איך לבחור אטרקציות לחתונה

מאמרים

בכל מה שקשור לבחירת מקום לחתונה, התהליך כולו יכול להרגיש די מרתיע, ויש הרבה שאלות שעליך לענות עליהן. אם אתה מתמקד כיצד לבחור את מקומות החתונה שלך, ישנם מספר דברים שאתה צריך לשקול. אם אתם מתכננים חתונה ביעד, אתם רוצים גם לדעת אילו פעילויות אחרות זמינות לאורחים שלכם באזורכם.

זה גם רעיון טוב להרכיב רשימה של שירותי חובה לחתונה שלך, כמו מתכנן חתונות, צלם חתונות ומעצב שמלות כלה. למדו כיצד להשיג רישיון חתונה למקום ולהעסיק קצין במדריך הדרכים שלנו לחתונות סקוטיות.
למידע בנושא של מגנטים לאירוע באפשרותך לגלוש לאתר davidkaza.com

הורד את הכלי שלנו בחינם לתכנון חתונות ל

Do-List וראה את המדריך שלב אחר שלב לתכנון החתונה שלך. מתכנן החתונות שלך יוכל למצוא מקום בקרבתך שעונה על הקריטריונים שלך ועונה על כל השאלות שיש לך. נשקול מחדש את רעיונות החתונה שלך בחוף הים ונדבר עם סוכן על כך, והם יעזרו לך למצוא חתונה בכל מקום. לאחר מכן תוכלו לעיין בפרטי החתונה עם מתכנני החתונות שלנו, שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הסופית.

אם אתה באמת רוצה לדמיין להתחתן בקפלה בלאס וגאס

בקש סיור מודרך במקום החתונה. נסו גם לבקר במקום לפני שתארחו מופע או מופע חתונות, כדי שתוכלו לראות אם הם לבושים כמו שהיו ביום החתונה שלהם. לאורחים שאינם יכולים להשתתף, כך ניתן לתכנן חתונה וירטואלית מקוונת.

המשך לקרוא

כדי לראות 11 מקומות לחתונה עצים המושלמים עבור זוגות בחוץ, או עיין במדריך החתונות שלנו כדי לגלות אפשרויות נוספות לתכנון היום הגדול שלך. לקבלת רעיונות נוספים כיצד לגרום למתכננים וזוגות להתעניין בחתונה, עיין בספר מקומות החתונה שלנו ובפוסט הבלוג שלנו, שם אנו מפרטים למה זוגות יכולים לצפות ממקום חתונה. אם אתה ייחודי ורוצה לחסוך דולר או שניים במקום החתונה שלך, בקר במקום חתונה.

אתה רוצה מקום חתונה שכולל הכל ומציע לך קייטרינג

פרח ומעצב משלך. זה תלוי בכם, חתן וכלה, מה אתם באמת רוצים לקחת בחשבון: יעד המציע מגוון אפשרויות לינה לאורחים. כשאתה בוחר ספק לחתונות בחוף, אתה רוצה לוודא שהמיקום מקל עליך לקבל את רישיון הנישואין שלך ואת ההסמכה כשאתה מארגן את חתונת החוף שלך ביעד שלך. גלה כיצד להימנע מהלם עם מדבקות לחתונה ותכנן חתונה שאתה רוצה ויכול להרשות לעצמך. כשתהיה מוכן, למד מה הולך לתכנן את שאר החתונה שלך ואם אתה בתקציב, חקור את הרעיונות המדהימים האלה לחתונה במחיר סביר וחקור כמה מרעיונות החתונה המדהימים שלנו.

עבור רוב הזוגות בחתונה

המקומות גוזלים חלק גדול מהתקציב שלהם וחשוב לדעת מה אתה יכול להוציא. אל תשכחו להזמין את המקום או הספק שבחרתם במחיר הטוב ביותר והתחילו לתכנן את החתונה שלכם כדי לוודא שתקבלו הכל. המקומות אוכלים חלק ניכר מתקציב החתונה, אז כדאי לבחון את האפשרויות שלכם ולשקול דרכים לחסוך במקום שלכם.

כדי לעזור לכם להחליט איזה מקום לחתונה מתאים לכם, ריכזנו עבורכם רשימה של טיפים כיצד למצוא את המיקום המושלם ולשקול סוגים שונים של מקומות. זכור טיפים אלה למקום החתונה כשאתה מסייר במקומות ומחליט היכן לערוך את קבלת הפנים שלך.

אם אתם מתכננים להתחתן בכנסייה ולהעביר את האורחים שלכם למקום קבלת פנים נפרד

או אם אתם מתכננים לחגוג את הטקס ואת חגיגת הערב שלכם באותו מקום, תזדקקו למיקום מתאים הממוקם ליד הכנסייה, אולם קבלת פנים וכניסה ראשית למקום החתונה שלך. עליכם לבחור בין שני מקומות קבלת פנים שונים, אחד לחתונה עצמה ואחד למסיבת האפטר שלכם.

כדי להשוות בין קפלות החתונה הטובות ביותר בווגאס, אתה רוצה לברר איזה סוג של חבילות תכנון חתונה הם מציעים.

השתמש באתרים כמו WeddingWire

כדי לחפש מיקומי חתונה בקרבתך, לקרוא ביקורות על זוגות בעבר ולצפות בתמונות. אם יש לך רעיון לחתונה המושלמת, יידע את האורחים שלך שהטקס יהיה מהיר ושאתה זקוק לעזרה במוזיקה ובכיסאות (אם בכלל יש לך אותם). וודאו שיש לכם רשימה של כל השמות, הכתובות, מספרי הטלפון והכתובות של אורחי החתונה שלכם. שימו לב לתכנית החתונה בכדי ליידע את האורחים למה לצפות, כך שלאף אחד לא יהיו יותר מדי שאלות לגבי פרטי האירוע, כגון תאריך, שעה, מיקום וכו '.

אם יש לכם מושג מה שלכם חתונה צריכה להיראות

להרגיש ולהיזכר בתמונות, השלב הבא הוא למצוא מקום לחתונה שמתאים לסגנון שלך. לפני שתתחיל לסייר במקומות החתונה, כדאי שתקדיש זמן כדי לקבוע את הסגנון הכללי של החתונה, גם אם טרם הגדרת נושא. מתקני חתונה של מינסוטה מאפשרים טונות של קישוטים שונים ומספקים תפאורה נהדרת לתמונות חתונה.

Related Posts