיה ושהיא לא תתלה מהקיר.

השלב הבא הוא לוודא שאתה משתמש במוצא ניטים, זה יבטיח שהטלוויזיה שלך לא תיפול מהקיר. לאחר מכן תרצה להשתמש בפלס כדי לוודא שהטלוויזיה שלך תלויה ישר על הקיר.

סוף סוף, הגיע הזמן לתלות את הטלוויזיה על הקיר! תרצה להתחיל בהצמדת צד אחד של התושבת על חתך בקיר שלך ואז הברגת בורג אחד בכל צד של התושבת הזו. לאחר מכן, חברו את התושבת הזו על חתך אחר על הקיר שלכם עם ברגים ואז חברו גם תושבת נוספת אליו עם ברגים. לבסוף, חברו את הסוגריים הללו יחד עם ברגים ותלו את הטלוויזיה שלכם!

מה תצטרך בשביל לתלות את הטלוויזיה שלך על הקיר

תליית טלוויזיה על הקיר היא דרך קלה לגרום לסלון שלך להיראות מודרני ומסוגנן יותר. במאמר זה נספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על תליית טלוויזיה על הקיר.

התקנת טלוויזיה על הקיר היא דרך מצוינת לסדר את הסלון שלך. אתה יכול גם להרכיב אותו על התקרה אם יש לך שטח פתוח. תליית טלוויזיה זה לא קשה כמו שזה נראה וזה שווה את המאמץ.

הצעד הראשון הוא להסיר את הטלוויזיה ממקומה הנוכחי ולנקות כל פסולת או אבק שאולי הצטברו סביבה. לאחר מכן, מדוד את המרחק בין שתי נקודות שבהן אתה רוצה לתלות את הטלוויזיה שלך. ודא שהם מרוחקים לפחות 32 אינץ' זה מזה וודא שיש מספיק מקום לכבלים וציוד אחר כמו נגני DVD, סרגלי קול וכו'.

איך לסיים את העבודה על ידי תליית הטלוויזיה שלך וגימור

מאמר זה יראה לכם כיצד לתלות טלוויזיה בהתקנה קלה ומהירה.

הצעד הראשון הוא להחליט היכן אתה רוצה את הטלוויזיה שלך.

השלב השני הוא למדוד את גובה הטלוויזיה. אתה צריך למדוד מהחלק העליון של הטלוויזיה למקום שבו אתה רוצה להיות מותקן על הקיר.

השלב השלישי הוא להחליט על גודל סוגר עבור הטלוויזיה שלך ולרכוש אותו מחנות החומרה המקומית שלך או באינטרנט.

השלב הרביעי הוא להרכיב את התושבת על הקיר עם ברגים ארוכים מספיק, אך לא ארוכים מדי, מכיוון שהם עלולים לחדור לתוך קיר גבס או גבס. אם אתה מתקין טלוויזיה כבדה, וודא שאתה משתמש בברגים מתאימים שדורגים לפחות 75 פאונד של משקל לכל בורג (או יותר במידת הצורך). ודא שיש שפע של עודף משני הצדדים, כך שכאשר אתה תולה את הטלוויזיה שלך, היא לא תוכל ליפול משני הצדדים.
עבור עוד פרטים נוספים בנושא של תליית טלויזיה מהתקרה ואיך לתלות טלוויזיה באפשרותך לגשת לאתר 9911.co.il

השלב החמישי הוא להציב

Related Posts